Zažij provázané RPG v prostředí Příběhů Impéria (viz níže), v němž se příběhy prolínají mezi skupinami hráčů! Hraní je rozděleno do dvou částí – první skupina rozehraje příběh, ve kterém následně pokračuje druhá skupina, a naopak.
Není potřeba znát systém ani prostředí, vše ti vysvětlíme na začátku prvního kola. Nejde tolik o soutěž – i přesto, že nějaká vyhlášení budou – jako spíše o samotný zážitek provázaného otevřeného hraní.
Každý herní běh obsahuje dvě hry, každou vede jiný vypravěč. Volíš si první hru.
Dej prosím možnost zahrát si Legendy i dalším a nehraj více než jeden běh. Děkujeme!
Tragédie na venkově: Požár zničil část panství Blackwood Hall. Policie potvrzuje nález neznámého těla.
Korektura 2025
Hertfordshire, Anglie
V časných ranních hodinách včerejšího dne zachvátil požár severní křídlo starobylého šlechtického sídla Blackwood Hall, sídla rodu Ashcombe. Oheň, jenž zničil rozsáhlou část objektu, byl popsán jako „prudký a neobvyklý“, bez jasné příčiny vznícení či známek běžného šíření.
Během zásahu hasičského sboru z Greystone bylo v troskách nalezeno tělo neidentifikovaného muže, jehož totožnost zůstává neznámá. Mrtvola nenáleží žádnému členu personálu či rodiny a nese stopy neobvyklého popálení a narušení tkáně, které si vyšetřovatelé nedokážou vysvětlit běžnými prostředky.
Policie oficiálně potvrdila, že vyšetřuje okolnosti případu jako podezření na loupež spojenou s násilným vniknutím.
„Máme důvod se domnívat, že se nejednalo o běžný zločin,“ uvedl inspektor Thorne z okrsku Bow Street. „Máme několik stop, které nás vedou k osobám s předchozími záznamy v souvislosti s krádežemi vzácných předmětů a černou magií.“
Zatímco vyšetřování pokračuje, pan Nathaniel Ashcombe odmítá komentovat rozsah škod, ale prý zvažuje rekonstrukci zničené části sídla – pokud to situace dovolí.
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Nečakané dedičstvo prinesie čudesné dary. Zašlé obrazy a pár stredovekých bláznivých proroctiev znejú ako výsmech, ale keď sa začnú napĺňať a odhaľovať vaše temné ja, treba konať.
Korektura 2025
Byť z bohatej rodiny je určite výhoda, ale peňazí nikdy nie je dosť, že? Kto by odmietol?
Pozvanie na dedičské konanie po neznámom strýkovi ťa síce prekvapilo, ale to, čo nasledovalo ďalej, nebolo očakávané ani v najhoršom sne.
Vidina zisku ťa postavila pred skupinku rozhádaných príbuzných, ktorí si chcú samozrejme tiež niečo uchmatnúť. Miesto majetku podedíš len bezcennú veteš, nepodarené repliky slávnych obrazov a pár stránok starobylého rukopisu s údajnými proroctvami priamo voči tebe!
Je to fakt drzosť! Kto bol neznámy strýko, o ktorom si nikdy nepočul, ale on dokonale poznal teba a tvoje najväčšie tajomstvá, na ktoré by si najradšej zabudol?
Najhoršie je, že sa proroctvá z rukopisu začnú napĺňať a búrať tvoju kariéru, postavenie, reputáciu.
Každý deň je pre teba horší a ty už nechceš stáť len so založenými rukami.
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
V Brazílii vypuklo povstání a tvůj klub dostal Imperiální výnos zapojit se do jeho potlačení. Jak se zachováš?
Korektura 2025
V Brazílii vládne Imperátor Pedro Věčný pevnou rukou. Ale i tak se jeho kontrola nad Brazilským impériem pomalu rozpadá. Jako jeden ze staršího lidu má své věrné ve stínech a je už veřejným tajemstvím, že ke kontrole Impéria používá magii. Je to jen pokrokem a revolucemi v ostatních zemích, že se jeho pozice stává nestabilní, nebo je v tom něco víc? Zásah jiné mocnosti? Něco ve Faerii? Nebo je to jen předzvěst něčeho většího, co ještě má přijít?
Tvůj Klub dobrodruhů měl v poslední dekádě od politiky klid a věnoval se poklidnému dobrodružnění. Ale to se náhle změnilo a Imperiální výnos družinu verbuje jako speciální jednotku pomáhající s potlačením probíhajícího povstání otroků. Budete jej respektovat? Pomůžete naopak vzbouřencům? Budete bojovat jen na oko a snažit se ze situaci vytěžit co nejvíc? Nebo se vydáte po úplně jiné cestě? Ono vás totiž k sobě váže víc než jen členství v Klubu – společně jste se minulý rok vydali prozkoumat starý Mayský chrám a vrátili jste se… jiní.
Sandboxové LKD! Nečekej přesně připravený příběh – mám jen vymyšlené NPC, frakce, konflikty a vývoj situace, pokud nic nepodnikneš… A těším se, jak mě překvapíš svými nápady a zcela změníš vývoj! Pokud si chceš pro jednou zahrát LKD, co počítá (a dokonce vítá), že se skupina bude dělit, tak jsi na správném místě. Dobrodružství ale není PvP – stále vyprávíme společný příběh a družina uspěje buď celá, nebo neuspěje vůbec. To ale nevylučuje, že to nebude občas během samotného dobrodružství mezi postavami skřípat.
Americké teritorium Kansas je surové, blátivé a mladé. Zákony tu mají krátký dosah, pokud vůbec nějaký.
Korektura 2025
V okolí Osawatomie i Lawrence se staví a pálí domy i stodoly, podle toho, kdo zrovna nese zbraň. Jsou tu lidé, kteří věří v unii, a jiní, kteří by ji roztrhli vedví. Muži z Missouri, novousedlíci z Nové Anglie, náboženští fanatici, pašeráci i přivandrovalci bez domova, ale s nabitou flintou. A pak samozřejmě ti, kteří přicházejí odjinud – z daleka, bez jasného důvodu. Jeden z nich mluví s britským přízvukem a příliš často hledí na hodinky.
Vše se točí kolem otázky otroctví – bude Kansas otrokářský, nebo svobodný? Kongres je bezradný, prezident Pierce nerozhodný. Místní mezitím zakládají vlastní milice. Jayhawkers, Border Ruffians, Free-Staters. Kdo není ozbrojen, jako by nebyl. V noci se bojuje, přes den se pořádají sněmy a bohoslužby. Pravidla se mění podle toho, kdo má zrovna navrch.
Oxfordský učenec Algernon Weathergate přijíždí do Lecomptonu s pouzdrem na měřicí přístroj a otázkami, které nedávají smysl. Říká, že mapuje „lokální výkyvy“, ale vypadá spíš jako někdo, kdo něco hledá. Bývalá učitelka z Filadelfie, Abigail Monroeová, mezitím vede malou školu pro černé děti u Topeky, ačkoliv ví, že tím riskuje vlastní život.
Lidé jako oni sem nezapadají, ale nikdo v Kansasu vlastně pořádně nezapadá. Každý něco skrývá.
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Pátý ročník slavného dostihu přichází s mnohými novotami – bahnitá trasa, překážky nevídané těžkosti a Taxisův příkop, jenž již při zkoušce zranil čtyři koně a anglického reitera.
Korektura 2025
Das Große Pardubitzer Rennen, anno 1850
V pozadí této slavnosti koňstva a aristokratické elegance se však odehrává cosi znepokojivého. Záhadný herr Tipper, jehož jméno není známé ani konsorciu dostihovému, vsadil horentní sumu na koně Eisenherz – zcela neznámého hřebce českého chovu – a jeho jezdce, vesnického reitera jménem Sepp Fana.
Má snad český kůň a český muž obstáti v konkurenci německých plnokrevníků a ostřílených anglických džokejů?
Dostihový spolek, veden obavou z nepravostí, falší a možného škandálu, povolal do Pardubic privátní investigátory. Ti musí v nejvyšší diskrétnosti vyšetřiti možné machinace a odhaliti pikle.
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Dnes jsem Vás opět viděl v parku. Slunce hřálo Vaše bílé tváře. Letní vánek čechral přenádherné vlasy, do kterých bych tak rád vnořil prsty. Miluji Vás!
Korektura 2025
17. června 1850
Dnes jsem Vás opět viděl v parku. Slunce hřálo Vaše bílé tváře. Letní vánek čechral přenádherné vlasy, do kterých bych tak rád vnořil prsty. S Vámi je život tak jednoduchý! Když se procházíte, vypadáte, jako by nic špatného neexistovalo. Miluji Vás!
Žijete okamžikem a nemyslíte na války, násilí, banky vyloupené za bílého dne… Za bílého dne… Zajímalo by mě, jak to udělali. Kolik v sobě mají drzosti, že si troufnou na banku za denního světla. Byli neviditelní? To je přeci hloupost. Neviditelnost byla už jasně prokázána v sedmnáctém století Dervišem Kurtmánským, jakožto záležitost magická, proti které jsou banky dnes dobře chráněny…
Leda by se proměnili v brouky. Nebo v ptáky! Je přeci známé, že ptáci dokážou vše, dokonce předvídat výsledky bitev. Je ale pravdou, že poslední dobou jejich hejna tvoří podivné mraky zakrývající slunce.
Životodárné slunce, které svítí na lordy, lotry, měšťany i žebráky, bez jakéhokoli rozdílu. Slunce, jenž nesoudí, nezávidí, nemstí se. Slunce, které Vám dává tolik, a Vy o něj ani pohledem nezavadíte! Jste nevděčná, sobecká a zlá! Nestojíte ani za jedinou penci z těch vykradených bank! Nesnáším Vás!
…
Vypadá to, že jsem se do svého zápisu trochu zamotal. Myslím, že raději začnu znovu.
17. června 1850…
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Podpis Františka Josefa I. na zakládající listině C. K. četnictva sotva uschnul, a už byli do této nové složky armády vybíráni všichni potížisté, oportunisté a rektální alpinisté.
Korektura 2025
Ano i na vašem stole přistál povolávací rozkaz.
Když to zvládli Píleři v Anglii, zvládneme to taky!
Četnictvo do každého městečka!
Došlápneme si na zločin v císařství!
Samá velká hesla zněla na nástupu, poté vás rozdělili do regimentů a rozeslali po celém císařství.
Váš povolávací rozkaz má domovenku „Morbegno“. Cíl jasný – udržet pořádek.
Co právě vás čeká? Vyšetřování zločinů, nebo rutinní práce na ulicích? Bitky s anarchisty, nebo organizovaným zločinem?
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Pařížská kasina čelí záhadě ohrožující jejich existenci. Jak novináři tak i Komisař policie nic velkého neobjasnili. Náhlé ztráty budí podezření, ale žádný podvod nebyl odhalen.
Co se však ví, že někteří hráči vyhrávají neuvěřitelně přesně, jako by věděli výsledky Bacarattů, Écarté, Vingt-et-Un sezení či točivé Roulette ještě před jejich začátkem. Legendární klub dostává nabídku—zjistit, co se skutečně děje. Diskrétně.
Paříž roku 1850 je městem luxusu, her a sázek, kde se bohatí i chudí pokoušejí přelstít osud u karet nebo na dostihové dráze. Největší kasina v Montmartru jsou místem, kde se rozhodují osudy, kde jeden večer může přinést pohádkové bohatství—nebo úplné zničení. Ale poslední týdny přinesly něco zcela nečekaného.
Majitelé prestižních heren začínají ztrácet obrovské sumy peněz. Sázející, kteří by normálně nikdy nevsadili na správné koně, se naráz stávají neomylnými. Kasino v Montmartre bylo svědkem pětinásobného vítězství neznámého hráče, zatímco jiné herny hlásí podobně záhadné výhry v pokerových turnajích. Taktiky podvodníků jsou známé, ale žádný z obvyklých triků zde nefunguje.
Legendární klub dostává naléhavé pozvání od majitelů kasin. Je třeba rozplést tuto záhadu, zjistit, zda za tím stojí podvod, nebo zda se děje něco mnohem nepochopitelnějšího. Mohou si být jisti jediným—Pařížské herny už nikdy nebudou fungovat stejně. A pokud je někdo schopen manipulovat osudem, co dalšího se může změnit?
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Co se v poslední době děje na staré Cambridgeské univerzitě? Co je to pověstné fluidum univerzity, které dohání učence k šílenství? Je tam ještě vůbec bezpečno? Kdo bude další?
Korektura 2025
Cambridge. Oproti londýnskému shonu úplná vesnička. Klid venkova tady vyloženě sálá z každého rohu a každého nádvoří. Vysoké zdi staré univerzity, jako by ani nepatřily do stejného světa jako městečko Cambridge.
Stará univerzita se překotně rozvíjí už od pradávna, ale dnes to dosáhlo nevídaného vrcholu. Její věhlas dosahuje široko daleko do celého světa, ale tady se sjíždí v poslední době podivná cháska.
Dva světy.
Jeden svět plný pompy a znalostí. Starých vědomostí, ale i nejmodernějších technologických novinek. A druhý svět jako ze středověkého goblénu. Ale oba jsou zasaženy modernou a novým světovým řádem. Nevyhnutelně.
I sem dorazily s novou technikou i moderní emoce jako nezájem, bezcitnost, lhostejnost. A mísí se se starými ctnostmi, se ctí, rytířskostí, ale i s tmářstvím a zaslepeností. Ale ta je součástí světa. Byla a bude.
V hospodách starého města se říká vtip. Optimista vidí světlo na konci tunelu, pesimista vidí dlouhý temný tunel, realista vidí koleje a strojvůdce vidí tři blázny na kolejích.
Něco jiného vidí Sídhe, něco úplně jiného automaton. A rozhodně něco jiného vidí vzdělanec.
Ale co se ve skutečnosti na staré Cambridgeské univerzitě v poslední době děje? Sní rektor ještě tento semestr jediné sousto? Nebo se jeho kuchyně opravdu změnila, jak tvrdí služebnictvo? A co šílenství způsobené fluidem univerzity? Je tam ještě vůbec bezpečno? Kdo bude další? A nejsou nakonec všichni na univerzitě zasaženi šílenstvím?
Naštěstí je tady možnost se skrýt v dobrém klubu a užít si sklenku whiskey.
Nebo ne?
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
The island of Sumatra hides many secrets. What will be found in one of many lost temples in the heart of the jungle?
Korektura 2025
<>The island of Sumatra is covered in a lot of conflicts between the Dutch East India Company and the rulers of one of many local independent states. But that is something you try to avoid as you go deep into the jungle to reclaim what was lost in time in one of a myriad of abandoned temples. But the search will not be as easy as it was expected, as deep under the jungle, there is a different world with its own inhabitants and conflicts. Will you find what you are searching for?
Dungeon crawl—is it something you want to try in Fate-based Stories of the Empire? You will need to navigate underground, overcome obstacles, and interact with local inhabitants, all while trying to reveal local mysteries and find what you are searching for. Time is of the essence, as your supplies are not limitless, and you are not the only one searching for rumored temple riches!
Note: This game is primarily offered in English for non-Czech speakers and for those who want to practice the English language. It can be switched to the Czech language if agreed by all participants.
Tales of Empire is a system with simple rules and emphasizes storytelling rather than dice rolling. Players create a unique storyline together, in which everyone will ultimately have their own scriptural imprint. Tales of Empire uses a lightweight Fate system, which mainly uses Aspects, Skills and simple dice. You can even (co)create the Skills according to your own ideas. Everything essential will be explained before the game, several pre-made characters will be available, but it will also not be a problem to quickly create new characters – tailored to the players.
Neapol, 1850. V sídle rodiny Severini se chystá aukce století. Nabízí se zde artefakty nevyčíslitelné hodnoty. Jenže některé z těch předmětů vyvolávají rozruch a pochybnosti.
Korektura 2025
Okenice práskají větrem, zápach mořské soli se mísí s vůní starého pergamenu. Na stříbrném podnose leží katalog, jehož stránky šeptají příběhy dávno pohřbené moudrosti. Slabé světlo lucerny klouže po názvech: Fragment z Kumránu, Soška Namtaru, Prsten s vyrytým stromem života.
Za oknem zastavuje další kočár. Hosté přicházejí. Důstojníci v civilu, baronky s hlubokým dekoltem, zbohatlíci i akademici.
Z chodby se ozývají ostrá slova pronášená tichým hlasem: „Bez profesora Messiniho se aukce konat nemůže! On ty artefakty garantoval!“
„Profesora už nikdo neviděl dva dny. Ale sbírka tu je. A nabídky přicházejí.“ Tiché mlčení.
Pak opět šustění pergamenu – a jemné cvaknutí zavíraného kufříku.
„Drazí přátelé,“ pronese zvučným hlasem správce aukce s úsměvem, který nezasahuje oči, „vítám vás na výjimečném večeru. Dnes vám bude nabídnuta možnost pohlédnout za závoj časů, dotknout se předmětů, jež byly stvořeny v temnotě dávno zapomenutých věků…“
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Společenská rubrika: Včera, 15. července 1850, nás ve věku 86 let opustil pan J. D. Skonal klidně ve spánku. Výstav zemřelého proběhne pozítří v kapli Sv. Patrika v Edinburghu.
Korektura 2025
Kněz si podvědomým pohybem upravil roucho a pomalými kroky rozechvíval kostelní ticho.
Když procházel okolo vystavené rakve, zarazil se. Kdesi vzadu v jeho mysli se tichounkým hláskem ozvala myšlenka. Něco tady nesedělo.
Muž zemřel přirozeně, o tom nebylo nejmenších pochyb. Ano – bylo zvláštní, že muž měl vše v životě vypořádáno, řádně sepsanou poslední vůli, ověřenou úředními osobami, vyrovnané veškeré závazky i pohledávky, doma zcela vyprázdněnou spíž, nachystané smuteční oblečení do rakve, rakev s výstavem objednanou ve zdejším kostele.
Jako kdyby přesně věděl, že té noci zemře.
Setřásl pochybnosti, ostatně i přivolaný konstábl po nálezu těla konstatoval naprosto přirozenou smrt a vyloučil i sebevraždu.
Zvolna došel k řečnickému pultíku.
„Vážení smuteční host…“ zamžoural do šera a opravil se, „vážený smuteční hoste.“
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Recent prolonged droughts have caused an overgrowth of pests in tea plantations in Bengal, Hindustan. Also, the tea production is threatened by occasional raids of local tribes.
Korektura 2025
To all adventurers of Britain and other colonies of the British Empire:
Production of Assam tea is in danger. Recent prolonged droughts have caused an overgrowth of pests in tea plantations in Bengal, Hindustan. Additionally, the tea production is threatened by occasional raids of local tribes.
British East Indian Company is therefore looking for volunteers to supervise tea production in Bengal and its safe delivery back to our home, England.
Extensive experience is not required; training will be given by professionals; the most important thing is the attitude and motivation to support the glory of the British Empire through dedication to organizations loyal to the British Crown.
Production of tea must continue!
Volunteers are to submit their names, titles, and reason for joining to the local office of the East Indian Company in Calcutta, Bengal.
In the name of James Andrew Broun Ramsay, Earl of Dalhousie and Governor of the East Indian Company,
Count Erving Colton, Court Director for Bengal
Note: This game is primarily offered in English for those who want to practice the English language in their free time. However, if at any point there is a need to switch to the Czech language (for a bit or until the end of the game), there will not be any problem with that (as long as all participants agree), as we want to present an opportunity, not a barrier.
Tales of Empire is a system with simple rules and emphasizes storytelling rather than dice rolling. Players create a unique storyline together, in which everyone will ultimately have their own scriptural imprint. Tales of Empire uses a lightweight Fate system, which mainly uses Aspects, Skills and simple dice. You can even (co)create the Skills according to your own ideas. Everything essential will be explained before the game, several pre-made characters will be available, but it will also not be a problem to quickly create new characters – tailored to the players.