popisek od vypravěče nemáme
Dvě odlišné civilizace se střetávají v epickém souboji ideálů, hodnot, nenávisti, lásky, cti a pomsty.
Korektura 2024
„Být rebelem za mříží, nebo věznitelem, na tom nezáleží. Všichni jsou vězni své vlastní minulosti a duše…“ – Sivias Nolan, Prameny písku
Larp se odehrává v alternativním fantasy světě v kulisách vězení Dark Tower. V příběhu se střetávají uvěznění Sevaňané a Azadové střežící věž. Dvě skupiny lidí, které mají společného mnohem více, než se na první pohled zdá…
Hra nabízí prostor různorodým stylům hraní, od romantiky a silných emocí až po pletichaření, intriky a detektivní vyšetřování, to celé v rozsáhlém epickém vyprávění ve stylu Pána Prstenů. Hráčům je však ponechána velká volnost a vliv na tvorbu celého příběhu včetně závěru.
Larp probíhá v několika propojených místnostech stylizovaných do různých částí věže (vězení, výslechovna, azadský sál, laboratoře…) a hraje se v kostýmech stylově zapadajících do středověku. Hráči dopředu dostanou podrobný popis světa i svých postav, což skýtá spoustu možností, jak příběh rozehrát a gradovat postupně houstnoucí atmosféru.
Larp na motivy stejnojmenné trilogie. Čekají tě nesnadná rozhodnutí, která mohou otřást základy tvých hodnot – přátelství, důvěry a schopnosti přinášet oběti.
Korektura 2024
Slastně se protáhneš v posteli. Dnes si dáš masáže a necháš se obletovat– Bušení na dveře… Kdo to ksakru je? Taková troufalost! Necháš toho dotyčného spráskat!
Dveře se rozletí… Ošlehaní muži se zbraněmi kráčejí dovnitř.
„Jste Seneca, tvůrce Her?“
Chvíli na ně zlostně hledíš.
„Kdo jste a co tu chcete? Víte, kdo já jsem?“
„To víme dobře,“ odvětí.
Najednou ti vše dochází, rebelové… Kde se tu vzali? Nešetrně tě vytáhnou z postele a smýknou tebou o zem.
„Teď si okusíš svou vlastní polívčičku v aréně. Hoďte ho k ostatním.“
Hráči budou představovat převážně bohaté zhýralé a sobecké Kapitolany, kteří se však díky vítězství Rebelů stanou vězni. Mají dvě hodiny na to, aby přemýšleli nad svými životy a dořešili své komplikované vztahy, než budou vpuštěni do arény. Hráči se mohou těšit na intriky, uzavírání spojenectví, hledání východiska i na silný niterný zážitek.
Pro hru není potřeba znát knižní či filmovou předlohu.
Hráči dostanou podrobné informace o svých postavách – minulost, vztahy, příběhy… a budou ponecháni svému neblahému osudu.
Děj bude posouván několika vstupy a bude postupně houstnout, hráči však budou mít dostatek volnosti pro řešení vztahových zápletek, plánování záchrany i uzavírání paktů.
Hra je kostýmová (je vhodné vzít si s sebou něco křiklavého, extravagantního) a malovací (ornamenty na tváři, ozdoby), celkový průběh vážný až tragický.
Vězení, divná páka, telefon… jak jsem se tu ocitl? Kdo mě sem strčil a proč? Je tu ještě někdo? Jak se dostanu ven? Haloooo! Pusťte mě ven!
Korektura 2024
Tato hra je jedinečná tím, že více informací už předem nedostanete, je to součást celého zážitku.
Čekejte silný zážitek, který rozvíří vaše emoce…