Turnaje v deskovkách

Rád soutěžíš? Rád vyhráváš? Máš svoji oblíbenou hru a chceš zjistit, jak ji hrají ostatní? Pro tebe máme turnaje, ve kterých můžeš vyhrát některou z nádherných deskových her.

Bang!#

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Věk: 12+
Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!
sobota 14–18  ((23/70)) 

Dixit#

Turnaj
Vyprávění dle karet
Debata
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 6+
Balíček krásných a originálních karet skrývá nesčetná tajemství – čí fantazie nejlépe pronikne kryptickými hádankami? Kdo se při tvorbě nápověd dokáže nejlépe vcítit do ostatních?
čtvrtek 19–22  ((11/18)) 

Dominion#

Turnaj
Kartičková
Historie
Rozhodovací
Věk: 6+
Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.
neděle 10–15  ((12/21)) 

EXPEDICE ARES#

Vypravěč: MINDOK
Turnaj
Vesmír
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+
Povedete lidstvo do nového věku?
pátek 16–21  ((1/24)) 

Kombo Afrika#

I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Rozhodovací
Strategická
Věk: 10+
Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!
pátek 14–17  ((5/20)) 

Krycí jména#

Vypravěč: MINDOK
Turnaj
Týmová
Abstraktní
Kartičková
Kooperativní
Párty hra
Vyprávění dle karet
Detektivka
Vyprávěcí
Věk: 6+
Skrytou identitu všech 25 agentů znají jen hlavní špióni. Ostatní hráči znají agenty pouze pod jejich KRYCÍMI JMÉNY. Týmy spolu soupeří o prvenství v úspěšném kontaktování všech sv
sobota 23–0  ((9/12)) 

Mars#

Vypravěč: MINDOK
Pro pokročilé
Turnaj
Kartičková
Sci-fi
Vesmír
Rozhodovací
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+
Dobývání Rudé planety začíná!
pátek 10–21  ((12/30)) 

Osadníci z Katanu#

Turnaj
Euro
Kartičková
Semi-kooperativní
Alternativní historie
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+
Katan je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?
sobota 10–14  ((16/32)) 

Bang!

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Věk: 12+

Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!

Divoká karetní přestřelka. V ospalém městečku se stahují mračna, šerif se svými pomocníky musí zastavit bandity, kteří začali kout v městečku pikle. Není to ale tak jednoduché, je tu i odpadlík, který má se šerifem nevyřízené účty. Jak přestřelka dopadne? Na výhru mají šanci všichni.

Turnaj bude odehrán se základní sadou hry Bang.

Vypravěč:

Marian „Mafian“ Klimek

Informace:

70
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((23/70)) 

Dixit

Turnaj
Vyprávění dle karet
Debata
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 6+

Balíček krásných a originálních karet skrývá nesčetná tajemství – čí fantazie nejlépe pronikne kryptickými hádankami? Kdo se při tvorbě nápověd dokáže nejlépe vcítit do ostatních?

DiXit je hra o fantazii a kreativitě, která se s mění s každou skupinou hráčů, kteří ji hrají. Je to rychlá, zábavná a společenská hra pro kohokoliv – od zapálených hráčů přes laiky až po děti – a její hraní se hodí pro takřka všechny příležitosti.

Hráči postupně vykládají unikátní karty s krásnými obrázky seskládanými z mnoha prvků a dávají k nim libovolné nápovědy (od jednoho slova po celý příběh, od pop-kultury přes geeky témata až po filozofii, historii či vědu). Ostatní hráči pokládají na stůl své karty, které se nápovědě zdají blížit, a následně hádají, která karta byla ta původní, vyložená napovídající.

Předpokládáme 5–6 hráčů u stolu. Všichni hráči odehrají stejný počet kol. Sady karet u stolů mohou obsahovat karty z rozšíření.

Vypravěč:

Jiří „JirkaJ“ Hovorka

Informace:

18
3 h
90 Kč

Termíny:

čtvrtek 19–22  ((11/18)) 

Dominion

Turnaj
Kartičková
Historie
Rozhodovací
Věk: 6+

Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.

Avšak brány světa jsou otevřeny dokořán, říše vzkvétá díky zakládání nových vesnic, založení tržiště či vztyčení trůnního sálu. Jenže jsou tu také zdatní soupeři, a tak je třeba rozšířit svoji říši co nejrychleji. Jen tak se stanete pánem nejmocnějšího dominia.

Jednoduchý a netradiční herní princip, rychlá hrací doba a spousta strategických možností dělá z Dominion jednu z nejlépe hodnocených her světa. Vybudujte si své dominium a získejte rozsáhlé majetky dříve než soupeři.

Videonávod

Předpokládáme 4 kola této karetní hry, kterého se zúčastní všichni hráči (nevypadává se). Časový limit hodina na kolo. Turnaj bude odehrán se sadami dodanými od Albi a místních deskoherních klubů (včetně možných rozšíření).

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

21
5 h
90 Kč

Termíny:

neděle 10–15  ((12/21)) 

EXPEDICE ARES

Turnaj
Vesmír
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+

Povedete lidstvo do nového věku?

V této chvíli bezprecedentní prosperity a pokroku, jehož jsme jako lidstvo dosáhli, jsme připraveni vykročit za doposud zdánlivě nepřekročitelné meze a najít nový domov mezi hvězdami.

Nová, samostatná hra na motivy světově proslulého bestselleru Mars: Teraformace!

Každý hráč představuje jednu korporaci přispívající přímo, či nepřímo k zúrodnění Marsu (s cílem na tom také slušně vydělat).

Hra navazuje na principy známe z hry Mars: Teraformace, ale jde o novou, samostatnou hru. Předchozí zkušenosti přijdou vhod, ale nejsou ani v nejmenším podmínkou!

Do tohoto turnaje mají zdarma vstup hráči, kteří nepostoupili do velkého nebo malého finále turnaje Mars: Teraformace.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

24
5 h
90 Kč

Termíny:

pátek 16–21  ((1/24)) 

Kombo Afrika

I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Rozhodovací
Strategická
Věk: 10+

Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!

Před turnajem proběhne rychlokurz.

Všichni hráči odehrají stejný počet kol.

Účastníci předchozích turnajů v roce 2022 v této hře (např. Dobříš, Liberec, Chomutov) budou mít malou výhodu.

Jednoho letního odpoledne se u Viktoriina jezera sejde lev, krokodýl, gorila a nosorožec a jako obvykle se začnou přít. Lev zařve, že králem zvířat je odjakživa on. Krokodýl mu navrhne, ať to jde zopakovat blíž k vodě. Gorilí samec si zabuší na hruď jako King Kong a vycení tesáky. Nosorožec pohrozí, že jestli neuznají za královskou korunu jeho roh, bude ho muset použít jinak. Nakonec uzavřou dohodu: králem zvířat bude prohlášen ten, komu se podaří získat větší podporu ostatních zvířat.

Shromažďuj zvířata do smeček, používej jejich schopnosti, zapoj paměť a kombinuj karty na stole, který se ti mění pod rukama. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů. Když se ti podaří vytvořit skupinu tří a více stejných sousedících karet (smečku), můžeš ji tzv. schovat do džungle – otočit karty lícem dolů a připsat si za ně body. Ale pozor, hrací plocha je společná a rychle se mění!

Vypravěč:

Jiří „Hraničář“ Simonides

Informace:

20
3 h
90 Kč

Termíny:

pátek 14–17  ((5/20)) 

Krycí jména

Turnaj
Týmová
Abstraktní
Kartičková
Kooperativní
Párty hra
Vyprávění dle karet
Detektivka
Vyprávěcí
Věk: 6+

Skrytou identitu všech 25 agentů znají jen hlavní špióni. Ostatní hráči znají agenty pouze pod jejich KRYCÍMI JMÉNY. Týmy spolu soupeří o prvenství v úspěšném kontaktování všech sv

Hra roku 2016

Turnaj v týmech. Každý tým bude mít minimálně 3 hráče.

Předpokládáme duel každý s každým a konec turnaje kolem třetí hodiny ranní.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

12
1 h
90 Kč

Termíny:

sobota 23–0  ((9/12)) 

Mars

Pro pokročilé
Turnaj
Kartičková
Sci-fi
Vesmír
Rozhodovací
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+

Dobývání Rudé planety začíná!

Meziplanetární korporace soutěží v přetváření Marsu na obyvatelnou planetu. Vynakládají obrovské sumy peněz a používají nejnovější technologie, aby zvýšily teplotu, obsah kyslíku v atmosféře a vytvořily oceány vody. Bude to vaše korporace, která povede lidstvo do nové éry dějin?

Po základní části postoupí první čtyři hráči do velkého finále, další čtyři hráči do malého finále. Ostatní hráči postoupí do turnaje Expedice Ares, ve kterém nebudou platit startovné.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

30
11 h
150 Kč

Termíny:

pátek 10–21  ((12/30)) 

Osadníci z Katanu

Turnaj
Euro
Kartičková
Semi-kooperativní
Alternativní historie
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+

Katan je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?

Představte si sami sebe ve věku objevů: vaše loď přistála po dlouhé a nebezpečné plavbě na pobřeží neobydleného ostrova. Je to ostrov Katan! Nejste ale jediným cestovatelem, na pobřeží přistáli i další neohrožení mořeplavci.

Cílem hry je stát se pánem Katanu (získat 10 bodů za postavené vesnice, města, cesty nebo za speciální kartičky). Na ostrově jsou zdroje surovin: vlna, dřevo, cihly, ruda, obilí. V průběhu hry hráči tyto suroviny získávané z vesnic mohou směňovat, aby se mohli rychleji dostat k vytouženému cíli.

Předpokládáme tři kola pro všechny hráče, nevypadává se. Turnaj bude součástí kvalifikace na MČR, Catan Tour.

Další propozice na Catan.cz

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

32
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 10–14  ((16/32)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube