18.–21. 7. 2019 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Larpy

(Komorní) larp je hra, ve které se na několik hodin ponoříte do jiného světa. Nemáte scénář jako např. herci ve filmu, vy sami jste tvůrci svého příběhu. Svou roli hrajete podobně jako v divadle, nehrajete však pro diváky, ale pro sebe navzájem. Vyjednáváte, intrikujete a snažíte se o dosažení cílů či o maximální prožití své postavy. Nemusíte být žádní herci, larp se nedá zkazit. Každý hraje tak, jak je mu přirozené – nejde o herecký výkon, ale o zážitek ze hry.

Zbytky lidstva přežívají na orbitální stanici. Zdrojů je málo, pravidla jsou přísná a pro narušitele zde není místo. Co jste ochotni obětovat pro bezpečí vašich blízkých?
i pro nováčky
Sci-fi
Argumentační
Věk: 15+
Psychologická

Každý prohřešek proti řádu se trestá. A.R.C.H.A. si nemůže dovolit plýtvat cennými zdroji na ty, kteří nabourávají křehký řád. Nejste schopni žít podle pravidel? Budete vypuštěni do mrazu vesmíru a vaše místo zaujme někdo, kdo si ho jistě bude vážit lépe. Všichni obyvatelé chápou, že je nutné pravidla dodržovat, aby mělo lidstvo šanci vydržet tak dlouho, než bude Země opět obyvatelná.

Hráči se ocitnou v kůži obyvatel kosmické stanice, kteří mají rozhodnout o osudu jejích obyvatel. Dají přednost blahobytu celku nebo upřednostní zájmy svých blízkých? A stojí vůbec oni o to?

Sci-fi rámec tvoří základ pro argumentační hru, ve které se snažíte překlopit váhy většiny na svou stranu. Ale nic není černobílé a v průběhu hry mají hráči možnost podívat se věc očima různých stran.

Nečekejte akční scény, ani epické sci-fi kulisy, ale hutnou atmosféru důležitého rozhodnutí, které je třeba udělat tady a teď. Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Larp vznikl v rámci kurzu larpového designu Škool 2015.

Autoři: Jirka Bříza Březina, Pavlína Dráče Zvěřinová, Renata Tari Doubravová, Kateřina Kaacza Kalačová

Napínavý příběh mořských vlků tak, jak ho znáte. To vše doplněno o na scéně vytvářenou hudbu a improvizovaný zpěv. Pravý zpěv, pravé bofry, pravý rum!
deluxe
i pro nováčky
Alternativní historie
Piráti
Věk: 18+
Muzikál

Za časů anglického krále Karla II, kdy se Evropa pomalu vzpamatovávala ze třicetileté války a Španělsko bohatlo na zdánlivě nevyčerpatelných zásobách pokladů Nového světa, brázdily Karibik a přilehlá pobřeží lodě bukanýrů, námezdných rabiátů, pirátů z královského dovolení. Kapitáni španělských a francouzských obchodních lodí se třásli hrůzou, když měli proplouvat nebezpečnými vodami v okolí karibských ostrovů. Nejeden jejich náklad totiž padl do bukanýrských rukou, které jeho větší část dále předávaly anglické koruně. Jedním z nejslavnějších bukanýrů byl James „Scarecrow“ Belladona. Nejobávanější a nejúspěšnější kapitán, který se kdy plavil po Karibiku, a který neznámo kde ukryl veliký poklad nebeské ceny. Říká se, že i přes kulku, která Scarecrowa zasáhla, když byl přemožen nepřátelskou přesilou, je James Belladona stále mezi živými a zas a znovu se vydává nabýt své ztracené a snad i zatracené bohatství. Poklad Jamese „Scarecrow“ Belladony. A o tomhle pokladu a honbě za ním vypráví i náš muzikál… Bucañero.

Bucañero je larp z pirátského prostředí stylizovaný jako brodwayovský muzikál. Příběh plný klasických tematických klišé a zkratek zasazený zhruba do druhé poloviny sedmnáctého století začíná ve městě Port Royal a hráče zavede až za obzor na tajemný ostrov pokladů a možná i zpět.

Esenciální součástí hry je improvizovaný zpěv a živá hudba reagující na hráče a vedoucí je. Hudbě a hudebním mechanikám, které tvoří nedílnou součást hry, jsou věnovány workshopy před samotnou hru. Zpěvu se není třeba bát. Krom zmiňovaných workshopů hráčům v odbourání ostychu může pomoci i rum, který je v průběhu hraní podáván. Protože pirátská hra bez rumu jakoby nebyla. Navíc není v krajních případech vyloučena ani možnost volné mluvy, ač zpěv je silně preferován.

Bucañero je zamýšlen jako dramatický larp rozdělený do několika více či méně předem nastavených scén. Hra je tak do značné míry otevřená a překvapení v ní nemá až tak velkou roli. V mnoha ohledech však Bucañero stále nechává hráčům značný prostor k vlastnímu vkladu do hry. Žánrově se nejedná o tragédii, cílem je pobavit se zpěvem nejen pirátských písní, šermováním měkčenými zbraněmi a pitím rumu v divadelním prostředí se světly, kostýmy a hudbou.

Podmínkou účasti na aktivitě je komunikace s vypravěči e-mailem. Nejpozději týden po přihlášení vám vypravěči zašlou e-mailem dotazník, na jehož vyplnění budete mít 4 dny. Vypravěči vám následně podle dotazníku přidělí vhodnou postavu. Pro hru je zásadní, aby každému jeho postava maximálně sedla a vytvořila se tak fungující hráčská sestava. Vypravěči si vyhrazují právo vás ze hry odhlásit (nejpozději přes začátkem přihlašování na další vlnu), pokud nevyplníte dotazník nebo pokud už se pro vás nepodaří najít vhodnou postavu.

Více o hře: http://erinor.pilirion.org/

Castaways

čtvrtek 15–18 (5/5)
pátek 9–12 (5/5)
Pohupování vln, pach kouře a zmar války podtrhávají hodnotu vzpomínek a živí úvahy o lidské identitě. Hra na pomezí RPG a larpu, v níž jsou všichni společně vypravěči příběhu.
vyprávěcí
i pro nováčky
Vážná
Low Fantasy
Abstraktní
Věk: 15+
Psychologická
Improvizační
Vztahová

Archipelágo zachvátila válka. Zpustošila ostrov, který vám byl domovem a vyhnala vás na širé, nehostinné, moře. V dálce za zády vám kvílí vítr a řvou vrtule dvouplošníků, zatímco čtete zprávy z lahví vylovených z vln přílivu. Střípky vzácné minulosti, které mohou dát smysl budoucnosti. Stín pohasínající a skomírající naděje.

Pomocí pěti lahví tvořících imaginární loď spletou hráči Trosečníků střípky vědomostí postav a jejich vlastní interpretaci do improvizovaných scén, kterými se navzájem obdarují.

Během hry budou role účastníků růst, vyvíjet se nebo se i kompletně měnit. Vše závisí jen na kreativitě a invenci celé skupiny. Díky naprosté vypravěčské svobodě vyplují na povrch nejniternější tužby postav a možná i osud, ke kterému směřují.

Trosečníci se odehrávají ve vzpomínkách postav plavících se na raftu a hráči se setkají s tématy války, ztráty a nostalgie. Postavy jsou předepsané. Při oblékání se nebojte popustit uzdu představivosti a sahejte po bizarním a exotickém oblečení. Jedná se o vyprávěcí hru na pomezí larpu a RPG, u které je nutné počítat se spíše melancholickou atmosférou.

Dark Tower 2

pátek 19–23 (11/11)
Dvě odlišné civilizace se střetávají v epickém souboji ideálů, hodnot, nenávisti, lásky, cti a pomsty.
Fantasy
Vážná
Věk: 15+
Vztahová
kostýmová
Emoční

„Být rebelem za mříží nebo věznitelem, na tom nezáleží. Všichni jsou vězni své vlastní minulosti a duše…“ Sivias Nolan, Prameny písku

Larp se odehrává v alternativním fantasy světě a kulisách vězení Dark Tower. V příběhu se střetávají uvěznění Sevaňané a Azadové střežící věž. Dvě skupiny lidí, kteří mají společného mnohem více, než se na první pohled zdá…

Hra nabízí prostor různorodým stylům hraní, od romantiky a silných emocí až po pletichaření, intriky a detektivní vyšetřování, to celé v rozsáhlém, epickém vyprávění ve stylu Pána Prstenů. Hráčům je však ponechána velká volnost a vliv na tvorbu celého příběhu včetně závěru.

Larp probíhá v několika propojených místnostech stylizovaných do různých částí věže (vězení, výslechovna, azadský sál, laboratoře…) a hraje se v kostýmech stylově zapadajících do středověku. Hráči dopředu dostanou podrobný popis světa i svých postav, což skýtá spoustu možností jak příběh rozehrát a gradovat postupně houstnoucí atmosféru.

Equilibrium

sobota 9–13 (6/6)
sobota 14–18 (6/6)
Bouřící se města, tajemné postavy v kápích, vzducholodě a mnohé další čeká na šestici hrdinů, kteří se, z různých důvodů a s různými zájmy, vydali hledat tajemné Equilibrium.
i pro nováčky
Odlehčená
steampunk
Viktoriánská doba
Věk: 12+
dobrodružná
kostýmová

„Slečno Lano, dáte si čaj?“

„Ne, díky.“

„Myslel jsem si, že odmítnete. K té naší věci … připadá vám rozumné vydat se jako žena na takovou nebezpečnou výpravu? Jiné ženy ve vašem věku holdují spíše plesům, piknikům v parku či letním vyjížďkám na koni.“

„Zajímavé. Můžeš to zkusit říct bouchačce, co právě míří na tvoje koule.“

Equilibrium je dobrodružný steampunkový komorní larp zasazený do světa Viktoriánské Anglie v období irského vzdoru. Naši hrdinové se setkávají v hostinci U ozubeného kolečka – každý z jiného prostředí, s jinými motivy, ale se společnou touhou: Získat tajemné Equlibrium.

Larp je scénovaný, ale nikoliv skriptovaný – ve samotných scénách hráčům poskytuje netradiční míru volnosti. Každá scéna je zasazena do jiného prostředí a naši hrdinové v nich rozplétají společný příběh o mýtickém Equlibriu. Larp označujeme jako lehkou a dobrodružnou žánrovku – inspirujeme se prvky ze hry Dračí Doupě i z akčních filmů.

Autoři: Michal Havelka, Jakub Straka, Patrik Krupička, Elena Szolgayova, Jan Páral

Hra z prostředí středověké Británie je kombinací larpu a deskové hry. Hráči budou muset čelit intrikám na královských dvorech a zároveň rozhodovat o osudu svého království.
strategická
vyjednávací
Alternativní historie
Věk: 12+

Píše se rok 1095. Je to už skoro 30 let od porážky Vikingů v bitvě u Stamford Bridge, po které se na Britských ostrovech už neukázali. Teď se však jejich lodě opět plaví přes Severní moře směrem na západ. Království Anglie, Skotska, Walesu a Irska už mobilizují armády, aby odrazila invazi… anebo… aby využila situaci ve svůj prospěch.

Hra z prostředí středověké Británie je kombinací larpu a deskové hry. Hráči budou muset čelit intrikám na královských dvorech a zároveň rozhodovat o osudu svého království.

Hra má tři základní aspekty – strategie, vyjednávání a kreativita. Hráč si bude moci zvolit, kterým aspektům se bude chtít věnovat víc a kterým méně, což může i během hry měnit. Jedná se o kombinaci larpu a deskové hry.

Go to Gate 6

sobota 19–23 (7/7)
Zimní mrazivá noc jako stvořená k čekání na bezvýznamném letišti v přítomnosti nečekaně zajímavých spolucestujících.
Vážná
Věk 15+
mystická

Zimní noc, malé letiště kdesi v Americe, pár let po začátku nového tisíciletí. V celém areálu je jen pár zaměstnanců a cestujících, kteří čekají na svůj noční let. Každý z nich má důvod tu v tuhle hodinu být. Každý z nich si s sebou nese svá přání, své touhy i své vnitřní démony. Přidáte-li se k pasažérům letu NH 1492, potkáte za přepravní kontrolou mnohem zajímavější spolucestující, než by se na první pohled mohlo zdát.

Go To Gate Six je hra ze současnosti, s jistým nádechem mystična a tajemna. Je založena na ztvárnění jednotlivých postav a jejich charakterů, které dotváří ponurou noční atmosféru. Jedná se o hru spíše pro pokročilé hráče, která jim poskytuje hodně volnosti. Většina událostí není přímo naskriptovaná. V závislosti na postavě a jejím uchopení tak může být pro hráče hrou detektivní, napínavou, výrazně emotivní a pro některé postavy i řešičskou až kompetitivní.

Hunger Games

sobota 14–17 (8/8)
Larp na motivy stejnojmenné trilogie. Čekají tě nesnadná rozhodnutí, která mohou otřást základy tvých hodnot - přátelství, důvěry, schopnosti přinášet oběti.
Sci-fi
Vážná
Věk: 15+
Vztahová
kostýmová
Emoční

Slastně ses protáhl v posteli. Dnes si dáš masáže a necháš se obletovat… Bušení na dveře… Kdo to ksakru je? Taková troufalost! Necháš toho dotyčného spráskat…

Dveře se rozletí… ošlehaní muži se zbraněmi kráčejí dovnitř.

„Jste Seneca, tvůrce Her?“

Chvíli na ně zlostně hledíš…

„Kdo jste a co tu chcete, víte kdo já jsem?“

„To dobře víme…“ odvětí.

Najednou ti vše dochází… rebelové… kde se tu vzali? Nešetrně tě vytáhli z postele a smýkli tebou o zem.

„Teď si okusíš svou vlastní polívčičku v aréně… hoďte ho k ostatním…“

Hráči budou představovat převážně bohaté, zhýralé a sobecké Kapitolany, kteří se však díky vítězství Rebelů stanou vězni. Mají 2 hodiny na to, aby přemýšleli nad svými životy a dořešili své komplikované vztahy, než budou vpuštěni do arény. Hráči se mohou těšit na intriky, uzavírání spojenectví, hledání východiska… i silný niterný zážitek. Pro hru není potřeba znát knižní či filmovou předlohu.

Hráči dostanou podrobné informace o svých postavách – minulost, vztahy, příběhy… a budou ponecháni svému neblahému osudu- ;) Děj bude postupně houstnout posunován několika vstupy, hráči však budou mít dostatek volnosti pro řešení vztahových zápletek, plánování záchrany, uzavírání paktů… Hra je kostýmová (je vhodné vzít si s sebou něco křiklavého, extravagantního) a malovací (ornamenty na tváři, ozdoby), celkový průběh vážný až tragický.

Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Jsme maso?

sobota 14–18 (7/7)
Chemické a nukleární zbraně, genetické experimenty, pokusy s viry… Udělali jsme si to sami. Skupina lidí stojí na prahu apokalypsy a ty jsi jedním z nich. Jakou cenu má tvůj život?
žánrovka
i pro nováčky
akční
Sci-fi
Věk: 18+
Improvizační
dobrodružná

Téměř všechny postavy, které jsou v larpu, byly na benzinové stanici nedaleko svého satelitního městečka, když se staly svědky rychle postupujících a hrotících se událostí. Nakupovali a tankovali, najednou se nějaký muž ve středních letech skácel k zemi a vzápětí se zvedl, zaútočil na nejbližšího člověka. Před benzinku se přiřítilo auto, srazilo se se stojícím kamionem a tím se zastavilo. Z něj se vypotácel další agresor, vypadal nemocně, bledě, oči zežloutlé a bezvýrazné, pohyby zrychlené a i když měl přeražená žebra a zlomené končetiny, nezdálo se, že by si toho všímal. Panika vypukla i před benzinkou, zvlášť když lidé začali vybíhat ven a všimli si masy běžících nakažených, která se velmi rychle přibližovala z městečka…

Larp se odehrává v současné Americe v blíže nespecifikovaném městě. Téma je zombie apokalypsa, ale ta tvoří jen pozadí příběhu, důležitá otázka je, kdo má vlastně právo na život a jestli jsou lidé opravdu o tolik lepší, než zombie.

Larp se odehrává v jedné „budově“; v současnosti (nejsou potřeba kostýmy, všechny rekvizity dodáme – kostýmům se však nebráníme :)); používají se klasické mechaniky jako divadelní rvačka (vše vysvětleno před hrou); postavy mají svůj background, ale nejsou naskriptované – co a jak se bude dít je na hráčích (sandbox a hodně velký prostor pro pojmutí postav a situace dle každého hráče).

Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Klub přátel anglické magie

čtvrtek 19–23 (7/7)
neděle 10–14 (7/7)
Konverzační hra volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem. Klasická žánrovka, slibující anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
žánrovka
i pro nováčky
Alternativní historie
Věk: 12+
Vztahová
kostýmová

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.

Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud celého impéria.

Konverzační hra s předepsanými postavami je volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem od britské autorky Susanny Clarkové. Jde o klasickou žánrovku, která si nedělá ambice udělat díru do světa, ale slibuje věci typické pro její předlohu – anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.

Kurva se neříká

čtvrtek 15–18 (2/3) (3/3)
čtvrtek 19–22 (6/6)
pátek 9–12 (6/6)
Jak velký vliv má tvoje rodina na to, kým jsi? Kolik ústupků jsi musel/a udělat ve svém vztahu? Opravdu neexistuje lepší způsob, jak spolu být? Dokážeš se zbavit chyb svých rodičů?
i pro nováčky
Odlehčená
Současnost
Věk: 15+
Vztahová
jeepforma

Seznámili jsme se úplnou náhodou. Venku pršelo a já jí zastavil u krajnice. Vypadala sice trochu jako zmoklá slepice, ale stejně jsem jí dal číslo, co kdyby, že jo? Teď už spolu pár týdnů bydlíme, ze začátku bylo všechno skvělý, teda pořád je to skvělý… jenom kdyby se nechovala jako její matka. Jestli toho nenechá, brzy zešílím! To si neuvědomuje, jak příšerný to je?

Rodinné sociální drama vypráví o nehmotném dědictví, které si přinášíme do partnerských vztahů od svých rodičů. Snažili se nás dobře vychovat a vděčíme jim za hodně z toho, co jsme se naučili. Kolik věcí jsme od nich ale převzali nevědomky? Opravdu si myslíte, že se ve svém vztahu chováte svobodně a originálně? Že neopakujete chyby svých rodičů, které vám na nich vždycky tak vadily?

Jedná se o spíše nevážnou hru, rozdělenou do více předpřipravených scén s jeepformovými mechanikami. Od hráčů se očekává jistá dávka improvizace a vlastní invence. Ve hře se nevyskytne žádný alkohol ani intimita, není v ní nutnost fyzického kontaktu a jaká citlivá témata do hry přinesete, je pouze na vás. Hra umí pobavit nadsázkou, ale i zasáhnout svou hloubkou.

Mobilizace 38

sobota 20–0 (7/7)
"Plán připravený československými generály byl hrozivý. Pochopil jsem, proč mne moji vlastní generálové tehdy žádali, abych se mírnil." Adolf Hitler, Gdaňsk, 11. 8. 1939
Vážná
Věk: 18+
Psychologická
historie
edukativní

Píše se rok 1938. Adolf Hitler připravuje plán, jak vojensky obsadit Československo. Nacistické Německo podporuje národnostní a rasovou nesnášenlivost prostřednictvím sudetoněmeckých stran a spolků. Adolf Hitler na sjezdu v Norimberku slovně zaútočí proti Československu, a to podnítí sudetské Němce k vyvolání povstání. Dochází k pohraničním útokům a je zavražděno několik desítek úředníků a vojáků, na což vláda reaguje posláním vojska do pohraničí. V obavě, že potlačení povstání poslouží jako záminka k útoku na Československo, se posiluje ostraha Sudet, severních Čech, jižní Moravy a jihozápadního Slovenska. O několik dní později je podpořena i ostraha hranic s Německem, Maďarskem a také s Polskem na Těšínsku. Vzápětí následuje vyhlášení úplné bojové pohotovosti v opevnění a na hlavním obranném postavení. K obraně státu je připraveno zhruba půl milionu mužů.

Děj se odehrává na pevnosti v sudetské oblasti, kde sídlí malá posádka. Její členové sem byli převeleni 20. 2. 1938, aby ji uvedli do provozu. To ještě nečekali následnou mobilizaci 23. 9. 1938, která byla vyhlášena rozhlasem v 22:30. Po týdnu v napětí, během kterého bylo přesunuto 1 250 000 vojáků, dne 30. 9. 1938 generál Ludvík Krejčí vydal rozhlasem rozkaz složit zbraně, vzdát se a opevnění postoupit německým jednotkám.

Hra je rozdělena do bloků; hra je vážná, citlivá témata jsou postavení Čechů k Němcům, okupace a obecně doba začátku druhé světové války…

Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Ook!

sobota 9–13 (8/8)
Ne každá literální postava je ve svém příběhu spokojená. Možná se v něm už i trochu nudí? Najít svou roli v příběhu novém však nebude vůbec jednoduché, podaří se jim osvobodit?
Odlehčená
Věk: 12+
jeepforma
vaši oblíbení knižní hrdinové

Čtenář kráčel dlouhou potemnělou chodbou, lemovanou policemi šeptajících knih. Povědomě vzal do rukou jeden svazek a zastavil se. Snad na minutu, snad na pár dní. Odložil dočtenou knihu zpět na místo a pokračoval v chůzi. Na zažloutlých stranách opět zemřel dánský princ.

„Mohu vám nějak pomoci?“ vystoupil z vazby Schrödinger a sklonil se vedle ležícího nešťastníka.

„Klademe si podobné otázky, doktore.“ Odvětil Hamlet a sevřel smutně vlastní lebku v rukou.

Hra pro 6-8 literárních postav, 2-3 čtenáře a jednoho op.. knihovníka. Larp využívá knihy jako nástroje a symbolu. Postavy se postupně snaží dosáhnout svého vytyčeného cíle, navazovat nová přátelství, vyjednávat a pletichařit a vytvářet tak nové příběhy, ve kterých by se mohly zabydlet a tak se osvobodit.

Lze uskutečnit v libovolné místnosti obsahující větší než malé množství tohoto nosiče informací. Náročnost na přípravu a rekvizity minimální, náročnost na fantazii a kreativitu střední. Kooperativní hra s minimem stresových situací, vhodná pro začátečníky, děti a introverty.

Gameconové uvedení umožňuje přinést si vlastní knihu a s ní i hrdinu. Jaké téma a zápletky se budou řešit, bude tak záležet na vás. Pokud se přihlásíte, pošlete svou volbu vypravěči, váš výběr spojíme.

Autoři: Jan Lička a Jan Winkelhöfer

Operační systém

sobota 14–18 (2/2) (1/2)
neděle 10–14 (4/4)
Rok 2030. Moderní technologie na vrcholu, mezilidské vztahy čím dál tím prázdnější. Tehdy přichází do životů lidí nový operační systém - umělá inteligence.
i pro nováčky
Sci-fi
Věk: 15+
Sociální drama
Vztahová
jeepforma
Emoční

Píše se rok 2030. Elektromobily, 3D tiskárny a chytré brýle se staly běžnou součástí světa moderního člověka. Vedle technologického pokroku jsou zřetelné změny i v jiných oblastech lidského života. Současná medicína a garantovaný základní příjem umožňují lidem žít kvalitnější život. Ani vrozené poruchy už nejsou takovým problémem, jako bývaly. Přesto se však nezdá být vše v pořádku. Lidské vztahy jsou čím dál tím prázdnější a lidé se od sebe navzájem vzdalují. A právě v této chvíli přichází do jejich životů nový operační systém – umělá inteligence.

Hráči představují manžele Patrika a Eriku, jejich autistického syna Matyáše a Eričinu kamarádku Klaudii. Představitelé Matyáše a Klaudie ztvárňují zároveň i hlasy operačního systému.

Hra je rozdělená do scén, které jsou popsány jen stručně a poskytují dostatek prostoru k improvizaci. Herní příběh je předem daný, hráči však ovlivňují, jak se přesně odehraje i jak dopadne.

Cílem hry je vybídnout hráče k zamyšlení se nad tím, jak současné i budoucí technologie, sociální sítě a umělá inteligence mohou ovlivnit mezilidské vztahy.

Guvernér je zavražděn, Anglie zuří, piráti šíří zvěsti o pokladu a usedlíci touží hájit vlastní zájmy. Je načase rozhodnout o osudu pirátského ostrova!
vyjednávací
žánrovka
Piráti
Věk: 14+
Vztahová
dobrodružná

Konec války se Španělskem a smrt guvernéra narušily křehký status quo. Dusno na Ostrově sice pročistila tropická přeháňka, některým lidem ale i přesto začíná být příliš horko. Pokud nad věcmi nikdo nepřevezme kontrolu, hrozí, že se zle vymknou z rukou. Několik významných osobností Ostrova dostane pozvánku na malé mocenské setkání. Na setkání, na které dorazí i několik dalších vlivných, avšak původně nezvaných hostů. Je vůbec možné, aby se usedlíci, zástupci anglických institucí a parta pirátů na něčem domluvili? Zvlášť, když se zdá, že všichni sledují vlastní zájmy a střeží svá různá tajemství?

Příběh je zasazený do zlatého věku pirátů na počátku 18. století a celý se odehrává (převážně) v hostinci, v němž se postavy sešly, aby vyřešily své společné i osobní záležitosti. Nejdůležitější se zdá být otázka vztahu Ostrova k Anglii, která se po válce se Španělskem začala opět zajímat i o své odlehlé kolonie. Zůstane Ostrov součástí Impéria, nebo se rozhodne bojovat za nezávislost?

Jde o převážně argumentační a vztahový larp (ale milostné zápletky v něm nehledejte) se silným žánrovým zasazením a s dramatickou stylizací (hrajte na ostatní a pro ostatní!). Zatímco se řeší společné problémy, všichni se snaží dosáhnout i svých vlastních, soukromých cílů. Larp využívá několik obecných mechanik k usměrnění a „vyhodnocení“ celé hry a navíc obsahuje větší množství drobných, nenásilných mechanik k dokreslení postav a prostředí.

Pika-don

pátek 9–12 (6/6)
sobota 9–12 (5/6)
Konec druhé světové války je na dohled. Japonské císařství však stále vzdoruje a svět stojí před rozhodnutím, zda si nevynutit vítězství novou a smrtonosnou zbraní.
i pro nováčky
Argumentační
Vážná
Věk: 15+
historie
edukativní

Srpen 1945. Válka v Evropě skončila před třemi měsíci, ale v Tichomoří stále zuří kruté boje. Na americké vojenské základně Johnstonova ostrova přistává letadlo se šesti muži. Jde o zástupce několika národů, jsou mezi nimi vojáci, velvyslanci i členové tajných služeb. Na programu přísně tajného jednání je nová a dosud nepoužitá zbraň – atomová bomba. Před jejím prvním použitím chtějí Američané získat většinový souhlas reprezentantů zemí zapojených do právě končící války. Každý z účastníků jednání má však své cíle a je otázkou, co všechno pro ně bude ochoten udělat.

Pika-Don je diplomatický larp o rozhodování, o prosazování zájmů, o odpovědnosti a především pak o tom, co to znamená morálka. Figuruje v něm šest postav, všechny mužské (mohou být hrány ženou, ale postava je muž). Stanete se v něm jedním ze zástupců národů zapojených do druhé světové války, na jednání, které nikdy neproběhlo, jelikož některé historické události probíhají příliš rychle na to, aby se o nich dalo racionálně rozhodovat…

Jedná se o vážnou hru. Využívá speciální mechaniky, které umožňují vnucovat ostatních hráčům jistý postoj a tím usměrňovat a gradovat argumentaci až k závěrečnému rozhodování.

Autoři: Petr Bejby Kadlec, Jakub Sancho Dlabka

Poprask na Olympu

pátek 9–12 (8/8)
Božská komedie 4: Smrtelníci na Olympu! Jedna hostina v průběhu věků vyjeví, jestli se staří bohové dokáží vypořádat s a) novými problémy a b) sami mezi sebou.
komedie
i pro nováčky
Fantasy
Věk: 15+
Vztahová
kostýmová

Na bájném Olympu se schyluje k hostině. Bohové, kteří zde žijí, jsou často mocní a malicherní, ale i lidští, a tak řeší nejen božské ale i lidské problémy. Hádes počítá úroky z duší, Afrodité si lakuje nehty a Zeus se už poohlíží po další smrtelné krasavici, přičemž Hera jej sleduje ostřížím pohledem. Hned za dalším oblakem se Athéna marně snaží Áreovi vysvětlit, že řev není „taktika“.

Pro dnešní hostinu je připraveno speciální překvapení. Na Olymp byli Diem pozváni dva výjimeční smrtelníci. Budou zde moci i zůstat?

Hra se odehrává na Olympu, v proslulém sídle řeckých bohů. Napříč věky vyvstanou – zejména z počínání smrtelníků dole na zemi – vždy nová témata, ke kterým je třeba zaujmout stanovisko božského managementu a v nichž se názory bohů budou různit. Zároveň, ač si ani dva z bohů nejsou podobní, je řecký pantheon koneckonců jedna velká rodina, a bude řešit i rodinné vztahy. Na hráče čeká k hraní 6 bohů a 2 hrdinové výjimečných kvalit!

Hra se hraje především s nadsázkou. Dobrá znalost řeckých mýtů je výhodou, protože lze do hry jako téma vnést prakticky cokoli, hlavně pokud to má komediální potenciál. Hra je velmi volná a s výjimkou samotného konce jsou řešení jednotlivých problému důležitá kvůli samotné rozpravě a ne reálnému dopadu na pozdější dění. Jde prostě o to, využít svůj božský potenciál a improvizaci k vymýšlení co nejvtipnějších situací. Neexistují dobrá a špatná řešení. Hra obsahuje víno a občerstvení.

Prosím! Vzpomeň si!

sobota 9–12 (8/8)
sobota 14–17 (8/8)
Tma, ticho a svíčky. Experimentální hra v poklidné a pozitivní atmosféře rodinného oběda. Postavy postupně přichází o vzpomínky na ostatní, ale samy si to neuvědomují.
i pro nováčky
Vážná
Abstraktní
Současnost
Věk: 15+
Psychologická
Improvizační
Sociální drama
Vztahová

Losos na másle a citronu, lahvinka vína, hořící krb a tví nejbližší. Na všech tvářích hrají úsměvy zatímco vzpomínáte na společné zážitky. Tichou rádiovou hudbu najednou přeruší nečekané zpravodajství informující o jakýchsi výpadcích elektřiny a zatmění slunce. Ale co, i černá hodinka má něco do sebe… V krbu zapraská poleno, vylétne pár jisker a osvítí nejbližší tvář. Nepoznáváš ji. Kdo je to? Proč jsme zvali na rodinný oběd cizí lidi? A jaktože si mě nepamatuje moje vlastní matka?

Prosím! Vzpomeň si! je improvizační hrou o šťastné rodině, která se sešla k pravidelnému nedělnímu obědu. Všechny postavy postupně ztrácí své vzpomínky na ostatní, avšak u sebe samých si to neuvědomují. Mohou tak až do konce hry zůstat v dobrém rozmaru, ale mohou se i bát, co kdyby se něco takového dělo i jim. Co když já taky zapomenu? Hráči mají příležitost zamyslet se nad tím, jaké to je přicházet o paměť, ale neuvědomovat si to.

Postavy se vytváří na workshopech před hrou. Samotná hra stojí na improvizaci a aktivně využívá prvků ticha, tmy a svíček, které fungují i jako reprezentace vzpomínek.

Speciální Jednotka

pátek 14–18 (9/9)
Na žádost člena rozvědky se sejde tým specialistů, který řeší krizi, o které krom jednoho z nich nikdo nemá žádné informace. Celá akce musí proběhnout v utajení, dokážou to?
i pro nováčky
akční
Vážná
Současnost
Věk: 18+
Psychologická
dobrodružná
rozhodovací

Jedna místnost, blížící se krize, která může mít za následky stovky mrtvých. Zakázali jim varovat kohokoli, i svou rodinu. Minulost některých z nich se ozývá, ale řešení krize je přednější. Nebo ne?

Členové speciální jednotky se někteří znají, někteří ne. Většina z nich má za sebou podivnou nebo ne zcela zveřejnitelnou minulost, každý z nich je ale specialista ve svém oboru. A podle šéfa akce jsou nutnou součástí týmu pro řešení nastalé krize. Nevědí, krom šéfa, o co jde, a ten jim prý stoprocentně věří. Opravdu to bude stačit?

Hra je pro 9 hráčů libovolného pohlaví, má rychlé tempo a odehrává se v reálném čase v jedné místnosti. Kostýmy nejsou nutné. Je fajn mít tužku a papír. Jde tu o rychlé rozhodování a chladnou mysl před možnou katastrofou.

Spellbound

pátek 19–0 (18/20)
Předtím, než jsme vykáceli všechny lesy a podkopali všechny hory, žily v nich bytosti. Bytosti, které toužily po lidské společnosti a které se nebály použít kouzel, aby ji získaly.
i pro nováčky
Fantasy
Věk: 15+
Improvizační
jeepforma
kostýmová
taneční

V lesích, v horách, v řekách. Tam všude jsou. Čekají, až někdo z vesnice ztratí opatrnost a odváží se vydat dál, než obvykle. Nejednou se lovec vydal do lesů na severní straně hory. Nejednou se večerem vydalo děvče pro vodu. Obvykle se domů vrátili. Jednou už ale ne.

Spellbound je taneční hra inspirovaná severskou mytologií. Deset hráčů se vžije do magických bytostí, které prahnou po společnosti lidí a neváhají použít různých iluzí, slibů a darů, aby ji získaly. Druhá polovina pak na vlastní kůži zažije, jaké to je, když vás někdo očaruje a odvede na cizí místo, ze kterého (obvykle) není úniku.

Hra je velmi improvizační. K dispozici sice bude scénosled, který v hrubých rysech udává dějový oblouk, ale většina detailů jednotlivých postav zůstane v režii hráčů. Polovina času je pak vyhrazena na předherní přípravu. Její součástí je rozdělení a tvorba postav, úvod do relevantní části severské mytologie a krátká lekce základů párového tance. 99 % interakce mezi hráči totiž bude probíhat tancem a dalšími neverbálními prostředky.

Na hru přijďte s jednou sadou nevýrazného oblečení šedé či černé (ukáže-li se, že budete hrát člověka), a jednou sadou ve své oblíbené barvě (ukáže-li se, že budete hrát magickou bytost). Předchozí taneční zkušenosti nejsou pro hráče podmínkou. Pokud přijdete v páru, můžete tančit spolu, ale na hru se můžete přihlásit i sami.

Jedná se o překlad skandinávské hry od autorů Jeppe & Maria Bergmann Hamming.

Stranger

čtvrtek 19–23 (5/5)
Amerika, temná léta studené války. Kolem místního městečka už půl roku mizí lidi. Těla se nikdy nenašla.
Drama
Vážná
Mysteriózní
Věk: 15+

Konečně se podařilo dopadnout toho, který za to nejspíš všechno může. Cizák. Blábolil něco o tom, že už se to nebude opakovat a že se je snažil zastavit. Teď ho držíte v policejní cele a sešli jste se, abyste tomu celému přišli na kloub. Šerif zdrcený vlastní ztrátou, vládní agent s nejasnými úmysly, samozvaný místní odborník na nevysvětlitelné jevy a mladičký policista s temnou minulostí.

Stranger je larp spíše klasičtějšího typu, který je zaměřený na interakce mezi postavami a na jejich tajemství. Čekejte hutnou atmosféru a dilemata jednotlivých postav. Inspiruje se seriály jako Stranger Things nebo Akta X.

Jde o neskriptovaný komorní larp, odehrávající se v jedné místnosti. Kostým ani příprava předem není nutná.

Svatováclavský Sněm

sobota 9–13 (6/9)
Zástupci vrcholné české šlechty se sešli, aby předjednali, kdo bude příštím českým králem.
i pro nováčky
Argumentační
Alternativní historie
Věk: 18+
Vztahová

Král Václav III. byl nedávno zavražděn a čecké země se ocitly v bezvládí. Než se sjede celý zemský sněm, je potřeba upravit cestičku k snažšímu zvolení příštího českého krále. Sešlo se zde 9 zástupců nejvyšší, nejbohatší a nejpyšnější české šlechty, kteří se mají sjednotit ve své volbě. Každý má ale jiné motivace, jiné záměry a ne všem jde jen o blaho českého království…

Devět šlechticů se bude někdy handrkovat, jindy hádat, někdy možná i vznešeně vyjednávat o svých kandidátech. Budou padat návrhy, úplatky, výhrůžky a snad se nakonec panstvo shodne.

Hra je čistě vyjednávací, kostýmy netřeba, přivezeme nějaké základní šlechtické doplňky, ale jinak můžete hrát v civilním oblečení. Budeme rádi, když budeme předem vědět, kolik se přihlásilo žen a kolik mužů, abychom role lehce upravili, ale jinak je hra genderově neutrální. Při hře je možné, že se bude podávat víno, ale spíš preferujeme ředěný rybízový džus.

Školní sraz

neděle 10–14 (5/5)
Školní sraz po letech. Chata v lesích. Pět spolužáků, kteří nedokáží zapomenout. Komorní larp o starých hříších, nových tajemstvích a hledání identity.
Vážná
Věk: 15+
Psychologická
Sociální drama

Kdysi jste se vídali každý den, přátelili se i nenáviděli. Patnáct let je ale dlouhá doba a člověk by řekl, že jste to dobré i špatné nechali dávno za sebou. Nebo ne? Běžné otázky vypadají nejdřív nevinně. Jak se komu daří? Kde pracuje? S kým žije? Je spokojený? Ale i takové otázky dokáží zjitřit staré rány a připomenout, že jste se možná nezměnili tolik, jak jste chtěli a mysleli.

Celý larp se odehrává v průběhu třídního srazu po patnácti letech. Ocitnete se na lovecké chatě kdesi v horách v Kalifornii a čeká vás večer se svými oblíbenými a méně oblíbenými spolužáky ze střední. Postavy byly sice kdysi spolužáky, ale pak se každý vydal svou cestou a nasbíral nová trápení i úspěchy. Řeč tedy nejspíše přijde jak na jejich společné vzpomínky, tak na jejich nové, skvělé životy.

Jedná se o komorní larp klasického typu, kde je velký důraz kladen na postavy a jejich vztahy. Celá hra probíhá v jedné místnosti a vnější vstupy do hry jsou minimální. Je vhodný zejména pro hráče, které baví komplexní postavy a postupné odhalování všech vrstev jejich minulých i současných vztahů. Obsahuje citlivá témata.

Telenovela

pátek 13–18 (14/14)
sobota 13–18 (14/14)
Láska. Nenávist. Štěstí. Strach. Přátelství. Závist. A láska. Nejlepší venezuelská telenovela všech dob nese název Dny našich životů. Je plná emocí a zvratů. A lásky.
komedie
i pro nováčky
Věk: 15+
Romance
Tragédie
Improvizační
Vztahová
Skriptovaná
Emoční

Dny našich životů je bezkonkurenčně nejlepší venezuelská telenovela všech dob. Během dlouhých desetiletí se osudy členů rodin Lanzových a Pereirových splétají ve dramatickém crescendu vášní, pletek, zrad, nevěr, nečekaných potomků, plánovaných vražd a osudových lásek. Dny našich životů jsou o Vás, jen větší a lepší!

Larp je parodií na klasické telenovely. Každou epizodu provází zásadní a nečekané zvraty, neuvěřitelné herecké výkony a dlouhé pohledy do kamery.

Telenovela je pro sedm mužů, šest žen a jednu ženu převlečenou za muže. Je rozdělena na epizody a má pevně daný děj mistrně sepsaný duem slavných producentů – José & Pepé. Počítá se mezi odlehčené hry a chce své hráče, kteří se zhostí rolí špatných herců v novém romantickém seriálu, hlavně bavit.

Hra je scénovaná, ale je zcela na hráčích, jak své role pojmou. Obsahuje revoluční mechaniky pro odehrání násilí a romantiky. Hrát se bude uvnitř a hráči by na měli přijít neutrálně oblečení, tj. košile a dlouhé kalhoty pro pány, podobně i pro dámy. Stylizace oblečení do stylu jižní Ameriky je velmi vítána!

Telenovela je věnována všem organizátorům HRAJ LARP.

Autoři: Radek Morávek a Kamil Buchtík.

Temná ulička

čtvrtek 14–19 (9/9)
pátek 19–0 (9/9)
Malá vesnice, kde se všichni znají... Nebo snad ne? Každý máme svá tajemství, svá trápení a své sny. Máme své blízké přátele, kterým můžeme věřit... Prozatím.
pro pokročilé
Současnost
Mysteriózní
Věk: 15+
Psychologická
Tragédie
Sociální drama
detektivka

Byl neobvykle chladný letní večer. Dva lidí se procházeli úzkou uličkou mezi domy, ukrytou ve stínech stromů. Všichni o ní věděli, ale nikdo ji nepoužíval – až na občasné bezdomovce a mládež skrývající se s alkoholem a cigaretami. Puch moči a alkoholu držel všechny obyvatele vesnice v uctivé vzdálenosti. V poslední době se však v této uličce začala scházet mládež ve věku kolem dvaceti let. Proč to dělají – a proč zrovna v této uličce, která nemá nejlepší pověst? To zůstává otázkou pro všechny kromě oněch čtyř mladých, kteří se neustále tváří zasmušile a záhadně. Něco se tam děje. A nejeden občan vesnice by rád přišel na to, co…

Temná ulička je hra plná tajemství, odhalování dávno zapomenutých událostí, intrik a lží. Odehrává se v současnosti, v malé vesnici, kde se všichni znají. Zahrajete si za devět obyvatel vesnice (čtyři mladiství a pět dospělých), kteří všichni něco skrývají a snaží se vypátrat tajemství ostatních. Čeká vás rodinné drama, problémy se zákonem, tíživá a závažná témata, která není dobré brát na lehkou váhu.

Většina hry leží silně na rozhodnutí a schopnostech hráčů. Každá postava má spoustu dějových linek, po kterých se může pustit, s nejvyšší pravděpodobností nestihne prozkoumat všechny. Minulost, hlavní zápletka i vztahy k ostatním postavám jsou dané, ale u několika postav jejich celkový charakter (například introvert X extrovert) dotváří hráč sám. Hra se pomocí hudby a zvuků dělí na dny a noci, hráči předem vědí, kolik času na všechno mají. Je vážná, depresivní, tíživá, dramatická. Hraje se vevnitř, v několika místnostech, které mají vytvořit atmosféru vesnice/malého městečka. Připravte se na citlivá témata (domácí násilí, smrt dítěte/rodiče, vážná nemoc, drogy, vražda), stísněnou atmosféru, silný emoční prožitek. Fyzický kontakt může a nemusí nastat – záleží na hráčích a domluvě před hrou i na vývoji celé hry. Může dojít k herní rvačce, případně milostným hrátkám (zcela závisí na rozhodnutí hráčů a nikdo po nich nebude chtít, aby se k někomu tulili, pokud jim to bude proti srsti).

Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Vesnice

čtvrtek 19–0 (9/9)
Lid vesnice žije uprostřed nebezpečného území, společenství je prvořadé, každý jedinec nepostradatelný. Atmosférický larp ze světa před příchodem civilizace.
Argumentační
Vážná
Věk: 15+
Psychologická
Vztahová
edukativní
kostýmová
Emoční
Pravěk

Jsem hlas tradice. Hlas, který má každý z vás zapsaný ve svém nitru. Hlas, který vám říká, jak se věci dějí od nepaměti. Od dob dědů našich dědů platí, že Lid vesnice je jedním. Osud jedince ovlivňuje ostatní, rozhodnutí jednoho má dopad na celý lid. Není příliš důležité, co bylo ani co bude. To je věcí bohů. Důležité je to, co je nyní. A nezbytné je ctít bohy celým svým životem. Nebezpečí v okolních lesích zůstává zkroceno, dokud lid vesnice ctí své bohy a plní jejich vůli. Jeden z vás nedávno tradice porušil…

Vesnice je hra o jedincích a pospolitosti, tradicích a změně, jednotě a individualitě. Vtáhne vás do vztahů rodičů a dětí, sourozenců i blízkých přátel. Půjde v ní především o vaše prožívání a jeho dramatické ztvárnění, hra nejde prohrát nebo vyhrát. Budete řešit jak vztahové zápletky, tak hodnotová dilemata. Kam se celé společenství dostane, bude záležet na každém hráči.

Prostor; pohyb a rytmus; gesta, mimika, doteky, symboly; sdílení, péče a vzájemné naladění. To všechno je součástí podstaty světa Vesnice a s tím vším se budete před hrou i v průběhu hry učit pracovat. Hra má cca 2 hodiny workshopů, 2 hodiny samotného hraní a 1 hodinu zakončení a reflexe. Část workshopů už se odehrává v kostýmech a atmosféře hry. Ve hře můžete být vedeni mimo svou komfortní zónu. Součástí jsou vzájemné doteky, tanec, malování na tělo, užívání masek. Hra je vážná. Improvizovaná, skriptu kromě postav minimum. Má strukturu v podobě střídání dní a nocí a několik daných bodů v ději, především rituály.

Na hru si s sebou prosím přineste bílé (případně šedé či béžové) tílko nebo tričko.

Vila

pátek 9–13 (7/7)
pátek 14–18 (7/7)
Chceš být slavný? Vyhrát milion? Tak ukaž, že si to zasloužíš. V tvrdé konkurenci se probojuj až do finále a pokoř naši reality show. Ve Vile může zvítězit jen jeden!
komedie
i pro nováčky
Současnost
Věk: 15+
Improvizační

Přihlásit se do Vily a projít úvodním sítem byla ta snadná část. Tady ale na tebe čeká dalších šest hráčů, kteří touží po výhře stejně, jako po ní toužíš ty. Nebo snad ne? Pokud si chceš přijít na velké peníze a získat obdiv milionů diváků, budeš muset ukázat, že jsi to právě ty, kdo si jejich pozornost zaslouží. Je jedno, zda při vaření večeře, během odpoledne u bazénu nebo na domácí diskotéce. Nebo snad odhalíš své trumfy kamerám večer ve sprše…? Tak pojď a bojuj za splnění svého snu. Vila tě očekává!

Vila je parodický komorní larp o soutěžících v reality show, kteří se snaží zaujmout televizní diváky a v nelítostném vyřazovacím boji vyhrát velkou odměnu. Každá postava je něčím neobvyklá a hráči si je budou moci snadno a rychle upravit po své chuti. Celý děj se odehrává v samotné Vile, ale během hry se dostane na různé situace z (ne až tak) běžného života soutěžících, určitě se dostane na zpovědnici a ještě nikdy nechyběla bazénová scéna.

Jde o humornou hru, která staví na klišé a stereotypech. Je do velké míry improvizovaná, dělí se ovšem do několika kratších scén, které vždy hráčům dodají nové impulzy. Zřejmě se nevyhneme mírnému fyzickému kontaktu, ale pro intimitu je přichystána zástupná mechanika a násilí není ve hře tematizováno. Bude se hrát uvnitř místnosti, ale zejména kvůli oblíbené bazénové scéně se hodí, když si přinesete plavky, které případně dokážete navléct přes oblečení. Případně na sobě mějte nějakou vrstvu, kterou lze sundat, a tak naznačit, že se postava svlékla do naha. Během hry bude k dispozici drobné občerstvení.

Žijeme jen třikrát

neděle 10–13 (4/4)
Jedna místnost. Jeden stůl. Dva hráči. Jen ty víš, jak příběh dopadne. Jen na tvých rozhodnutích záleží.
Vážná
Věk: 18+
Improvizační
Sociální drama
Vztahová

Jedna místnost. Jeden stůl. Dva hráči. Jen ty víš, jak příběh dopadne. Jen na tvých rozhodnutích záleží.

Žijeme jen třikrát je LARP zaměřený na emoce, improvizaci a soukromí. Pracuje s minimem skriptu a téměř veškerou kontrolu nad hrou ponechává hráčům. Odehrajete tři vyhrocené situace ze života postav. V každém dějství hrajete inkarnaci téže duše v jiném těle a čase. Setkáte se s tématy bezmoci, loajality, kariéry a rodiny.

Varování: LARP je emočně i herně poměrně náročný a pracuje s univerzálními postavami, proto se může stát, že budete hrát romantickou linku s osobou stejného pohlaví.

LARP vznikl na Larpworkshopu 2017.

Sponzoři

Partneři