Turnaje v deskovkách

Rád soutěžíš? Rád vyhráváš? Máš svoji oblíbenou hru a chceš zjistit, jak ji hrají ostatní? Pro tebe máme turnaje, ve kterých můžeš vyhrát některou z nádherných deskových her.

Bang!#

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Věk: 12+
Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!
sobota 14–18  ((0/70)) 

Dixit#

Turnaj
Vyprávění dle karet
Debata
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 6+
Jste dobrým vypravěčem?
čtvrtek 19–22  ((0/18)) 

Dominion#

Turnaj
Kartičková
Historie
Rozhodovací
Věk: 6+
Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.
neděle 10–15  ((0/21)) 

EXPEDICE ARES#

Vypravěč: MINDOK
Turnaj
Vesmír
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+
Povedete lidstvo do nového věku?
pátek 16–21  ((0/24)) 

Kombo Afrika#

Vypravěč: Jiří „Hraničář“ Simonides
I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Rozhodovací
Strategická
Věk: 10+
Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!
pátek 14–17  ((0/20)) 

Krycí jména#

Vypravěč: MINDOK
Turnaj
Týmová
Abstraktní
Kartičková
Kooperativní
Párty hra
Vyprávění dle karet
Detektivka
Vyprávěcí
Věk: 6+
Skrytou identitu všech 25 agentů znají jen hlavní špióni. Ostatní hráči znají agenty pouze pod jejich KRYCÍMI JMÉNY. Týmy spolu soupeří o prvenství v úspěšném kontaktování všech sv
sobota 23–0  ((0/12)) 

Mars#

Vypravěč: MINDOK
Pro pokročilé
Turnaj
Kartičková
Sci-fi
Vesmír
Rozhodovací
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+
Dobývání Rudé planety začíná!
pátek 10–21  ((0/30)) 

Osadníci z Katanu#

Turnaj
Euro
Kartičková
Semi-kooperativní
Alternativní historie
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+
Katan je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?
sobota 10–14  ((0/32)) 

Bang!

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Věk: 12+

Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!

Divoká karetní přestřelka. V ospalém městečku se stahují mračna, Šerif se svými pomocníky musí zastavit Bandity, kteří začali kout v městečku pikle. Není to ale tak jednoduché, je tu i Odpadlík, který má se šerifem nevyřízené účty. Jak přestřelka dopadne? Na výhru mají šanci všichni.

Turnaj bude odehrán se základní sadou hry Bang.

Vypravěč:

Marian „Mafian“ Klimek

Informace:

70
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((0/70)) 

Dixit

Turnaj
Vyprávění dle karet
Debata
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 6+

Jste dobrým vypravěčem?

Dixit je vykládací příběhovou hrou, ve které se hráči postupně stávají vypravěči a snaží se popsat kartu, kterou si zvolili ze šesti na ruce.

Ostatní hráči následně položí na stůl po jedné kartě aby zmátli protihráče.

Všechny karty se následně zamíchají, otočí a hráči hádají, kterou kartu vypravěč popisoval.

Předpokládáme 5-6 hráčů u stolu. Všichni hráči odehrají stejný počet kol. Sady karet u stolů mohou obsahovat karty z rozšíření.

Vypravěč:

Jiří „JirkaJ“ Hovorka

Informace:

18
3 h
90 Kč

Termíny:

čtvrtek 19–22  ((0/18)) 

Dominion

Turnaj
Kartičková
Historie
Rozhodovací
Věk: 6+

Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.

Avšak brány světa jsou otevřeny dokořán, říše vzkvétá zakládáním nových vesnic, založením tržiště či vztyčením trůnního sálu. Jenže jsou tu také zdatní soupeři, a tak je třeba rozšířit svoji říši co nejrychleji. Jen tak se stanete pánem nejmocnějšího dominia.

Jednoduchý a netradiční herní princip, rychlá herní doba a spousta strategických možností dělá z Dominion jednu z nejlépe hodnocených her světa. Vybudujte si své dominium a získejte rozsáhlé majetky dříve než soupeři.

Videonávod

Předpokládáme 4 kola této karetní hry, kterého se zúčastní všichni hráči (nevypadává se). Časový limit hodina na kolo. Turnaj bude odehrán se sadama dodanými od Albi a místních deskoherních klubů (včetně možných rozšíření).

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

21
5 h
90 Kč

Termíny:

neděle 10–15  ((0/21)) 

EXPEDICE ARES

Turnaj
Vesmír
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+

Povedete lidstvo do nového věku?

Nová, samostatná hra na motivy světově proslulého bestselleru Mars: Teraformace!

V této chvíli bezprecedentní prosperity a pokroku, jehož jsme jako lidstvo dosáhli, jsme připraveni vykročit za doposud zdánlivě nepřekročitelné meze a najít nový domov mezi hvězdami.

Každý hráč představuje jednu korporaci přispívající přímo či nepřímo k zúrodnění Marsu (s cílem na tom také slušně vydělat).

Hra navazuje na principy známe z hry Mars: Teraformace, ale jde o novou, samostatnou hru. Předchozí zkušenosti přijdou vhod, ale nejsou ani v nejmenším podmínkou!

Do tohoto turnaje mají zdarma vstup hráči, kteří nepostoupili do velkého nebo malého finále turnaje Mars Teraformace.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

24
5 h
90 Kč

Termíny:

pátek 16–21  ((0/24)) 

Kombo Afrika

I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Rozhodovací
Strategická
Věk: 10+

Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!

Před turnajem proběhne rychlokurz.

Všichni hráči odehrají stejný počet kol.

Účastníci předchozích turnajů v roce 2022 v této hře (např. Dobříš, Liberec, Chomutov) budou mít malou výhodu.

Jednoho letního odpoledne se u Viktoriina jezera sejde lev, krokodýl, gorila a nosorožec a jako obvykle se začnou přít. Lev zařve, že králem zvířat je odjakživa on. Krokodýl mu navrhne, ať to jde zopakovat blíž k vodě. Gorilí samec si zabuší na hruď jako King Kong a vycení tesáky. Nosorožec pohrozí, že jestli neuznají za královskou korunu jeho roh, bude ho muset použít jinak. Nakonec uzavřou dohodu: králem zvířat bude prohlášen ten, komu se podaří získat větší podporu ostatních zvířat.

Shromažďuj zvířata do smeček, používej jejich schopnosti, zapoj paměť a kombinuj karty na živém stole, který se ti mění pod rukama. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů. Když se ti podaří vytvořit skupinu 3 a více stejných sousedících karet (smečku), můžeš ji tzv. schovat do džungle = otočit karty lícem dolů a připsat si za ně body. Ale pozor, hrací plocha je společná a rychle se mění!

Vypravěč:

Jiří „Hraničář“ Simonides

Informace:

20
3 h
90 Kč

Termíny:

pátek 14–17  ((0/20)) 

Krycí jména

Turnaj
Týmová
Abstraktní
Kartičková
Kooperativní
Párty hra
Vyprávění dle karet
Detektivka
Vyprávěcí
Věk: 6+

Skrytou identitu všech 25 agentů znají jen hlavní špióni. Ostatní hráči znají agenty pouze pod jejich KRYCÍMI JMÉNY. Týmy spolu soupeří o prvenství v úspěšném kontaktování všech sv

Hra roku 2016

Turnaj v týmech. Každý tým bude mít minimálně 3 hráče.

Předpokládáme dual každý s každým a konec turnaje kolem třetí hodiny ranní.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

12
1 h
90 Kč

Termíny:

sobota 23–0  ((0/12)) 

Mars

Pro pokročilé
Turnaj
Kartičková
Sci-fi
Vesmír
Rozhodovací
Ekonomická
Mindok
Věk: 12+

Dobývání Rudé planety začíná!

Meziplanetární korporace soutěží v přetváření Marsu na obyvatelnou planetu. Vynakládají obrovské sumy peněz a používají nejnovější technologie, aby zvýšily teplotu, obsah kyslíku v atmosféře a vytvořily oceány vody. Bude to vaše korporace, kdo povede lidstvo do nové éry dějin?

Po základní části postoupí první čtyři hráči do velkého finále, další 4 hráči do malého finále. Ostatní hráči postoupí do turnaje Expedice Ares, ve kterém nebudou platit startovné.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

30
11 h
150 Kč

Termíny:

pátek 10–21  ((0/30)) 

Osadníci z Katanu

Turnaj
Euro
Kartičková
Semi-kooperativní
Alternativní historie
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+

Katan je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?

Představte si sami sebe ve věku objevů: vaše loď přistála po dlouhé a nebezpečné plavbě na pobřeží neobydleného ostrova. Je to ostrov Katan! Nejste ale jediným cestovatelem. Na pobřeží ostrova Katan přistáli i další neohrožení mořeplavci.

Cílem hry je stát se pánem Katanu (získat 10 bodů za postavené vesnice, města, cesty nebo za speciální kartičky). Na ostrově jsou zdroje surovin: vlna, dřevo, cihly, ruda, obilí. V průběhu hry hráči tyto suroviny získávané z vesnic mohou směňovat, aby se mohli rychleji dostat k vytouženému cíli.

Předpokládáme 3 kola pro všechny hráče, nevypadává se. Turnaj bude součástí kvalifikace na MČR, Catan Tour.

Další propozice na Catan.cz

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

32
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 10–14  ((0/32)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube