19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Turnaje v deskovkách

Rád soutěžíš? Rád vyhráváš? Máš svoji oblíbenou hru a chceš zjistit, jak ji hrají ostatní? Pro tebe máme turnaje, ve kterých můžeš vyhrát některou z nádherných deskových her.

Azul

Bohumil „Bobo“ Kebza
Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
neděle 10–14 (0/20)
Azul je výborná abstraktní hra inspirovaná estetikou maorských obkladů, jež kdysi uchvátily i portugalského krále. Vaším úkolem bude z obkladů vytvořit co nejefektnější mozaiku.
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 10+

Portugalský král Manuel I. byl při své návštěvě Alhambry natolik okouzlen jejími interiéry, zejména keramickými dlaždicemi zvanými „azulejos“ (původně s modro-bílým dekorem), že okamžitě nařídil, aby jeho vlastní palác v Portugalsku byl vyzdoben podobnými obklady. Azul vám, umělcům navrhujícím obložení interiérů, splní velký sen obložit stěny samotného královského paláce v Evoře.

Jakmile je hráč na tahu vybere si z nabídky kameny jednoho dekoru a umístí je do své zásoby. V další fázi tahu pak kameny obkládá stěny královského paláce a dostává se tak k prvním bodům. Další body získává za vytvoření určitých specifických vzorů a za dokončené série. Přebývající obklady znamenají mínusové body.

Bang!

Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
sobota 14–18 (0/20)
Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!
Turnaj
Párty hra
i pro nováčky
Věk: 12+
Western

Tuhle westernovou přestřelku už hrál určitě každý, takže nemá cenu ji představovat.

Carcassone

Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
pátek 14–18 (0/20)
Tak jako je jihofrancouzské město Carcassonne pověstné svým jedinečným opevněním, tak se hra Carcassonne stává pověstnou svou úspěšností.
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 10+

Jihofrancouzské město Carcassonne je pověstné svým jedinečným opevněním, které se vyvíjelo od římských dob až po časy rytířů.

Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu.

Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.

Dixit

Marian „Mafian“ Klimek
Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
sobota 14–18 (0/30)
Hráči popisují karty s obrázky, které mají v ruce a ostatní se mezi svými kartami snaží najít tu, která je nejpodobnější popisu. Uhodnete, co tím chtěl básník říci?
Turnaj
Párty hra
i pro nováčky
Abstraktní
Věk: 12+

Hráči popisují karty s obrázky, které mají v ruce a ostatní se mezi svými kartami snaží najít tu, která je nejpodobnější popisu. Následně se vybrané karty vyloží na stůl a všichni kromě „vypravěče“ hlasují, která z vyložených karet byla ta popisovaná.

Správné odpovědi jsou hodnoceny posunováním dřevěných králíčků – figurek – po bodovací stupnici, která je vtipně umístěna uvnitř krabice od hry.

Hlavní vtip hry je v tom, aby hráč správně určil, jak podrobně svou kartu popsat. Příliš lehký nebo naopak příliš těžký popis mu totiž přinese méně bodů, protože příliš málo nebo naopak příliš mnoho hráčů uhodne správné řešení.

Dominion

Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
sobota 9–13 (0/20)
Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 12+

Avšak brány světa jsou otevřeny dokořán, říše vzkvétá zakládáním nových vesnic, založením tržiště či vztyčením trůnního sálu. Jenže jsou tu také zdatní soupeři, a tak je třeba rozšířit svoji říši co nejrychleji. Jen tak se stanete pánem nejmocnějšího dominia.

Jednoduchý a netradiční herní princip, rychlá herní doba a spousta strategických možností dělá z Dominion jednu z nejlépe hodnocených her světa. Vybudujte si své dominium a získejte rozsáhlé majetky dříve než soupeři.

Hra o trůny: Pobočník krále

Marian „Mafian“ Klimek
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
sobota 19–21 (0/20)
Král Západozemí právě oznámil, že jmenuje nového pobočníka. Varys se pohybuje mezi šlechtou, šeptá jména a sbírá podporu. Ale získá více podpory pro vás nebo pro vaše nepřátele?
Turnaj
Párty hra
i pro nováčky
Fantasy
Věk: 12+

Král se rozhodl uspořádat hostinu s turnajem v takové velikosti, jakou Sedm království nevidělo od vlády Aegona Dobyvatele. Co víc – král dokonce oznámil, že na hostině si vybere svého nového pobočníka – a v tom přichází vaše šance, jak poskočit na kariérním žebříčku. Vy však nejste samozřejmě jediní, kdo si mne ruce na tom stát se šedou eminencí za Železným trůnem. Ve Hře o trůny: Pobočník krále budete muset tkát své intriky a podrážet ostatní prakticky na denní bázi a k tomu budete potřebovat pomoc od Varyse, Mistra našeptávačů.

V důvtipné hře Hra o trůny: Pobočník krále pro dva až čtyři hráče budete sbírat karty postav, abyste získali jejich praporce – hráč s největším poštěm praporců vítězí.

Svižná karetní hra plná konspirací a náhlých zvratů pro dva až čtyři hráče, kteří se v ní budou snažit získat co největší podporu dvořanů zapletených ve zvráceném dvorním intrikaření. Během každého kola budete posílat na dvůr Varyse, aby přemlouval ikonické postavy ze série Píseň ledu a ohně, aby se přidaly na vaší stranu. S pomocí vašich společníků a chytře vytvořených spojenectví s ostatními hráči se pak můžete stát novým pobočníkem krále.

Jamie Gobliner

HOPE Studio
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
pátek 19–21 (0/16)
V jedné malé gobliní vesnici se chystá oslava. Šéfkuchař Jamie pro tuto výjimečnou příležitost připravil výborný salát. Bohužel, co se nestalo. Večer před oslavou salát někdo snědl
Turnaj
Párty hra
i pro nováčky
Fantasy
Věk: 10+

„Uděláme nový“, řekl šéfkuchař a pustil se do vaření. „Rajčata, papriky, květák, borůvka … nebo vlastně ne? Nemá tam být pomeranč, citron, zelí a jahoda?“ Sám šéfkuchař neví, proto je potřeba, abyste mu pomohli a přišli na složení svátečního salátu. Osud oslavy závisí pouze na Vás!

Jednoduchá karetní hra do každé rodiny i party kamarádů! Jednoduchá tak jak tento nekurzivní popisek!

Kingdomino

Bohumil „Bobo“ Kebza
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
pátek 11–13 (0/20)
Jako mocní králové hledáte nová místa pro rozšíření svých velkolepých království.
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 8+

Je třeba prozkoumat všechny druhy krajiny – obilná pole, nehostinné skály i rozlehlá jezera a vybrat ta nejlepší místa. Ale pozor, jsou tu i další králové, kteří se poohlížejí po stejných krajinách… Vybudujte to nejskvělejší království! Prosperitu vám zajistí různé druhy krajiny a významné budovy.

Krycí jména

Bohumil „Bobo“ Kebza
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
sobota 23–0 (0/60)
Milovníci slovních asociací a dobré zábavy, přijďte na turnaj v Krycích jménech, Hře roku 2016. Přijďte alespoň v 3 členných týmech a vybojujte si svou vlastní krabici!
Turnaj
Párty hra
Detektivní
i pro nováčky
Věk: 12+

Skrytou identitu všech 25 agentů znají jen hlavní špióni. Ostatní hráči znají agenty pouze pod jejich KRYCÍMI JMÉNY. Týmy spolu soupeří o prvenství v úspěšném kontaktování všech svých agentů. Hlavní špióni předkládají jednoslovné indicie pro skupinu slov zobrazených na stole. Spoluhráči se pokoušejí uhodnout slova své barvy a vyhnout se slovům patřícím soupeři. Opravdový profesionál nikdy nekontaktuje nájemného vraha.

Pravidla turnaje budou upřesněna na místě. Se samotnou hrou, včetně obrázkové verze a novinky pro 2 hráče, se můžete seznámit kdykoli během GameConu u stolů Czech Games Edition v hlavním herním sále.

Majesty

Bohumil „Bobo“ Kebza
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
čtvrtek 19–21 (0/20)
Ve hře Majesty se stanete králi a královnami, kteří usilují o vybudování prosperujícího království.
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 8+

K tomu potřebují vydatnou pomoc svých oddaných poddaných. Každý poddaný má velmi důležitou úlohu – jak na první pohled docela obyčejná mlynářka, tak například šlechtična. Pokud se vám podaří v pravou chvíli shromáždit ty správné postavy na správném místě, odmění vás tučnými příjmy. Je však třeba být neustále ve střehu – sousední vládce podniká často vojenské výpady. Pokud se však pyšníte vlastním vojskem, není čeho se obávat…

Malacca

Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
pátek 11–13 (0/24)
Aaaaarrrrgh! Naložit obchodní lodě, nabít děla, vyvěsit falešné vlajky a hurá do malacké úžiny! Stanete se pirátem, ochráncem lodí a nebo obchodníkem?
Turnaj
Párty hra
i pro nováčky
Historický
Věk: 10+

Při každé výpravě se rozhodujete znovu a vaším cílem je nashromáždit největší bohatství.

Svižná karetní hra Malacca s pirátskou tematikou již tradičně na Gameconu. Pojďte si zahrát a přelstít ostatní!

Pokud hru neumíte, nevadí ;-). Pravidla Malaccy se vejdou na 1 přehledovou kartičku. Naučíte se je hned. Na začátku turnaje dáme 1 testovací kolo pro nováčky. Jedna hra trvá jen 20 až 30 minut. Na turnaji odehrajeme 3 až 4 hry u stolů po 4 až 7 hráčích. Vítěz každého stolu bere 4 body, druhý hráč 2 body a třetí 1 bod. V případě rovnosti rozhodne počet nahamouňených stříbrňáků a zlaťáků. ;-) Pro každou další hru se složení hráčů u stolů mění. Ceny pro vítěze: • hra Malacca nebo jiná hra Loris Games • tričko Malacca se skříženými šavlemi • pexeso Ypsilonie Více o hře: www.lorisgames.cz

Memoarrr!

Bohumil „Bobo“ Kebza
Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
pátek 14–16 (0/20)
Jednoduchá a zábavná paměťová hra z prostředí zvířátek a pirátů, sopek a rubínů. Ideální odlehčený turnaj na páteční odpoledne.
Turnaj Párty hra
i pro nováčky
Věk 8+
Dobrodružný

Vydejte se spolu se zvířaty za pirátským pokladem na pustý ostrov. Spolehněte se na svoji paměť a trochu pirátského štěstí. Získejte co nejvíce rubínů z pokladu dříve, než je pohltí láva z vybuchující sopky!

Hráči se budou střídat v tazích a odhalovat tak místa propojená buď obrázkem zvířete či krajiny z předchozí otočené lokace. Když někdo odhalí lokaci, která nemá s předchozí nic společného, vypadává z kola. Poslední zbývající pirát v kole si pak vybere jeden z cenných pokladů, jež jsou k dispozici. Poté se otočí všechny odhalené lokace a začne se od začátku.

Protože se v průběhu hry nemění pozice karet, budou mít hráči k dispozici stále více informací, což jim umožní objevovat nová propojení. Občas se ale může i vyplatit spolehnout se na trochu toho štěstí ve vaší cestě za pokladem.

Osadníci z Katanu

Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
neděle 10–14 (0/32)
Katan je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?
Turnaj
i pro nováčky
Historický
Věk: 10+

Představte si sami sebe ve věku objevů: vaše loď přistála po dlouhé a nebezpečné plavbě na pobřeží neobydleného ostrova. Je to ostrov Katan! Nejste ale jediným cestovatelem. Na pobřeží ostrova Katan přistáli i další neohrožení mořeplavci.

Cílem hry je stát se pánem Katanu (získat 10 bodů za postavené vesnice, města, cesty nebo za speciální kartičky). Na ostrově jsou zdroje surovin: vlna, dřevo, cihly, ruda, obilí. V průběhu hry hráči tyto suroviny získávané z vesnic mohou směňovat, aby se mohli rychleji dostat k vytouženému cíli.

Quartino

Cena aktivity bez slevy. 60 Kč
sobota 21–23 (0/8)
Chtěli jste si vždycky zahrát nějakou logickou stolní hru, ale šachy vás děsily, dáma nudila a go vás neměl kdo naučit? Přijďte si zkusit přemýšlivé a dynamické Quartino.
Turnaj
i pro nováčky
Abstraktní
Věk: 12+

Přijďte na gameconový miniturnaj. V prvních deseti minutách vysvětlíme pravidla všem, kdo je neznají, pak odstartujeme jednu zkušební hru a nakonec se utkáte ve vyřazovací bitvě. 1 hra trvá asi 15-20 minut.

Jak se Quartino hraje? Máte prostorovou orientaci? Hráči umístují jeden, dva nebo čtyři hrací kameny tak, aby složili barevnou kombinaci dle svých karet. Stačí vybrat barvu a vhodná pole na společném plánu. O ta se přetahují se soupeřem. Váš tah může nahrát i soupeři. Celá hrací plocha je dynamická a společná. Hraje se ve 2, ve 3 a nebo kooperativní varianta ve 4 hráčích (2 proti 2). Výhra: Máte jedinečnou šanci vyhrát krabici hry, kterou vydává vydavatelství Loris Games na konci léta. Buďte prvním majitelem Quartina v ČR!

RONE

Štěpán „Bonjour“ Štefaník
Cena aktivity bez slevy. 90 Kč
pátek 19–23 (0/18)
Races of New Era je Post-apokalyptická strategická karetní hra pro 2 nebo 4 hráče zasazená do temného světa plného zkázy a utrpení, ve kterém se lidé vzpamatovávají z první jaderné
Turnaj
i pro nováčky
Věk: 12+
Post-apo

Hra RONE kombinuje netradiční herní mechaniky a nabízí tak spoustu možností jak hru hrát. Ve hře se vžijete do role vůdce jedné ze skupiny přeživších jedinců, kteří přežili jadernou válku. Naverbujte do svých řad vojáky, bojové stroje a roboty, mocné hybridy či obávané mutanty, vybavte je dostupnými technologiemi a ukažte svým nepřátelům kdo je skutečným vládcem nové éry.

Sponzoři

Partneři