popisek od vypravěče nemáme
Drak je mrtev, jeho světovládný plán zmařen a družina hrdinů, která ho skolila, teď musí vládnout jeho temné metropoli.
Témata dnešního jednání rady:
Bod první: Hospodská rvačka mezi elfy a trpaslíky se vymkla kontrole a jeden z trpaslíků byl zabit, ti nyní žádají zadostiučinění. Pokud nic neuděláme, hrozí, že tahle půtka přeroste ve válku v ulicích.
Bod druhý: Další vlna útoků nemrtvých jasně dokazuje, že jeden z nekromantů je stále ve městě a uniká dopadení. Lidé žádají další posílení hlídek.
Bod třetí: Uctívači bohyně smrti si stěžují, že jim paladinové Svatého řádu vypálil jejich chrám.
Bod čtvrtý: Naše sýpky jsou skoro prázdné a naše pokladnice také. Obchodní republika je ochotná nám půjčit, ale na oplátku žádají…
Prastarý černý drak Abraxamirades si podrobil nepočítané zástupy monster, aby si s jejich pomocí dobyl celý svět. Svobodné národy se na poslední chvíli spojily a společnými silami zastavily drakovu temnou armádu a skupina hrdinů nakonec skolila i samotného Abraxamiradese.
Největší a nejmajestátnější město světa Dracopolis je teď pod vládou vítězné Aliance svobodných národů a hrdinové, kteří se bok po boku postavili mocnému dračímu dobyvateli, tvoří radu, která spravuje město. Vydrží jejich přátelství z bitevního pole, nebo je nové povinnosti a odlišné zájmy jejich národů i jich samotných navždy rozdělí?
Dramasystem/Hillfolk je hra od Robina D. Lawse, která klade důraz na dramatické scény, tedy momenty, kdy postavy jednají jedna s druhou, konfrontují své vnitřní záležitosti, aby dosáhly určité citové odezvy od lidí, na kterých jim záleží. Opakem těchto scén jsou scény procedurální, kdy postavy zápasí s vnější opozicí, aby získaly něco praktického, na což se zaměřuje většina ostatních RPG systémů.
Postavy v Dramasystemu nejsou definovány svými schopnostmi a dovednostmi, ale svými dilematy a vztahy s ostatními postavami. Pravidla jsou jednoduchá a část se jich navíc stejně na one-shotu nepoužije.
Příběh vychází z námětu (náčrt prostředí a témat) Garetha Hanrahana Heroes of the City.
Skloubit život středoškoláka se životem superhrdiny nebylo nikdy jednoduché. A kde jinde byste vypustili páru než na pořádné párty? Jenže tahle oslava není jen tak pro někoho.
„Hej, hej, hej, rok se nám zase s rokem sešel a máme tu další ročník té nejbrutálnější nejdivočejší akce! A jako každej rok ji pořádám já, Chaozzz! Letos jsem si vypůjčila jednu ropnou plošinu v neutrálních vodách, kde neplatí žádný zákony. Hrát nám bude DJ E-VIL a vystoupit by měli i Detonátoři, pokud se jim povede dostat se z vězení. Hlavně ale pamatujte, že je jen jedno pravidlo: Co řeknu já, platí! A já říkám, že nikdo nebude narušovat mojí párty malichernými půtkami, rozumíme si? Jo a ještě jedna novinka, tahle pozvánka platí i pro superhrdiny, pokud se uměj chovat. Co je hustší, než si pořádně zapařit s vaší nemesis? Moji superpadouši mi rozumějí. Mrk, mrk. Se všema, co vědí, jak se pořádně bavit, se uvidíme na PÁRTY ROKU. Chaozzz out!“
Jste team mladých superhrdinů, kteří dostali pozvánku na superpadouškou párty pořádanou Chaozzz, zběsilou robotkou posedlou entropií a narušováním řádu. Ať se tenhle víkend chcete bavit, nebo se snažíte zastavit nějaký podlý plán, tahle oslava je nejlepší místo, kde být.
Superhrdinové a superpadouši spolu už po generace bojují o osud tohohle města i celého světa. Vy, jako náctiletí superhrdinové, jste v období, kdy se snažíte zjistit, jak do tohohle světa zapadáte. Jen vy sami si můžete určit, jaký bude osud vaší generace i váš osobní. A kdo ví, možná se o tom, kým a čím budete jako dospělí superhrdinové, rozhodne právě na téhle oslavě.
Masks: A New Generation patří – stejně jako Apocalypse World, Monsterhearts nebo Monster of the Week (Příšera týdne) – do rodiny PbtA her a pravidla jsou vytvořená pro vyprávění příběhů o mladých superhrdinech jako Teen Titans, Young Justice nebo Runaways.
Pravidla jsou relativně jednoduchá, ale je třeba počítat s tím, že deníky postav i další materiály jsou v angličtině.