19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Legendy Klubu Dobrodruhů

Provázané hraní RPG v prostředí Příběhů Impéria (viz níže), v němž jeden příběh tvoří společně několik vzájemně se ovlivňujících skupin. Hraní je rozděleno na dvě kola - na první část vámi vytvořeného příběhu navazuje jiná skupina (a vy zase na ni).

Systém ani prostředí nemusíte znát! Oboje je velmi snadné a bude vysvětleno na začátku prvního kola. Nejde toliko o soutěž (i přesto, že nějaká vyhlášení budou) jako spíše o samotný zážitek provázaného otevřeného hraní.

Herní běhy (čt+pá) / (pá+so)

Každý herní běh obsahuje dvě hry, každou s jiným vypravěčem, volíš si první hru.

    1. běh (čt+pá), tj. hraje se ve čtvrtek 19:00–23:00 a v pátek 14:00–18:00
    1. běh (pá+so) tj. hraje se v pátek 19:00–23:00 a v sobotu 14:00–18:00

Prosíme - nehrajte oba běhy. Dejte možnost si Legendy zahrát dalším. Děkujeme.

(čt+pá) Až na konec světa

čtvrtek 19–23 (5/5)
č.5 Hráči
Vycestujte do opuštěné Tasmánie konce 19. století. Klub dobrodruhů má zájem o vyšetření nedávných úmrtí a o zajištění nesplacených pohledávek. Co se to děje v trestanecké kolonii?
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Tasmánie

Nejzazší kout naší planety byl posledním místem, kde by chtěl začít svou kariéru. Ale nic naplat impérium se neptá, i tato zem musí podlehnout a stát se dalším klenotem Britské koruny. Klenotem vzdáleným, ale o to víc cenným. Ani sám ruský car nevládne takto vzdálenému území! Dohlížet na práci trestanců se přeci dá i na horších místech že?

Samotná cesta nebude snadná a vyžádá si ty nejlepší muže a ženy, co Klub může nabídnout. Proč však má někdo o tento opuštěný kout planety vůbec zájem?


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Mexická plichta

čtvrtek 19–23 (5/5)
č.3
Vyražte do Mexica za případem, který budete muset vyřešit pomocí alchymie, parní technologie, kouzel, viktoriánského spodního prádla, misky plné tacos a dopisu, ve kterém se píše:
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Mexiko

Milý Jacku,

píšu ti Já, protože má Družka je O svátcích U matky. V Posledním dOpise jsi Mi psal, že kdy Navštívíš mé rodné město. TEď je vhodná chvíle! Město o svátcích Magickou MOC, tak urČitě dorAž i se SlUhy. Jesus


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Na Železnom Koni

čtvrtek 19–23 (5/5)
č.1 Šťastlivci
Stepou, Horami, Tajgou sa vinie konská prť. Nová, nekonečná. Železná, priama. Vedie Domov. Konečne Domov. Tam, kde vychádza Slnko.
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Sibiř

Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Temnota v srdcích

čtvrtek 19–23 (5/5)
č.4
Stanice na řece Laulabě se pod vedením komandéra Carusa pozvedla od krachu a získala věhlas hlavní stanice Belgické královské obchodní společnosti. Nyní si koruna žádá jeho návrat.
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
rovníková Afrika

Carusovo renomé a znamenité organizační schopnosti jej mají katapultovat mezi přední belgické magnáty a akcionáře společnosti. Zajistíte bezpečný odjezd ctihodného komandéra ze srdce rovníkové Afriky do Brugg, kde se pan Caruso chopí dalších úkolů, které jsou v zájmu jak belgické, tak i anglické královské koruny?


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Velký závod do Promontory

čtvrtek 19–23 (4/4)
č.2
Kdo bude v Promontory dříve: Central Pacific Railroad či Union Pacific Railroad a získá tučnou prémii za prvenství v místě setkání západní a východní části transamerické železnice?
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Divoký západ

Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Křehká oranžová nit

pátek 19–23 (5/5)
č.9
Vyjednat obchodní smlouvy v nejzazších údolích Tibetu by nemusel být nadlidský úkol, kdyby jen nehrozily výpady loupeživých kmenů, pytláků a zkorumpovaných vojáků. To musí skončit.
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Tibet

Od západu na východ, od jihu na sever. Všechna zákoutí tibetského území je třeba zmapovat a hlavně – připojit na Imperiální obchodní společnost. V poslední době však místní obyvatelé projevují zvýšenou opatrnost v navazování kontaktů s cizinci, což vše pochopitelně velmi komplikuje.


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Rudé slunce

pátek 19–23 (5/5)
č.8
Japonský velvyslanec jede Transkontinentálním expresem za prezidentem Spojených států, aby mu přivezl darem samurajský meč nevyčíslitelné hodnoty.
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Divoký západ

Pistolníci, desperáti, agenti cizích mocností, kroužící supi… A Apačové se toho rána zdáli poněkud neklidní.


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Salamandr express

pátek 19–23 (5/5)
č.6 Beta 2.0
Zabraňte prodeji drahých kamenů dříve, než vlak dorazí do stanice na opačném konci kontinentu. Není to Orient-Express, tohle je Amerika, zde platí pravidla a kolty Divokého Západu!
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Divoký západ

Obrovský bojler lokomotivy je naplněn až po okraj, tendr se leskne uhlím, od válců uchází pára. Slavný Salamandr Expres je připraven vyrazit na dlouhou cestu ze západního pobřeží přes americký kontinent. Informátor dal na poslední chvíli tip, že se na palubě vlaku objevil obávaný lupič i se svou poslední kořistí – obrovským diamantem patřícím Impériu. Je na místní pobočce Klubu dobrodruhů, aby nenechala Impérium zahanbit a lupiče dopadla dřív než prodá klenoty někomu z bohatých amerických sběratelů na východě. A vlak odjíždí za deset minut, není času nazbyt!


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Vychladlá stopa

pátek 19–23 (5/5)
č.7
Před dvěma lety uprchl z blázince v Glasgow. Nyní britští špioni zachytili stopu. Co hledá šílenec prchající před celým světem? Jeho útěk možná skončí dnes na úpatí Roraima Tepui.
Legendy
i pro nováčky
Věk: 12+
Amazonie

Zápisky Dr. Scotta z Royal Asylum for Lunatics

Subjekt 23 neustále trvá na svých bludech utvrzených pravděpodobně halucinacemi. Nejsem si jist, zda za nimi mohou být aplikovaná sedativa. Své vidiny neustále popisuje jako beztvarou temnou masu, která na sebe občas bere podobu různých tvorů s chapadly, křídly a spoustou očí. Ve stavech vytržení opakuje bez přestání větu: „Ve svém domě (chrchlání) mrtvý (sípání) čeká a sní.“ Jeho chrchlání a sípání má určitý význam nicméně se domnívám, že ve svém poblouznění pouze napodobuje zvuky, které se ozývají z kanalizačních šachet. Doporučím v následujících dnech snížení dávek morfia.


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

Sponzoři

Partneři