Turnaje v deskovkách

Rád soutěžíš? Rád vyhráváš? Máš svoji oblíbenou hru a chceš zjistit, jak ji hrají ostatní? Pro tebe máme turnaje, ve kterých můžeš vyhrát některou z nádherných deskových her.

Bang!

Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Odlehčená
Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!
sobota 14–18  ((35/49)) 

Dominion

I pro nováčky
Turnaj
Deckbuilding
Dobrodružná
Historie
Rozhodovací
Strategická
Věk: 6+
Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.
neděle 10–14  ((16/21)) 

Innsmouthské Kombo (Kombo Afrika)

I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Věk: 10+
Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!
pátek 19–21  ((10/20)) 

Intro hraní TLAMA games

I pro nováčky
Playtest
Kartičková
Demohraní
Věk: 8+
Intro hraní deskovek od TLAMA games. Možnost miniturnaje dle zájmu účastníků, nebo jiné soutěže.
pátek 9–13  ((7/16)) 

Intro hraní TLAMA games

I pro nováčky
Playtest
Historie
Demohraní
Věk: 8+
Intro hraní deskovek od TLAMA games. Možnost miniturnaje dle zájmu účastníků, nebo jiné soutěže.
pátek 14–18  ((2/16)) 

Marsch, Waite, Gilman a Eliot (Krycí jména)

Vypravěč: MINDOK
I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Věk: 10+
Nejlepší párty hra historie dle celosvětové herní databáze www.boardgamegeek.com.
sobota 21–0  ((28/100)) 

Osadníci z Innsmouthu

I pro nováčky
Turnaj
Euro
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+
Innsmouth (Katan) je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?
sobota 9–13  ((29/32)) 

Starnet fotbalový turnaj

Vypravěč: Starnet
I pro nováčky
Párty hra
čtvrtek 12–20  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

pátek 9–13  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

pátek 14–20  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

sobota 9–13  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

sobota 14–20  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

neděle 9–14  ((0/24)) 
Vypravěč: Starnet

Stezky tukanů

Vypravěč: MINDOK
I pro nováčky
Kartičková
Tropy
Strategická
Věk: 8+
Deskovka typu „flip & write“ („liž a piš“), kdy podle tažených karet hráči zapisují informace do vlastního aršíku.
čtvrtek 16–18  ((8/24)) 

Stíny nad Marsem

Vypravěč: MINDOK
Pro pokročilé
Turnaj
Mindok
Věk: 12+
Dobývání Rudé planety začíná!
pátek 10–21  ((16/30)) 

Stíny nad Marsem - vypadnuvší

Vypravěč: MINDOK
pátek 10–12   

Testovací hraní The Richest Pirate

Vypravěč:
I pro nováčky
Playtest
Dobrodružná
Piráti
Historie
Chcete se podílet na testování nové deskové hry? Přijďte do Malé deskoherny a zastavte se u Ondry. Na aktivitu není potřeba se přihlašovat.
sobota 14–18   
Vypravěč: Ondřej „TheRichestPirate“ Sekanina

sobota 14–18   

Výbušná koťátka

Vypravěč: Blackfire
I pro nováčky
Párty hra
Věk: 7+
Výbušná koťátka jsou koťátkovou verzi ruské rulety.
sobota 9–13  ((1/20)) 

Yokai

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Kooperativní
Párty hra
Věk: 8+
Mezi japonskými duchy Yōkai zavládl chaos. Sjednoťte je v kooperativní hře Yōkai, kde bude potřeba dobrá paměť, vynalézavost a vnímavost!
pátek 21–23  ((0/12)) 

Bang!

Turnaj
Týmová
Párty hra
Semi-kooperativní
Western
Odlehčená

Je tu ještě vůbec někdo, kdo nezná Bang?!

Divoká karetní přestřelka. V ospalém městečku se stahují mračna, Šerif se svými pomocníky musí zastavit Bandity, kteří začali kout v městečku pikle. Není to ale tak jednoduché, je tu i Odpadlík, který má se šerifem nevyřízené účty. Jak přestřelka dopadne? Na výhru mají šanci všichni.

Vypravěč:

Marian „Mafian“ Klimek

Informace:

49
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((35/49)) 

Dominion

I pro nováčky
Turnaj
Deckbuilding
Dobrodružná
Historie
Rozhodovací
Strategická
Věk: 6+

Stojíte na počátku budování své vlastní říše a nemáte nic než trochu peněz a malé pozemky.

Avšak brány světa jsou otevřeny dokořán, říše vzkvétá zakládáním nových vesnic, založením tržiště či vztyčením trůnního sálu. Jenže jsou tu také zdatní soupeři, a tak je třeba rozšířit svoji říši co nejrychleji. Jen tak se stanete pánem nejmocnějšího dominia.

Jednoduchý a netradiční herní princip, rychlá herní doba a spousta strategických možností dělá z Dominion jednu z nejlépe hodnocených her světa. Vybudujte si své dominium a získejte rozsáhlé majetky dříve než soupeři.

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

21
4 h
90 Kč

Termíny:

neděle 10–14  ((16/21)) 

Innsmouthské Kombo (Kombo Afrika)

I pro nováčky
Turnaj
Kartičková
Věk: 10+

Dynamická karetní hra z Afriky. Shromažďuj zvířata, používej schopnosti, zapoj paměť a kombinuj!

Jednoho letního odpoledne se u Viktoriina jezera sejde lev, krokodýl, gorila a nosorožec a jako obvykle se začnou přít. Lev zařve, že králem zvířat je odjakživa on. Krokodýl mu navrhne, ať to jde zopakovat blíž k vodě. Gorilí samec si zabuší na hruď jako King Kong a vycení tesáky. Nosorožec pohrozí, že jestli neuznají za královskou korunu jeho roh, bude ho muset použít jinak. Nakonec uzavřou dohodu: králem zvířat bude prohlášen ten, komu se podaří získat větší podporu ostatních zvířat.

Shromažďuj zvířata do smeček, používej jejich schopnosti, zapoj paměť a kombinuj karty na živém stole, který se ti mění pod rukama. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů. Když se ti podaří vytvořit skupinu 3 a více stejných sousedících karet (smečku), můžeš ji tzv. schovat do džungle = otočit karty lícem dolů a připsat si za ně body. Ale pozor, hrací plocha je společná a rychle se mění!

Vypravěč:

Tereza „Trereza“ Langová

Informace:

20
2 h
60 Kč

Termíny:

pátek 19–21  ((10/20)) 

Intro hraní TLAMA games

I pro nováčky
Playtest
Kartičková
Demohraní
Věk: 8+

Intro hraní deskovek od TLAMA games. Možnost miniturnaje dle zájmu účastníků, nebo jiné soutěže.

Nechte si vysvětlit hry od TLAMA games.

Arboretum, Paříž, Nova Luna nebo Architekti Západního království.

Zástupci Tlamíků Vám hry vysvětlí a dle zájmu hráčů uspořádají miniturnaj, volné hraní, nebo jiné soutěže.

Vypravěč:

Mirek „Mirda“ Tlamicha

Informace:

16
4 h
zdarma

Termíny:

pátek 9–13  ((7/16)) 

Intro hraní TLAMA games

I pro nováčky
Playtest
Historie
Demohraní
Věk: 8+

Intro hraní deskovek od TLAMA games. Možnost miniturnaje dle zájmu účastníků, nebo jiné soutěže.

Nechte si vysvětlit hry od TLAMA games.

Arboretum, Paříž, Nova Luna nebo Architekti Západního království.

Zástupci Tlamíků Vám hry vysvětlí a dle zájmu hráčů uspořádají miniturnaj, volné hraní, nebo jiné soutěže.

Vypravěč:

Mirek „Mirda“ Tlamicha

Informace:

16
4 h
zdarma

Termíny:

pátek 14–18  ((2/16)) 

Marsch, Waite, Gilman a Eliot (Krycí jména)

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Věk: 10+

Nejlepší párty hra historie dle celosvětové herní databáze www.boardgamegeek.com.

Slovní asociační hra pro dva týmy tajných agentů. Vaším úkolem bude odhalit jména všech agentů vašeho týmu dříve, než tak učiní soupeř. Pozor si však musíte dávat na nájemného vraha, který hru okamžitě ukončí! Skvělá hra pro větší partu lidí, kde je důležitá komunikace, sledování soupeře a vymýšlení originálních asociací.

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

100
3 h
60 Kč

Termíny:

sobota 21–0  ((28/100)) 

Osadníci z Innsmouthu

I pro nováčky
Turnaj
Euro
Rozhodovací
Vyjednávací
Strategická
Věk: 10+

Innsmouth (Katan) je název ostrova, na kterém se hra odehrává. Osadníci postupně osidlují tento ostrov, staví cesty a vesnice, než se jeden z nich stane pánem Katanu. Klasika, ne?

Představte si sami sebe ve věku objevů: vaše loď přistála po dlouhé a nebezpečné plavbě na pobřeží neobydleného ostrova. Je to ostrov Katan! Nejste ale jediným cestovatelem. Na pobřeží ostrova Katan přistáli i další neohrožení mořeplavci.

Cílem hry je stát se pánem Katanu (získat 10 bodů za postavené vesnice, města, cesty nebo za speciální kartičky). Na ostrově jsou zdroje surovin: vlna, dřevo, cihly, ruda, obilí. V průběhu hry hráči tyto suroviny získávané z vesnic mohou směňovat, aby se mohli rychleji dostat k vytouženému cíli.

Vypravěč:

Miloš „Valecek“ Čeřovský

Informace:

32
4 h
100 Kč

Termíny:

sobota 9–13  ((29/32)) 

Starnet fotbalový turnaj

I pro nováčky
Párty hra

Máte volnou chvíli? Přijďte si zahrát miniturnaj ve stolním fotbale, stačí se zastavit ve velké deskoherně.

Začátek turnaje průběžně při dostatečném počtu hráčů. Ceny do turnaje poskytuje Starnet.

Vypravěč:

Starnet

Informace:

24
5 h
zdarma

Termíny:

čtvrtek 12–20  ((0/24)) 
pátek 9–13  ((0/24)) 
pátek 14–20  ((0/24)) 
sobota 9–13  ((0/24)) 
sobota 14–20  ((0/24)) 
neděle 9–14  ((0/24)) 

Stezky tukanů

I pro nováčky
Kartičková
Tropy
Strategická
Věk: 8+

Deskovka typu „flip & write“ („liž a piš“), kdy podle tažených karet hráči zapisují informace do vlastního aršíku.

Tukaní ostrovy jsou plné pozoruhodných tvorů a známek prastarých civilizací. Vaším úkolem je vystavět na tomto nepříliš známém souostroví síť stezek, která domorodcům usnadní přesun mezi vesnicemi a umožní jim navštívit co nejvíce místních atrakcí. Ať vyhraje ten nejlepší stavitel!

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

24
2 h
60 Kč

Termíny:

čtvrtek 16–18  ((8/24)) 

Stíny nad Marsem

Pro pokročilé
Turnaj
Mindok
Věk: 12+

Dobývání Rudé planety začíná!

Meziplanetární korporace soutěží v přetváření Marsu na obyvatelnou planetu. Vynakládají obrovské sumy peněz a používají nejnovější technologie, aby zvýšily teplotu, obsah kyslíku v atmosféře a vytvořily oceány vody. Bude to vaše korporace, kdo povede lidstvo do nové éry dějin?

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

30
11 h
150 Kč

Termíny:

pátek 10–21  ((16/30)) 

Stíny nad Marsem - vypadnuvší

Vypravěč:

MINDOK

Informace:

neomezeně
2 h
150 Kč

Termíny:

pátek 10–12   

Testovací hraní The Richest Pirate

I pro nováčky
Playtest
Dobrodružná
Piráti
Historie

Chcete se podílet na testování nové deskové hry? Přijďte do Malé deskoherny a zastavte se u Ondry. Na aktivitu není potřeba se přihlašovat.

Chcete se podílet na testování nové deskové hry? Přijďte do Malé deskoherny a zastavte se u Ondry. Na aktivitu není potřeba se přihlašovat.

The Richest Pirate je pirátská hráčsky interaktivní hra na cca hodinu, kde zabíráš lodě, tvořiíš si vlastní flotilu a vyrážíš na dobrodružství v Karibském moři.

Vypravěč:

Informace:

neomezeně
4 h
zdarma

Termíny:

sobota 14–18   
sobota 14–18   

Výbušná koťátka

I pro nováčky
Párty hra
Věk: 7+

Výbušná koťátka jsou koťátkovou verzi ruské rulety.

Hráči po řadě táhnou vždy po jedné kartě, dokud někdo nevytáhne explodující kotě. Pokud tento hráč nemá v ruce zneškodňující kartu (defuse card) vybuchuje a ve hře končí. Před táhnutím karty se dají hrát dříve získané karty z ruky. Ty se používají k nahlížení do balíčku, vyhýbání se explozím a nástrahám na spoluhráče.

Vypravěč:

Blackfire

Informace:

20
4 h
90 Kč

Termíny:

sobota 9–13  ((1/20)) 

Yokai

I pro nováčky
Turnaj
Týmová
Kooperativní
Párty hra
Věk: 8+

Mezi japonskými duchy Yōkai zavládl chaos. Sjednoťte je v kooperativní hře Yōkai, kde bude potřeba dobrá paměť, vynalézavost a vnímavost!

Mezi japonskými duchy Yōkai zavládl chaos. Vaším společným úkolem je Yōkai ze stejné rodiny opět propojit, jen tak se opět uklidní. Duchové Yōkai se však skrývají, takže bude potřebovat vynalézavost a vnímavost, aby se Vám úkol podařil!

Yōkai je kooperativní hra, nemůžete v ní ale komunikovat napřímo! V průběhu hry budete přesouvat jednotlivé duchy Yōkai a navzájem si předávat indicie o tom, kde se který duch skrývá. Indicií je však omezené množství a hlavně jsou málokdy jednoznačné. Budete proto potřebovat jak dobrou paměť, tak společnou strategii, abyste nakonec uspěli.

Yōkai je určena především pro milovníky kratších kooperativních her, ve kterých náhoda nehraje velkou roli.

Jak to funguje? Existují čtyři druhy karet Yōkai. Jejich karty se zamíchají a rozmístí po stole lícem dolů. Úkolem hráčů je karty Yōkai přesouvat tak, aby na konci hry byly všechny karty z jedné rodiny Yōkai u sebe. Hráči postupně Yōkai odhalují a vzájemně si dávají nápovědy ohledně jejich umístění. Musí se jim to však povést během omezeného počtu tahů.

Turnaj se bude hrát v týmech po 2-4 hráčích, můžete se tedy rovnou přihlásit s kamarády nebo si najít spoluhráče na místě.

Vypravěč:

Tereza „Trereza“ Langová

Informace:

12
2 h
60 Kč

Termíny:

pátek 21–23  ((0/12)) 
info@gamecon.cz
© 2021 Gamecon, Created by Gamecon
kontakt Facebook