Vilém „Blackgord“ Plaček

popisek od vypravěče nemáme

Cthulhu: Death May Die#

I pro nováčky
Ameritrash
Kooperativní
Fantasy
Cthulhu Mythos
Věk: 12+
Jak zabít Prastarého? Krok 1: Zešílet ✔ Krok 2: Vyvolat Prastarého ✔ Krok 3: Pořádně ho nakopat do jeho chapadlaté prdele! ⬜ Tak jednoduchý plán přece nemůže selhat, ne?!
sobota 9–12  ((4/5)) 
Vypravěč: Vilém „Blackgord“ Plaček

neděle 9–12  ((5/5)) 
Vypravěč: Vilém „Blackgord“ Plaček

Mechs vs. Minions#

I pro nováčky
Kooperativní
Věk: 12+
Svařit trochu šrotu a skočit do něj umí každej trouba. Pravé umění je dokázat si mecha naprogramovat.
sobota 19–23  ((4/4)) 

Nevyzpytatelní#

I pro nováčky
Ameritrash
Semi-kooperativní
Cthulhu Mythos
Věk: 15+
Zrádci a teror. Vnořte se mezi cestující a posádku SS Atlantica.
pátek 14–18  ((6/6)) 

Cthulhu: Death May Die

I pro nováčky
Ameritrash
Kooperativní
Fantasy
Cthulhu Mythos
Věk: 12+

Jak zabít Prastarého? Krok 1: Zešílet ✔ Krok 2: Vyvolat Prastarého ✔ Krok 3: Pořádně ho nakopat do jeho chapadlaté prdele! ⬜ Tak jednoduchý plán přece nemůže selhat, ne?!

Vaším úkolem bude vžít se do role skupiny „vyšetřovatelů“ (nesourodé skupiny vyšinutých hovad vystavené temným znamením, kteří záhadně utekli z cvokárny) a pokazit večírek jiné skupiny rozjařených kultistů a jejich bubáků slavících příchod svého vyvoleného Prastarého boha, který udělá na světě konečně pořádek. Jak už to tak bývá, správné vyšetřování je plné násilí, krve a šílenství, a tak vám nezbyde nic jiného než si vzít první věc, která dokáže ublížit, pronést jeden citát, nezapomenout se pomodlit k bohům kostek a vyrazit na párty.

Hra je čistokrevný dungeon crawler (kooperativní a plný kostek), takže nečekejte kdovíjak rozvinuté záhady a šifry ani náročnost pravidel. Prostě běháte po místnostech a zabíjíte spoustu zlosynů, co chtějí zabít vás, sem tam něco rozbijete, abyste se nakonec utkali s finálním bossem.

Hra vám ale nedá nic zadarmo a kooperace je důležitá. Jak už to tak bývá, kostky ve hře zařizují plno náhody, napětí a dalších zábavných momentů. Nicméně je tu několik mechanismů, které vám pomáhají s náhodou pracovat, a také zajímavý vývoj postav během hry, který pramení z vašeho šílenství.

Upozornění: hra je v angličtině a obsahuje karty s anglickým textem. V případě, že angličtinu příliš neovládáš, a přesto se chceš zúčastnit, nemusíš mít obavy, organizátor ti s tím pomůže.

Vypravěč:

Vilém „Blackgord“ Plaček

Informace:

5
3 h
120 Kč

Termíny:

sobota 9–12  ((4/5)) 
neděle 9–12  ((5/5)) 

Mechs vs. Minions

I pro nováčky
Kooperativní
Věk: 12+

Svařit trochu šrotu a skočit do něj umí každej trouba. Pravé umění je dokázat si mecha naprogramovat.

Hraješ za jednoho ze čtyř yordlů: Heimerdinger, Corki, Ziggs nebo Tristana, z nichž každý má unikátního mecha, osobnost a schopnosti, které postupně odemykáš. Při každém tahu získáváš nové příkazy pro svého mecha, pomocí kterých se můžeš pohybovat, otáčet, a hlavně útočit. Tyto příkazy umístíš (neboli naprogramuješ) svému mechovi do sekvence a hra může začít.

Hra má několik různých misí, z nichž každá má jinou mapu, jiný průběh a jiný cíl. Všechny mají ale jedno společné – hromady minionů útočící na tvé mechy! Někdy stačí utéct, někdy musíš cestou ještě posbírat pár krystalů. Jindy musíš s bombou přejít nebezpečné lávové pole, nebo dokonce porazit hlavního bosse. Ale pozor, při každém zranění se ti může zaseknout některý příkaz nebo se tvému mechovi poplete jejich pořadí a ty pak budeš bezradně pobíhat po mapě nebo se otáčet dokola na místě a snažit se to rychle opravit. Troufneš si?

Vyber si postavu a zuřivý boj může začít!

Hra je jazykově nezávislá.

Vypravěč:

Vilém „Blackgord“ Plaček

Informace:

4
4 h
120 Kč

Termíny:

sobota 19–23  ((4/4)) 

Nevyzpytatelní

I pro nováčky
Ameritrash
Semi-kooperativní
Cthulhu Mythos
Věk: 15+

Zrádci a teror. Vnořte se mezi cestující a posádku SS Atlantica.

Píše se rok 1913. Parník SS Atlantica je dva dny od přístavu na své cestě přes Atlantský oceán. Jeho nicnetušící pasažéři plně očekávali klidnou cestu do Bostonu ve státě Massachusetts, na které se nestane nic neobvyklého. Každou noc však mysl lidí na palubě lodi sužují podivné noční můry; kolují zvěsti o temných tvarech, které je prosledují loď těsně pod vlnami. A napětí stoupá, když je v lodní kapli objeveno tělo a známky podivného rituálu posetého kolem mrtvoly.

V hlubinách Atlantského oceánu se skrývá roj krutých nevyslovitelných hrůz: Hlubinní vedení matkou Hydrou a otcem Dagonem. Z neznámých důvodů se zaměřili na Atlantiku a jejich přisluhovači v podobě hybridů člověka a Hlubinného pronikli do parníku, aby jej pomohli potopit zevnitř. Každá hra Unfathomable má jednoho, nebo více hráčů, kteří převezmou roli tohoto hybrida. To, jak dobře dokážou tajně sabotovat úsilí ostatních hráčů, může znamenat rozdíl mezi úspěšnou plavbou a potopenou lodí.

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Vilém „Blackgord“ Plaček

Informace:

6
4 h
120 Kč

Termíny:

pátek 14–18  ((6/6)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube