Ve dvanácti letech mě kamarád provedl Jarikovým dobrodružstvím z Dračího doupěte. Jako správný nerd jsem naverboval pár kamarádů, z kapesného jsme našetřili na pravidla a od té doby trávili deštivé dny dobrodružstvími na čtverečkovém papíru. Dračí doupě je už dávno za mnou, ale láska k RPG zůstala.
Miluju nová pravidla a vykrádání všelijakých systémů pro své domácí hry. Přestože si zahraju a odvedu takřka cokoliv, mým srdcovým systémem zůstává DnD a nově JaD. Preferuju otevřenou hru, jsem naprosto nekompromisně přesvědčen, že jako na každou práci je třeba správného nářadí a tak i na každý příběh existuje RPG a vést hru s trochou snahy zvládne každý.
V posledních letech jsem se začal seznamovat s online komunitou a uvádět hry na menších akcích. Moje poslední aktivita je organizace otevřených her v Ostravě, kde bych chtěl RPG přiblížit laikům a starým hráčům otevřít obzory a ukázat, že ne každá hra je 'Dračák.'
Nad královstvím Hyrule se vznáší prastará hrozba. Do krvavého úplňku zbývá už jen pár dní a hrdina, který se mu má dle proroctví postavit, je nezvěstný. Kde se Link ztratil?
Korektura 2025
Na úsvitu věků přišlo na tento svět zlo, které je předurčeno k tomu se vrátit a pozřít tento svět. Existuje však naděje – princezna božské krve a hrdina třímající legendární meč a v neposlední řadě i vy, čtyři šampioni spřátelených národů. Kalamita se blíží, ale hrdina je nezvěstný.
Scénář je inspirován sérií Legend of Zelda a odehrává se 100 let před Breath of the Wild v království Hyrule. Znalost světa a her není nutná.
Hráči se chopí role jednoho z šampionů spřátelených národů – okřídleného střelce Revali, neohrožené šermířky Urbosy, nezlomného válečníka Daruka, starostlivé léčitelky Miphy nebo samotné princezny Zeldy.
Hrát se bude s lehce upraveným pravidly Svitků hrdinů. Jedná se o primárně příběhový systém založený na PbtA jádru, které pomáhá rozvíjet situace a zápletky.
Postavy a veškeré materiály budou připraveny dopředu, znalost světa, systému, ani RPG není nutná. Systém odměňuje kreativitu.
Konec. Sféry se zhroutily do sebe a prázdnem se vznáší ostrůvky reality, které se postupně hroutí. Nezbývá moc času na život, ale možná dost na pomstu.
Hrdinná výprava legendárních dobrodruhů se postavila proti největší mocnosti zla v bitvě ohýbající základy bytí… A selhala. Svět je v troskách, naděje zemřela a zůstala jen pomsta. Vaši mentoři dali život za jeho záchranu, ale marně. Vydejte se roztříštěnou realitou! Čeká vás sladká pomsta, nebo hořká smrt?
Svět inspirovaný Planescape, Spelljammer a Ultraviolet Grasslands umírá, v éteru se vznáší zbytky sfér a jejich pokřivené verze. Bohové jsou mrtví a odraz jejich moci slábne, stejně jako život. Magie jen urychluje zkázu a není cesty zpět.
Hra pro zkušené hráče DnD5e(2014)/JaD s postavami na 14.-18. úrovni, postavy si připravíte sami podle instrukcí, které obdržíte mailem. K dispozici pro tvorbu bude JaD a většina 5e(2014) materiálů včetně rozšiřujících příruček.
Mechové, piráti, nindžové, čarodějové, lovci monster nebo smrťáci? Nejen to, ale cokoliv z tvé oblíbené mangy nebo anime! Stvoř s námi vlastní svět a otevři jeho dveře!
Líbí se ti anime a manga? Tohle bude hra pro tebe! Společně vytvoříme universum, postavy a odehrajeme epizodu úplně nového anime přesně podle vašich představ! Dopředu není nic jisté – krom velkých očí postav.
Hra je inspirována anime a to hlavně ve stylu vyprávění příběhu a vztahů postav. Postavy budou promlouvat samy k sobě, ve flashbacích vzpomínat na důležité okamžiky, překonávat vlastní nedostatky, utužovat přátelství a překonávat rivalitu a společně čelit společné hrozbě.
Experimentální systém inspirovaný PbtA hrami, City of Mist a Fate. Velký důraz se klade zejména na vstupy hráčů a vyprávění a příběh vytvářený hrou.