Martin „ForgeMaster“ Holouš

S dračákem jsem začal ve 12 letech, tehdy v zimě roku 2002 to bylo české Dračí doupě verze 1,6. Toto jsem hrával asi půl roku, než jsem v našem městě v DDM začal hrát Duneons ad Dragons 3e, které se tak jediné hrálo. Od té doby jsem u něj prakticky zůstal s měnším upgradem na 3.5e. Vyzkoušel jsem sice několik dalších systémů, ale DnD 3,5e mi učarovalo a zůstal jsem u něj dodnes. Má herní historie tak čítá cca 16 let, z toho vlastně asi 15 let dělám Dějmistra a hráče jen minimálně. Na GameCon jsem se rozhodl přidat na žádost organizátorů, když hledali novou krev. Řekl jsem si, že po tolika letech hraní bych mohl komunitě i něčím přispět. Což v letošním roce 2018 je projekt Stangers and Dragons a dále pak odvést nějaké hry na GameConu.

Mám rád prostou hru plnou obyčejných situací a realií. Na nějaké to high magic fantasy plné epikých nesmrtelných hrdinů a monster mě opravdu neužije :D Středověká temná fantasy by mohl být ten správný termín pro mé hry. Obecně opravdu nesnáším nesmrtelnost postav, nebo jejich přílišnou nadřazenost nad okolí. Munchkinování bytostně nesnáším, naopak ocením propracovanou postavu u které se hráč drží charakteru nehledě na okolnosti. Roleplay ocením dvojnásob a pokud je vhodná situace, propracovaná postava a dobrý roleplay, nevadí mí obejít pravidla v zájmu hry. Pro hráče kteří se jen tak vlečou a hledají jak pomocí pravidle obskočit děsmistra mám zase tvrdší metr, pravidla jsou pravidla, ale když se mě někdo dráždí, tak s ním jednám stylem PJ řekl a pravidla mě nezajímají.

#

I pro nováčky
Malování
Deskovky
RPG
Talk
Wargaming
Věk: 12+
Každá herní figurka má legitimní nárok na pohyb v odpovídajícím prostředí. Malování kupovaných terénů nebo výroba vlastního terénu nemusí být vůbec složitá, ani pro začátečníky!
sobota 11–13  ((0/77)) 

Základy malování deskovek – TERÉNY

I pro nováčky
Malování
Deskovky
RPG
Talk
Wargaming
Věk: 12+

Každá herní figurka má legitimní nárok na pohyb v odpovídajícím prostředí. Malování kupovaných terénů nebo výroba vlastního terénu nemusí být vůbec složitá, ani pro začátečníky!

Terénů je obrovská řada. Za terén můžeme považovat maličkatou krabičku, za kterou se schovají vojáci, nebo ohromný kopec, který zabere bezmála polovinu bojiště. Tohle vše se ale dá udělat doma na koleni. Stačí čas a chuť vytvořit něco nového. Stejně jako sci-fi nebo fantasy bojiště můžete vyrobit novou desku pro vaši oblíbenou deskovou hru. Meze se nekladou.

Je lepší kupovat terény nebo tvořit vlastní? Z čeho terény tvořit a kde sehnat potřebný materiál? Kdy pořídit 3D tiskárnu? Proč je lepší nejdříve tvořit terén a teprve potom malovat figurky? Proč je důležité testovat v malém a následně tvořit ve velkém? Kam s terénem, když už se to nikam nevejde? Jak terény přepravovat a podle toho je navrhovat? Chtěli byste vytvářet vlastní terény nebo případně jen máte spoustu volného času a nevíte, co s ním? Přijďte si poslechnout přednášku o tvoření terénů a možná už nikdy v životě nebudete mít času dost.

Přednáška bude trvat přibližně 90 minut i s dotazy.

Vypravěč:

Martin „ForgeMaster“ Holouš
Vojtěch „Adalbert Earwig“ Škvor

Informace:

77
2 h
0

Termíny:

sobota 11–13  ((0/77)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube