18.–21. 7. 2019 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Legendy Klubu Dobrodruhů

Provázané hraní RPG v prostředí Příběhů Impéria (viz níže), v němž jeden příběh tvoří společně několik vzájemně se ovlivňujících skupin. Hraní je rozděleno na dvě kola - na první část vámi vytvořeného příběhu navazuje jiná skupina (a vy zase na ni).

Systém ani prostředí nemusíte znát! Oboje je velmi snadné a bude vysvětleno na začátku prvního kola. Nejde toliko o soutěž (i přesto, že nějaká vyhlášení budou) jako spíše o samotný zážitek provázaného otevřeného hraní.

Herní běhy (čt+pá) / (pá+so)

Každý herní běh obsahuje dvě hry, každou s jiným vypravěčem, volíš si první hru.

    1. běh (čt+pá), tj. hraje se ve čtvrtek 19:00–23:00 a v pátek 14:00–18:00
    1. běh (pá+so) tj. hraje se v pátek 19:00–23:00 a v sobotu 14:00–18:00

Prosíme - nehrajte oba běhy. Dejte možnost si Legendy zahrát dalším. Děkujeme.

(čt+pá) Bitva o Kirchheimbolanden

Michal „Machal18“ Čapek |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (1/5)
Když se dva perou, třetí se směje. Agenti, nejen Evropou zmítají nepokoje a my tak máme možnost zasadit velkou ránu Pruskému království.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní

Když se dva perou, třetí se směje.

Agenti, nejen Evropou zmítají nepokoje a my tak máme možnost zasadit velkou ránu Pruskému království. Jistě pro vás nebude těžké dopravit dary od královny svobodnému lidu v Bavorsku…


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Jiskra

Jan „Lamerof“ Nezbeda |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (5/5)
č.2 Išavina Horda
Podal sirku chlapci a ten s ní neohrabaně škrtl. Hans mu sám vedl ruku k podlaze. Blýskavý plamínek začal poskakovat a poslušně trávil cestičku ze střelného prachu.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní
Německo

Hans Schlingel pohladil svého synka po vlasech a usmál se.

„Rozdělat oheň není jen tak. Je třeba vědět, jak ho připravit, jak moc přiložit. Znát prostředí tak dobře, aby ho nesfoukl vítr nebo nezhasil déšť. Mít v záloze menší i větší dřevo na přikládání.“

Malý blonďatý hošík se se zájmem díval na svého otce a poslouchal.

„Oheň ti může dát vše a vše ti může vzít. Je jen na tobě, jak moc ho budeš udržovat a jak moc ho rozfoukáš.“

Hans sáhl pro zápalky.

„Nejdůležitější je ale jiskra. Bez jiskry oheň nevznikne a naopak, pokud v ohništi zůstala poslední jiskřička, lze z ní vykřesat nový plamen. Jiskra je začátek požáru, který může schvátit celý svět.“

Podal sirku chlapci a ten s ní neohrabaně škrtl. Hans mu sám vedl ruku k podlaze. Blýskavý plamínek začal poskakovat a poslušně trávil cestičku ze střelného prachu.

„My jsme ta jiskra, synku…“ Hans se podíval na vlhké katakomby Cášské katedrály, na barely plné střelného prachu a naposledy synka objal…


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Mlha na Sázavě

Štěpán „Jones“ Tuček |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (0/5)
V luxusní vile poblíž Sázavy se schází tajný spolek českých monarchistů a jejich sympatizantů, kteří by rádi viděli Rakousko silné, ale spravedlivé ke všem národům.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní
Čechy

Evropou se šíří revoluční plameny a v luxusní vile poblíž Sázavy se schází tajný spolek českých monarchistů a jejich sympatizantů, kteří by rádi viděli Rakousko silné, ale spravedlivé ke všem národům.

Mají však mezi sebou Jidáše, který je za 30 polností ochoten zradit…


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Příliš těžký řád

Ivo „Ivo“ Denemark |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (5/5)
č.3 Cosi Kdesi
Karl, pokračovatel tajného Řádu čestné legie a delegát sněmu, se poprvé musí rozhodovat mezi svou loajalitou k Napoleonovu odkazu a německému lidu.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní
Německo

Má král přijmout korunu od prostého lidu? Je národ více než vůle panovníkova? Když to celé začalo, nezdálo se, že by tyhle dozvuky francouzské revoluce měly ohrozit někoho jiného, než neschopná hrabata se vzpurným lidem a plnými břichy. Teď nám ale ve Frankfurtu bude zasedat parlament a samozvaní zástupci lidu si dovolují rozhodovat o tom, kdo má, nebo nemá být králem Německého spolku!

Karl von Darmstadt má ale při své krátké cestě na sněm úplně jiný problém. Lehkovážný velkovévoda Ludvík, ani jeho syn, tito pohrobci Napoleonovy zvůle páchané na německém lidu, si nepřipouštějí, že by je Sněm mohl kdykoliv nechat davem roztrhat na kusy v jejich palácích. Karl, pokračovatel tajného Řádu čestné legie a delegát sněmu, se poprvé musí rozhodovat mezi svou loajalitou k Napoleonovu odkazu a německému lidu.


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Radetzky March

Míra „Záškrt“ Míkovec |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (5/5)
č.4 Co si kde si
Ve Vídni povstání, v Pešti demonstrace. Povstaň ó lide italský pod královským praporem proti prohnilému mocnářství.
Příběhy Impéria
Itálie
Věk: 14+
Žánr: Detektivní

Ve Vídni povstání, v Pešti demonstrace. Povstaň, ó lide italský, pod královským praporem proti prohnilému mocnářství. V cestě sjednocení a pokroku stojí pouze přestárlý polní maršál, z jehož armády hromadně dezertují Italové s uhry. Pokud stařec uzná historickou nezbytnost, proběhne v Itálii revoluce tak nějak sametově. Ani krev by netekla, ani kapka. Když to nemusí bejt tak se nemusí ani střílet, ani zabíjet. Radecký na Vídeň marš!

Královna Viktorie potřebuje klid, čeká dalšího potomka. Nepotřebuje zase slyšet, jak někoho z příbuzenstva nahání po Evropě rozvášněná lůza. I stařičký hrdina od Lipska Radecký by si zasloužil důstojnější odchod ze scény. Pokud však neopustí se svým nepočetným vojskem Milán, bude jeho osud i osud jeho pobočníka – osmnáctiletého arcivévody Františka Josefa Karla zpečetěn.


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(čt+pá) Válka kast

Tomáš „Scratt“ Reichmann |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
čtvrtek 19–23 (0/5)
Kdysi hrdý národ Mayů otročí na plantážích pod bičem vykořisťujících Mexičanů. Pozvedněte zbraně, svrhněte španělské kolonisty. Svobodu Mayům!
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní
Mexico

Daleko na západ od Mexiko city, za neprostupnou džunglí, na pobřeží Yukatánského poloostrova vystoupilo z bárky několik agentů Jejího Veličenstva.

Mayové, kteří tuto bohem zapomenutou krajinu obdělávají, upadají do občanské války. To je špatná zpráva pro obchod s naší kolonií na Hondurasu. Příkaz je jasný. Pomožte Mayům sjednotit se, založit samostatný stát a nenechte je upadnut do vlivu vykořisťujících mexičanů.

Navrátí víra v tajuplný mluvící kříž Mayům ztracenou naději? Podaří se vám obnovit významnou obchodní cestu s barvami a exotickým dřevem? Stihnete je vyzbrojit a vycvičit, než zaútočí mexická armáda?


Navazující hra je v pátek 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) A zrodila se Druhá republika

Jakub „apophis“ Korál |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
pátek 19–23 (4/4)
č.6
Konzervativci, liberálové, socialisté, republikáni. Ti všichni se hádají o to, jakým směrem by se měla Francie vydat. Některým za vlády šlechty totiž nebylo vůbec zle.
Příběhy Impéria
Francie
Věk: 14+
Žánr: Detektivní

Červencová monarchie skončila. Je třeba vymyslet nové státní uspořádání moci. Aby se neopakovaly obchodní a zemědělská krize z loňského roku. Aby francouzská buržoazie dostala uznání za svou pomoc s financováním. Aby pracující lid netrpěl, protože by na něj každý jen házel veškeré problémy sociální.

Louis Blanc má řešení. Popsal jej v prvním dílu svého včerejšího novinového článku – Návrh nové Ústavy. Od jeho odpoledního vydání je však nezvěstný! Do toho ještě navíc dělníci z Národních dílen chtějí začít s generální stávkou. Snad se to nezmění v krveprolití s tisíci mrtvých…

„Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb.“


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Léto Adély Ostrolúckej

Peter „Quicci“ Kvito |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
pátek 19–23 (2/5)
č.8
Viedňa, úmorné horúce leto 1848. Uhorské povstanie proti Cisárskemu režimu je v plnom prúde. Uvedomelí hornouhorskí Slávi organizujú dobrovoľnícki pluk na podporu Cisárpána.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní
Uhry

Viedňa, úmorné horúce leto roku pána 1848. Uhorské povstanie proti Cisárskemu režimu je v plnom prúde. Uvedomelí hornouhorskí Slávi organizujú dobrovoľnícki pluk na podporu Cisárpána.

Kto je v tomto sparnom divadle na ktorej strane? Svätí účel prostriedki? Dozvieme sa viac na benefičnom bále plnom masiek, plánov, diplomatov a agentov. Pekne po slovenski, bez ipsilónov.


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Pára nad Dunajem

Robert „Zob“ Stárek |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
pátek 19–23 (5/5)
č.9
Maďarský národ už má dost Rakouské nadvlády a nebaví ho stát na okraji zájmu říše. Dnes se bojuje za autonomii.
Příběhy Impéria
Věk: 14+
Žánr: Detektivní

Maďarský národ už má dost Rakouské nadvlády a nebaví ho stát na okraji zájmu říše. Dnes se bojuje za autonomii. Dobrý přítel v Uhersku poprosil klub dobrodruhů o podporu a klub prosbu vyslyšel. Dostaňte do Uher zásilku unikátních jader automatonů a společně s mechanickými revolucionáři ukažte Rakušákům, zač je toho loket.

Tak vy chcete slyšet, jak se to tenkrát ve čtyřicátém osmém semlelo s těmi železnými muži? Tak teda jo, posaďte se a poslouchejte. Začalo to na nábřeží Dunaje, kousek od té vaší oblíbené cukrárny, co tam je dneska. Zrovna sněžilo, když takoví podivní cizinci vykládali napohled obyčejnou bednu. Zrovna jsem uvazoval člun, když jsem si povšimnul – ta bedna slabě tikala. Řekl jsem si – to nebude jen tak. A taky nebylo.

Neruš Ištváne! No dobrá, ano – opravdu byl celý ze železa, teda až na tu masku. Ano, ano – i trikoloru v našich barvách měl. Ne, nebyl to golem, to si pleteš. A nepředbíhejte, děti, než se dostaneme k železným mužům, mnohé se ještě muselo stát.


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

(pá+so) Zbraně pro Prahu

Pavel „Mgr. Holger“ Dušek |
Cena aktivity bez slevy. 260 Kč
pátek 19–23 (3/5)
č.10
Kdesi na trati mezi Olomoucí a Prahou se kodrcá vlak s tajným nákladem. Co je tím darem pruského lidu Pražanům?
Příběhy Impéria
Praha
Věk: 14+
Žánr: Detektivní

Ta okolnost, že před několika dny děla na Wyšehrad a do kasárny u sw. Josefa přiwežena byla, zawdalo příčinu u měšťanstwa obáwání powzbuditi a zemské řízení z reakcí (ohledů zpátečních) winiti. Na Wyšehradě se wšak toliko děla po ukončení spráwy pewnostenské w tamější zbrojnici uložila, kteráž k řádnému ozbrojení takowéto pewnosti náleží, a následowně tam zůstati musejí. – Do kasárny u sw. Josefa byla wšak po wojenské přehlídce některá děla bez přípřeží bez mužstwa k nim patřícího wýhradně jen proto uložena, aby se při opětných podobných případnostech obtížný příwoz z Hradčan i odwoz tamtéž uspořil.

Poněwadž jiná příčina, tato děla zde ponechati, před rukama není, pročež se komandující generál kníže Windischgrätz odhodlal žádosti Pražského měšťanstwa, purkmistrem a raddau městskau přednešené, za zprostředkowání zemského presidium w tom způsobu wyhowěti, že ona děla z kasárny sw. Josefa odstraniti a na jich obyčejné místo na Hradčana zpět odwezti kázal.

Uwáděje toto pro upokojení weškerého obecenstwa we známost, žádám snažně wšech přátel míru a prawé konstituční swobody, by se nedůwodnými důmínkami drážditi nenechali.

Hrabě Lew Thun, c. kr. guberniální president

Mezitím se kdesi na trati mezi Olomoucí a Prahou kodrcá vlak s tajným nákladem. Co je tím darem pruského lidu Pražanům?


Navazující hra je v sobotu 14–18

Legendy Klubu Dobrodruhů spočívají v hraní jednoho příběhu několika vzájemně se ovlivňujícími skupinami (viz vysvětlující text v sekci LKD), přičemž se hraje ve dvou kolech pokaždé v jiném prostředí – na první kolo si jej volíte sami, druhé prostředí (hra) se pak určí na místě. LKD se hrají v prostředí Příběhů Impéria a v systému Fate, nicméně ani jedno nemusíte znát – obojí je velmi jednoduché, základ je uveden na webu a před každou hrou bude vše potřebné vysvětleno.

Sponzoři

Partneři