Antonín „DeadKing“ Citron

popisek od vypravěče nemáme

#

I pro nováčky
Area control
Blafovací
Skryté vítězné body
Worker Placement
Fantasy
Politika
Věk: 14+
A War of Whispers Zjistěte, jaké to je rozhodovat války slovy, nikoli mečem. Vaše dobře míněné rady mohou změnit osudy říší — z pohodlí cechovního sídla.
pátek 0–2  ((0/4)) 

#

Euro
Variabilní pořadí v kole
Historie
Strategická
Věk: 12+
Veďte svůj klan napříč skotskou historií ke slávě, bohatství — a samozřejmě také k whisky.
pátek 9–13  ((0/4)) 

#

Ameritrash
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 12+
Změň běh dějin. Zatímco ostatní říše rostou a upadají, tvůj příběh se stává legendou!
čtvrtek 14–18  ((0/4)) 

#

Semi-kooperativní
Worker Placement
Historie
Věk: 12+
Konec devatenáctého století, éra objevů. Povede se právě vaší expedici najít bájnou Severozápadní cestu, nebo i vy navždy zmizíte v ledu?
sobota 14–18  ((0/4)) 

A War of Whispers

I pro nováčky
Area control
Blafovací
Skryté vítězné body
Worker Placement
Fantasy
Politika
Věk: 14+

A War of Whispers Zjistěte, jaké to je rozhodovat války slovy, nikoli mečem. Vaše dobře míněné rady mohou změnit osudy říší — z pohodlí cechovního sídla.

Seveřané opět táhnou krajem, rabují a drancují. Z jihu kráčí zástupy válečných slonů. Legie východu se možná potkají s jízdou západu na území cizího království. Všichni chtějí ovládnout bohatá města v oblasti. A cenou bude krev statečných válečníků, které jejich zaslepení vladaři vyslali do předem prohrané války… na Vaši radu? Možná že Váš cech přecijen není tak loajální, jak se zprvu zdálo.

A War of Whispers je worker-placement hra o skrytých loajalitách a politickém intrikaření. Vaším cílem je ovlivnit vývoj války tak, aby na konci hry říše, ke kterým jste potají loajální, ovládaly co nejvíce měst. Pozice radních říší vám umožní přikazovat armádám, verbovat vojáky a šířit vliv. Ale pozor — i vaši soupeři mají své plány a mohou v tichosti měnit strany.

Hra obsahuje anglické texty na kartách, k dispozici bude český překlad.

Vypravěč:

Antonín „DeadKing“ Citron

Informace:

4
2 h
110

Termíny:

pátek 0–2  ((0/4)) 

Glen More II: Chronicles

Euro
Variabilní pořadí v kole
Historie
Strategická
Věk: 12+

Veďte svůj klan napříč skotskou historií ke slávě, bohatství — a samozřejmě také k whisky.

„Lesy, pastviny, pole, jezera, hrady… Všechno naše. Když si vzpomenu, jak jsme začínali v malé vesnici, skoro se mi chce smát. Člověk nevěří, kolik se toho dá vypěstovat — a hlavně vypálit — když se snaží. Jen… jak to, že klan MacKay má stejné bohatství na polovině území? To nemůže být jen náhoda, že?“

V Glen More II vedete skotský klan od ranného středověku až do 19. století. Budujete osady, produkujete suroviny, pálíte whisky a uzavíráte spojenectví s významnými osobnostmi. Vaše rozhodnutí ovlivní nejen rozvoj vaší říše, ale i tempo celé hry. Jen pozor — větší území neznamená automaticky víc bodů. Skotská hrdost se totiž neměří ve velikosti polí, ale v tom, jak chytře je využijete.

Hra nemá pevné pořadí hráčů a počet kol. Vaše rozhodnutí a priority mohou způsobit, že soupeř získá tahy navíc – a opačně.

Hra je jazykově nezávislá.

Vypravěč:

Antonín „DeadKing“ Citron

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

pátek 9–13  ((0/4)) 

Oath: Chronicles of Empire and Exile

Ameritrash
Fantasy
Vyprávěcí
Věk: 12+

Změň běh dějin. Zatímco ostatní říše rostou a upadají, tvůj příběh se stává legendou!

Kancléř složil Přísahu, zavázal se bránit Říši před vyhnanci a jejich pokusy o rozboření starých pořádků. Armáda Říše je mocná a snadno si poradí s bandity a zloději, ale co když se vyhnanci rozhodnou spolupracovat, nebo se jim dokonce povede přesvědčit kancléře, aby je jmenoval čestnými občany Říše? Dá se takovým lidem věřit, že budou věrně sloužit ve prospěch Říše a pomohou kancléři dodržet Přísahu, nebo sledují vlastní agendu a pokusí se Říši rozložit zevnitř?

Staň se součástí historie a zapiš další list do Kroniky, která vypráví o střetech mocných i o osudech nízkých obyvatel Říše.

Vysoce komplexní asymetrická hra s prvky legacy. Hráči se budou budou snažit kontrolovat území, na kterém za pomoci laskavostí od obyvatel Říše zkusí převzít moc a změnit Říši podle svých představ, nebo z pozice Kancléře udržet v Říši pořádek.

Kdo by však chtěl žít v Říši kancléře, který nedokáže dodržet Přísahu? K vítězství však bude kromě vojenské síly třeba i trocha diplomacie a vyjednávání. Každá akce pak postupně vypráví příběh, který formuje celou Říši, a občas hráč může dojít i k tomu, že boj a intriky jednoduše nestojí za to, a příběh samotný je hráči dostatečnou odměnou.

Hra záměrně pracuje s kontroverzní mechanikou označovanou jako „kingmaking“. Hráč se občas dostane do bodu, ve kterém zjistí, že nemá jak hru vyhrát ve svůj prospěch, ale jeho akce může přinést vítězství jinému hráči. Pokud je vám tato mechanika nepříjemná, promyslete si prosím důkladně svou účast na hře.

Upozornění: hra je v angličtině. Ke hraní je potřeba základní znalost angličtiny.

Vypravěč:

Antonín „DeadKing“ Citron

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

čtvrtek 14–18  ((0/4)) 

Through Ice & Snow

Semi-kooperativní
Worker Placement
Historie
Věk: 12+

Konec devatenáctého století, éra objevů. Povede se právě vaší expedici najít bájnou Severozápadní cestu, nebo i vy navždy zmizíte v ledu?

Jsme na cestě celé měsíce. Od Baffinova zálivu krajinu pohlcuje sníh a led. Morálka je na dně, zásoby dochází, uhlí ubývá — a kapitán chce opět mapovat pobřeží. Jen další kus ledu a kamení, bezcenný pro kohokoli, snad kromě Královské geografické společnosti. Takhle to dál nejde. Jakmile dojde dynamit, nebude čím trhat led. A pak je konec. Konec další „slavné“ expedice hledající Severozápadní cestu. Tohle není vzpoura. Jen zoufalý pokus zachránit holé životy.

Through Ice & Snow je semi-kooperativní worker placement hra o hledání průlivu v arktickém ledu. Každý hráč vede vlastní loď a posádku, ale úspěch expedice závisí na spolupráci. Jenže kdo si nakonec urve největší kus slávy? Během cesty budete žonglovat s omezenými zásobami, plnit přání sponzorů a (snad) navazovat přátelství s inuitskými průvodci. Až půjde do tuhého, kapitáni si navzájem pomohou — ale nezapomínejte, čí rozhodnutí vás do té nouze dostalo.

Hra obsahuje minimum veřejného anglického textu – vypravěč s překladem pomůže.

Vypravěč:

Antonín „DeadKing“ Citron

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

sobota 14–18  ((0/4)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube