19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Larpy

(Komorní) larp je hra, ve které se na několik hodin ponoříte do jiného světa. Nemáte scénář jako např. herci ve filmu, vy sami jste tvůrci svého příběhu. Svou roli hrajete podobně jako v divadle, nehrajete však pro diváky, ale pro sebe navzájem. Vyjednáváte, intrikujete a snažíte se o dosažení cílů či o maximální prožití své postavy. Nemusíte být žádní herci, larp se nedá zkazit. Každý hraje tak, jak je mu přirozené – nejde o herecký výkon, ale o zážitek ze hry.

Boj o výhru (začátek ve 14:30)

čtvrtek 15–18 (4/4)
Larp není psychicky náročný. Tedy pokud vám nevadí hrát lakomé snoby. Jedná se veskrze o postavy, které mají na prvním místě peníze a jsou ochotné pro ně udělat hodně, ne-li vše.
i pro nováčky
Vážný
Vztahový
Argumentační
Skriptovaný
Věk: 15+

Někdo vyhrál v loterii. Ale kdo? A kdo peníze nakonec získá?… Tak to je jen na hráčích… Něco se děje. Všichni to cítí. PENÍZE. Hodně peněz! Všechny smysly jsou napjaté. Každý po nich touží. Bojuj a snad budou tvé. Ne snad. Musí. Musí být tvé! Začni svůj boj o výhru.

Hra se odehrává v současnosti v menším anglickém městečku. 2 páry se před sebou předvádí, jak se jim skvěle daří… Když ale zjistí, že ten, kdo vyhrál obrovský balík peněz, je jedním z nich, začne vlna intrik, podlézání, falešného kamarádění a samozřejmě i ohromný předstíraný zájem o partnera/partnerku… Jak to ale uhrát, aby se vše neprovalilo? A jak získat ty peníze jen pro sebe? Právě o tom je tento larp.

Poznámka: Hra začíná už v 14:30, sraz hráčů je tedy už v 14:15.

Dark Tower II

sobota 14–19 (11/11)
Epický kostýmový larp, prokreslené postavy s velkou možností postupného vývoje postav a změny smýšlení, velká volnost v pojetí a posunu příběhu
Vážný
Drama
Historický
Kostýmový
Věk: 18+

Dark Tower je příběhem cti a lásky, nenávisti a pomsty, ideálů a hodnot. Děj se odehrává v alternativním středověkém světě, kde se střetávají dvě civilizace. Samotný larp je zasazen do prostředí vězení Dark Tower, kde se ocitají dvě skupiny lidí, uvěznění Sevaňané a Azadové střežící věž. Skupiny lidí, kteří mají společného mnohem více, než se na první pohled zdá…

Děkuji, rád jsem tě viděl

sobota 14–18 (8/8)
Experimentální komunikační larp o komunikaci, o sděleních, o tom co chceme říci a co potřebujeme říci.
pro pokročilé
Vážný
Drama
Vztahový
Věk: 18+

Dva kamarádi/kamarádky se po letech sejdou v kavárně nad kafem a cigárkem a povídají si o životě.

Konverzační, konceptuální hra. Řeší vážna témata (smrt, rozchod, težká choroba).

Equilibrium

pátek 14–18 (5/6)
pátek 19–23 (6/6)
Larp zasazený do světa Viktoriánské Anglie. Naši hrdinové se setkávají v hostinci U ozubeného kolečka - každý s jinými motivy, ale se společnou touhou: získat tajemné Equlibrium.
akční
steampunk
Věk: 15+
Odlehčený

„Slečno Lano, dáte si čaj?“

„Ne, díky.“

„Myslel jsem si, že odmínete. K té naší věci … připadá vám rozumné vydat se jako žena na takovou nebezpečnou výpravu? Jiné ženy ve vašem věku holdují spíše plesům, piknikům v parku či letním vyjížďkám na koni.“

„Zajímavé. Můžeš to zkusit říct bouchačce, co právě míří na tvoje koule.“

Equilibrium je dobrodružný steampunkový komorní larp zasazený do světa Viktoriánské Anglie v období irského vzdoru. Naši hrdinové se setkávají v hostinci U ozubeného kolečka – každý z jiného prostředí, s jinými motivy, ale se společnou touhou: Získat tajemné Equlibrium.

Larp je scénovaný, ale nikoliv skriptovaný – ve samotných scénách hráčům poskytuje netradiční míru volnosti. Každá scéna je zasazena do jiného prostředí a naši hrdinové v nich rozplétají společný příběh o mýtickém Equlibriu. Larp označujeme jako lehkou a dobrodružnou žánrovku – inspirujeme se prvky ze hry Dračí Doupě i z akčních filmů.

Larp vznikl na Larpworkshopu 2016.

Figurky

neděle 10–14 (4/6)
LARP figúrky je scénovaná hra zameraná na emócie a vlastnú invenciu ktorú sú hráči ochotný vložiť do hry.
Vážný
Věk: 18+

Každý sme figúrkami na šachovnici osudu, o tom ako sa môžme hýbať často nerozhodujeme sami.

To kde ani kedy sa príbeh odohráva vôbec nie je dôležité, môže to byť USA alebo staroveký rím. Pripravte sa na zážitok hojne využívajúci prvky improvizačného divadla na hraniciach žánru larp.

Hra je štylizované do prostredia vojenského konfliktu, hráči si budu vytvárať svoje postavy a hra je zameraná na prácu z emóciami s tým je spojene, že je vyložene negamistická.

Hra môže byt emočne náročná a vyžaduje invenciu hračov.

Game of Kings

pátek 9–15 (12/13)
Larp z prostredia stredovekej Británie je kombináciou larpu a stolovky, kde hráči budú musieť čeliť intrigám na kráľovských dvoroch a zároveň rozhodovať o osude svojho kráľovstva.
Odlehčená
Argumentační
Historický
Věk: 14+

Píše sa rok 1095. Je to už skoro 30 rokov od porážky vikingov v bitke pri Stamford Bridge, po ktorej sa na britských ostrovoch už neukázali. Teraz sa však ich lode opäť plavia cez Severné more smerom na západ. Kráľovstvá Anglicka, Škótska, Walesu a Írska už mobilizujú svoje armády aby inváziu odrazili.. alebo.. aby využili situáciu vo svoj prospech.

Georgovy děti

sobota 14–18 (10/10)
Každý z hráčů se stane dítětem na „hrdinské“ pouti za nalezením záhadné postavy. V tomto experimentálním larpu se hráči stanou jak herci, tak i režiséři a vypravěči příběhu
pro pokročilé
Skriptovaný
Věk: 18+
Post-apo

Příběh o dětech v postapo světě bez dospělých. Děti jsou ve věku 7-12 let na cestě za nalezením záhadné postavy známé pouze jako George. Musí se každý den vzbudit, najít jídlo a pokračovat v cestě za Georgem než zapadne slunce. Je George vůbec skutečný? Není to jen pouhá legenda? A pokud ho najdou, bude jim moci říct, kam se poděli všichni dospělí?

Go to Gate 6

pátek 19–23 (7/7)
Larp odehrávající se v současnosti, s nádechem mystična a tajemna. V závislosti na postavě to může být hrou detektivní, napínavou, emotivní a pro některé postavy až kompetitivní.
pro pokročilé
Vážný
Věk: 18+

Zimní noc, malé letiště kdesi v Americe, pár let po začátku nového tisíciletí. V celém areálu je jen pár zaměstnanců a cestujících, kteří čekají na svůj noční let. Každý z nich má důvod tu v tuhle hodinu být. Každý z nich si s sebou nese svá přání, své touhy i své vnitřní démony. Přidáte-li se k pasažérům letu NH 1492, potkáte za přepravní kontrolou mnohem zajímavější spolucestující, než by se na první pohled mohlo zdát.

Hra je založena na ztvárnění jednotlivých postav a jejich charakterů, které dotváří ponurou noční atmosféru. Jedná se o hru spíše pro pokročilé hráče, která jim poskytuje hodně volnosti.

Hosté na večeři

pátek 19–22 (8/8)
sobota 9–12 (6/8)
Každý z účastníků bude hercem v improvizovaném příběhu, a rovněž i režisérem, který bude scény uvádět a navozovat prostředí a atmosféru.
pro pokročilé
Detektivní
Skriptovaný
Věk: 18+
Odlehčený

Příběhová hra o slavnostní večeři v okázalé vile, která se změní ve vraždu. Hosté na večeři, vytvoření ve stylu povídek Agathy Christie, jsou zábavnou taškařicí vedoucí přes večeři a vraždu až k závěrečnému rozřešení. Stanete se stárnoucím britským lordem, který toho nemá moc na práci a hledá nějaké vzrušení? Či snad zhýčkanou neteří, která chce celé dědictví jen pro sebe? Nebo si zahrajete zmateného domácího hosta, který nemá ani ponětí o tom, že je figurkou v plánech někoho jiného?

Hunger Games

pátek 9–12 (8/8)
pátek 14–17 (2/4) (5/4)
Jedná se o emočně a příběhově silný larp, který však mohou hrát i prvohráči. Hráčům je ponechána docela volnost v rozhodnutích, které mohou ovlivnit závěr příběhu.
i pro nováčky
Sci-fi
Vážný
Drama
Věk: 18+

Komorní larp na motivy stejnojmenné trilogie. Příběh ze vzdálené budoucnosti, kde půjde o záchranu holého života. Čekají tě nesnadná rozhodnutí, která mohou otřást základy tvých hodnot – přátelství, důvěry, schopnosti přinášet oběti. Larp začíná přesně tam, kde celá trilogie končí.

Jiní

pátek 19–23 (6/6)
sobota 9–13 (6/6)
Larp volně inspirovaný historickými událostmi. Řeší rodinné konflikty, odvrácenou stranu lidové víry i způsob, jakým naše vnitřní světy zasahují do vnímání světa vnějšího.
pro pokročilé
Vážný
Drama
Vztahový
Věk: 18+

Blíží se konec devatenáctého století a život v malé irské vesničce plyne tak, jak plynul vždycky. Jistě, sem tam se něco změní – tu přibude nová škola, tu se objeví nový nájemník pro starý opuštěný domek, ale jinak je vše tak, jak má být. Vesničané poctivě navštěvují nedělní mše a než večer vychrstnou vědro s vodou ze dveří, nikdy nezapomenou zavolat nejprve do tmy a varovat tak skřítky a víly, co by se snad mohli promenádovat v okolí. Urazit Dobrý lid, to by si jeden zavařil! A život by takhle pokojně plynul dál, kdyby jednoho dne nezmizela jedna z mladých vesnických žen beze stopy. Můžou za to víly, nebo je všechno ještě úplně jinak?

Hra je skriptovaná a není vhodná pro hráče pod 18 let, neboť se v ní vyskytuje lehké násilí a alkohol.

Klub přátel anglické magie

sobota 14–18 (7/7)
Konverzační hra volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem. Klasická žánrovka, slibující anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
i pro nováčky
Vztahový
Historický
Kostýmový
Věk: 18+

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.

Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud celého impéria.

Znalost předlohy není podmínkou, ale ani překážkou. Dobový kostým není nutný, ale pro lepší zážitek důrazně doporučujeme společenský oděv.

Píše se rok 1980. Skupina muzikantů se snaží o kariéru. V cestě může stát nevhodná minulost jednoho, či špatní přátelé druhého. Podrazí jeden druhého nebo se vzájemně podrží?
Vážný
Vztahový
Věk: 18+

Píše se rok 1980. Váš život je kontrolován státem, to jest komunistickou stranou. Jste sledováni. Na všechno jsou záznamy, kdo jsou vaši rodiče, co si myslíte, s kým se stýkáte, o čem mluvíte. Uděláte vtip na komunisty před nesprávným člověkem a letíte ze školy. Byli vaši rodiče s v šedesátém osmém roce proti ruským okupantům? Nejen jejich kariéra, ale i ta vaše je v koncích. Jste věřící? Nepůjdete studovat. Máte nepohodlné názory? Vaši sourozenci neudělají maturitu. Jsou vaši ve straně? Dobře! Jsi ty sám ve Svazu Socialistické Mládeže? Dobře! Budou na tebe hodní. Možná. A možná po tobě budou něco chtít. Spolupráci, donášet na kamarády, na kolegy, rodinu.

Píše se rok 1980. Skupina špičkových muzikantů se snaží o kariéru. Když půjde všechno dobře, budou moci vycestovat do idealizovaných i zatracovaných imperialistických Spojených Států. Nejde však jen o to, jak dobří jsou hudebníci. V cestě může stát nevhodná minulost jednoho, či špatní přátelé druhého. Podrazí v kvartetu jeden druhého nebo se vzájemně podrží?

Píše se rok 1980. Doba, kdy vlastnictví prázdné plechovky od Coca-coly zvyšuje vaši prestiž!

Pro hru nejsou podstatné žádné hudební schopnosti a dovednosti.

MeSyMa Paris (Merlinovo sympozium mágů v Paříži)

pátek 9–13 (9/10)
pátek 14–18 (10/10)
Mezinárodní kouzelnická konference, která řeší důležité problémy z jejich světa. Hodí se mít povědomí o kouzelnickém světě (styl Harry Potter).
pro pokročilé
Vážný
Argumentační
Fantasy
Věk: 15+

V kouzelnickém světě se schyluje k malé, přesto však významné události. V Paříži se sjíždí největší kouzelnické osobnosti současnosti, aby společně v rámci „Merlinova Sympozia Mágů v Paříži“ prodiskutovali poslední dobou nechvalně omýlaný špatně tutlaný problém a přinesli konečné řešení jeho otázky. Kouzelnická společnost netuší, jak klíčové je rozhodnutí, které právě z tohoto sympozia vyplyne, pro jejich budoucí životy.

Na konci pekla

pátek 9–13 (7/7)
pátek 14–18 (7/7)
Komediální larp z prostředí korporátního Pekla.
komedie
i pro nováčky
Odlehčená
Věk: 18+

Odprosťte se od pozemské propagandy o pekle jako o místě plném neustálého utrpení. Peklo je totiž mnohem víc než utrpení, muka, agonie a plameny. Peklo je hlavně jedna velká rodina! Stačí si zvyknout na zavedený řád a bude se Vám zde žít mnohem lépe než na Zemi.

Ve hře Na konci pekla se hráči dostanou do role pracovníků buňky 36k, která má za úkol rozšířovat hranice pekelné říše. Protože ale Satan holduje poněkud korporátním myšlenkám, mají lidé a démoni mnohem víc práce sami se sebou než se stavěním zdi. A jakoby nestačilo, že naše buňka nestíhá plnit plán, byla při poslední inventuře objevena i nevinná duše a to byrokrati nevidí rádi. Účastníky této pracovní směny čeká humor, poflakování, ale i intriky. Každá z bizarních postaviček našeho malého společenství má své vlastní plány a je jen na nich, jak dobře dokáží své záměry prodat ostatním.

Koukněte na náborové video!

Nejdelší zpoždění

pátek 9–13 (6/6)
Larp nastavuje zrcadlo jemným nuancím verbální i neverbální komunikace. Využívá netradiční mechaniku umožňující zastavit běh času a nahlédnout do myšlenek, pocitů a motivací aktérů
Vztahový
Věk: 15+

Tam stojí. Dívá se na mě? Mám se podívat? Přemýšlí o mě? Nebo si opravdu čte? Jak to zjistit?

Rozhodující setkání pohledů muže a ženy, kteří čekají na stejný vlak, trvá dvě vteřiny. Dvě nekonečné vteřiny. Ale v tomto krátkém čase se toho odehraje mnohem víc než jen prostý oční kontakt. Tělo zaplaví směs naděje, studu i vzrušení. Hlavou víří myšlenky.

Mám se usmát? Odejít? Co to asi znamená? Co si myslí, a především, co k sakru udělat teď?

V reálném životě se nelze zastavit, vše v klidu promyslet, zvážit důsledky a zvolit strategii. Tady ano.

Máte odvahu ponořit se s námi do světa slov, která chtějí být vyřčena, ale uvízla spolu se zatajeným dechem v rozechvělé hrudi?

Larp vznikl na Larpworkshopu 2018.

Obrázek www.flaticon.com v souladu s CC 3.0 BY

Předchozí hosté

čtvrtek 19–22 (4/4)
Hra Předchozí hosté je príbeh o vzťahu dvoch ľudí. Príbeh o láske, žiarlivosti a tragickej premene.
pro pokročilé
Drama
Vztahový
Mysteriózní
Věk: 18+

Niektoré z ľudských vlastností, sú tu už od nepamäti. Pocity, ako láska, nenávisť, či žiarlivosť tu s nami proste budú navždy.

Hra pracuje s nástrojmi jeepu a dve zmiešané hráčske dvojice budú mať dynamiku a pestrosť scén len vo svojich rukách. Samotná príprava settingu a vysvetlenie pravidiel prebehne v rámci predherného workshopu.

Kostýmové požiadavky: Civilné oblečenie

Náročnosť: Hra je vhodnejšia skôr pre hráčov, ktorí už nejaký ten larp hrali

Silo 7

čtvrtek 19–23 (1/2) (3/3)
sobota 20–0 (5/5)
Horor, napůl zážitková hra, není skriptovaná. Hraje se celá ve tmě.
akční
Vážný
Horor
Mysteriózní
Věk: 18+
Post-apo

Ve státě Tritus býval život takový, jako všude jinde. Se svými sousedy neměl příliš vřelé diplomatické vztahy, ale po dlouhou dobu se věci držely v normálu. Před několika lety se však svět jak ho tamní obyvatelé znali změnil, když se v podzimních mračnech objevily štíhlé tvary jaderných raket. Nikdo si nebyl úplně jistý, co se vlastně stalo. Ale válka se rozzuřila rychleji, než by kdo čekal. Začala rozsáhlá evakuace obyvatelstva. Sila, obří podzemní komplexy určené právě k přežití jaderné války, se stala záchranou pro desetitisíce lidí. Miliony dalších životů ale byly ztraceny a povrch se stal absolutně neobyvatelným. Sedm sil zůstalo jedinou civilizací na území Tritu a udržovalo mezi sebou čilý kontakt. Je to několik týdnů, co se komunikační linky se silem 7 odmlčely. Nepřišel nouzový signál. Nikdo nezahájil předepsané postupy pro případ nefunkčnosti komunikačních prostředků. Je ticho…

Velení Jedničky rozhodlo o vyslání zvláštní mise, která má za úkol zjistit, co se stalo, a poskytnout silu 7 veškerou potřebnou pomoc.

Stranger

čtvrtek 19–23 (5/5)
Larp zaměřený na interakce mezi postavami a jejich tajemství. Čekejte hutnou atmosféru a dilemata jednotlivých postav.Inspiruje se seriály jako Stranger Things nebo Akta X.
Drama
Mysteriózní
Věk: 15+

Amerika, temná léta studené války. Kolem místního městečka už půl roku mizí lidi. Těla se nikdy nenašla.

Konečně se podařilo dopadnout toho, který za to nejspíš všechno může. Cizák. Blábolil něco o tom, že už se to nebude opakovat a že se je snažil zastavit. Teď ho držíte v policejní cele a sešli jste se, abyste tomu celému přišli na kloub. Šerif zdrcený vlastní ztrátou, vládní agent s nejasnými úmysly, samozvaný místní odborník na nevysvětlitelné jevy a mladičký policista s temnou minulostí.

Taková malá rodinná tragédie 19. století

sobota 19–22 (5/5)
Hra se odehrává ve vesnici Zbradotín v 19. století. 2 statky, které mají dost svých problémů. Ve vesnici už se něco šušká, uvidí se, zda zvládnou rodiny vše vyřešit...
i pro nováčky
Drama
Vztahový
Skriptovaný
Kostýmový
Věk 15+

Je rok 1893. Časopisecky vyšel Kalibův zločin a i touto malou vesnicí Zbradotínem dílo otřáslo. Vždyť na vesnici je přece tak krásně!

Někoho milujete? Přeci vám nebudou bránit, abyste si ho vzali jen proto, že nemá tolik peněz. Váš nejstarší syn nemá o váš statek zájem? Tak ho odkažte tomu mladšímu, který je schopný… Anebo to není vůbec tak jednoduché? Je důležité jen to, co se o vás říká? Ne, tak to přeci není!… Nebo? Raději se přesvědčte sami, jak to vypadá v 19. století.

Hra se odehrává ve vesnici Zbradotín v sousedství rodiny Kaiserovy a Wolfovy. 2 statky, které mají dost svých problémů, a děti, které je potřeba provdat/oženit. Ve vesnici už se něco šušká. Čeká se, zda zvládnou rodiny vše vyřešit, protože kdyby ne, byla by to přeci pořádná ostuda a tu si žádná spořádaná rodina nemůže dovolit.

Nemusíte umět mluvit češtinou 19. století, ale alespoň malé ponětí o životě v 19. století v Čechách, potažmo na vesnici, určitě bude výhodou.

Vraní pohřeb

pátek 14–15 (12/20)
sobota 11–12 (1/20)
Vraní pohřeb je larpová jednohubka pro jednu nebo několik skupin hráčů ve frekventovaném prostoru.
i pro nováčky
Odlehčená
Komediální
Argumentační
Věk: 12+

Vážení hosté, sešli jsme se dnes k pietnímu obřadu. Také ovšem, abychom zjistili, co zesnulou potkalo – a zajistili, že nás to nepotká také.

V průběhu hry může dojít k interakci s nehrajícími, fyzickému kontaktu rukou a nadprůměrnému množství křiku (dokonce i na larp).

Všechny prezidentovy zombie

sobota 9–13 (6/8)
Hra je zaměřená na odlehčené politikaření a krizové řešení situace. Konfliktnost spíše na názorové a verbální rovině, pravidla vlastně nepotřebujete.
i pro nováčky
Vztahový
Argumentační
Věk: 18+

Vítejte do Spojených Států Amerických, centra moci svobodného světa. Zapomeňte na Romera a vúdú, protože Zombie mohou být mnohem nebezpečnějším nepřítelem uvnitř Bílého domu než pojídáním řidičů na legendární dálnici 66.

Dějištěm larpu se stává konfereční salonek a schůzka prezidenta Spojených Států a skupiny jeho nejvyšších poradců. Diskutují nad nepříjemným vývojem situace, kterou se zdá být „Výskyt zombií na Jihu“. Vyzkoušejte si tedy ochutnávku neotřelého politického jednání nad netradičním neživým problémem, před který jsou vrcholní politici postaveni a ponořte se do larpu Všechny prezidentovy zombie, který vám přinášíme v českém překladu.

Tento lapový stařík byl napsán před víc jak 12 lety.

Žijeme jen třikrát

neděle 10–13 (4/4)
Hra je rozdělena na tři dějství, v každém hrajete inkarnaci téže duše v jiném těle a v jiném čase.
Vážný
Drama
Vztahový
Věk: 18+

Hra pracuje s tématy závislosti, loajality, pravidel, rodiny. Je zaměřena na krátký intenzivní zážitek, budete odehrávat vyhrocené situace ze života postav. Hráči si podrží poměrně velkou kontrolu nad hrou. Nejedná se o skriptovaný larp.

Vzhledem k tomu, že jsou postavy univerzální, může se stát, že budete hrát romantickou linku s postavou stejného pohlaví.

Sponzoři

Partneři