Martin „Smaug“ Dvořák

popisek od vypravěče nemáme

Ankh: Gods of Egypt#

I pro nováčky
Ameritrash
Euro
Fantasy
Historie
Věk: 12+
Závěrečná část velké mytologické trilogie Erica M. Langa (Blood Rage, Rising Sun) z prostředí starého Egypta s nádherně zpracovanými figurkami.
sobota 14–18  ((4/4)) 
Vypravěč: Martin „Smaug“ Dvořák

Chaos in the Old World#

Ameritrash
Strategická
Věk: 15+
Sigmar selhal a vítězství Chaosu je neodvratné. Skutečný konflikt však teprve začíná. Vyzkoušej si tuto skvělou asymetrickou hru a ukaž, že právě ty jsi z temných bohů nejmocnější!
čtvrtek 14–18  ((5/5)) 

Ankh: Gods of Egypt

I pro nováčky
Ameritrash
Euro
Fantasy
Historie
Věk: 12+

Závěrečná část velké mytologické trilogie Erica M. Langa (Blood Rage, Rising Sun) z prostředí starého Egypta s nádherně zpracovanými figurkami.

V dobách starověkého Egypta vyrostl na úrodných březích požehnaného Nilu mocný národ. A stejně jako lid samotný prosperovala i jeho božstva. Lidé stavěli bohům pomníky, přinášeli jim oběti a vzdávali úctu. Bohové na oplátku poskytovali svým uctívačům znalosti, nástroje a bohatství. Avšak některým bohům se dařilo lépe než jiným.

Ti, kteří se koupali v neopadající záplavě zbožnosti, se stali mocnými a vlivnými. Stačilo jim pokynout rukou a proměnili svět dle svého rozmaru. Ti, jejichž jména již nebyla blahořečena ústy věřících, chřadli a jejich moc se umenšila. Do údolí Nilu dorazila změna a se změnou přišla válka.

Mezi bohy nikdy nevládlo bratrství a teď, když byla ohrožena jejich samotná existence, sebrala ta nejmocnější božstva veškerou svou sílu, shromáždila stoupence a pochodovala do boje. Až se utiší vichry, usadí písek a zaschne krev, může v novém věku monoteismu triumfovat pouze jediný bůh. Který to bude?

Ankh: Bohové Egypta je kompetitivní hra pro 2–5 hráčů zasazená do starověkého mytického Egypta v období přechodu od polyteismu k monoteismu. Každý z hráčů ovládá jednoho z bohů a jeho úkolem je získat dostatek zbožnosti, aby se stal jediným bohem Egypta. Zbožnost lze získat prostřednictvím monumentů postavených k poctě bohů a soupeřením s ostatními božstvy o nadvládu nad královstvím. Ve hře je též nutné shromažďovat stoupence a obětovávat je pro stavbu monumentů a za účelem odemknutí nových schopností. V průběhu hry se do konfliktu zapojí mytičtí strážci, jednotlivé kraje budou rozděleny karavanami velbloudů a dva z bohů budou moct dokonce splynout v novou božskou bytost.

Upozornění: hra je v angličtině, nicméně textů není mnoho a všechny informace jsou veřejné.

Vypravěč:

Martin „Smaug“ Dvořák

Informace:

4
4 h
120 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((4/4)) 

Chaos in the Old World

Ameritrash
Strategická
Věk: 15+

Sigmar selhal a vítězství Chaosu je neodvratné. Skutečný konflikt však teprve začíná. Vyzkoušej si tuto skvělou asymetrickou hru a ukaž, že právě ty jsi z temných bohů nejmocnější!

Na nebi byla spatřena dvouocasá kometa, zvěstovatel převratných událostí. V lesích Říše slídí zmutované bestie a na venkově dle zpráv císařských inkvizitorů bují zvrácené kulty uctívačů Chaosu jako houby po dešti. Ve velkém městě Nulnu udeřila morová epidemie a nikdo již nestačí odklízet mrtvé. Nákaza Chaosu má mnoho podob a může se skrývat kdekoliv. Zatímco se šlechtici Tiley a Estálie oddávají svým zvrhlým potěšením, shromažďuje se v pustinách poblíž severního pólu armáda, jakou Starý Svět dosud neviděl. Od svého vpádu do Starého Světa Chaos po tisíce let sílil a nyní se zdá být připraven zasadit poslední úder. Jediné, co tomu ještě brání, je samotná podstata Chaosu.

K velkému štěstí všech inteligentních bytostí věnují čtyři temní bohové, Mocnosti Chaosu – Khorne, Krvavý bůh; Nurgle, Pán nákazy; Tzeentch, Měnitel cest a Slaanesh, Princ extáze – většinu své pozornosti vzájemnému soupeření ve snaze o převahu vlastního principu. A v kanálech pod Nulnem zatím čeká na svou příležitost hlodavčí rasa Skavenů, uctívači Rohaté krysy…

Chaos ve Starém Světě (Chaos in the Old World) je zasazen do známého prostředí Warhammeru a dává příležitost zahrát si pro jednou za ty zlé. Hra má střední podíl náhody a nabízí zajímavé strategické možnosti. Velkou výhodou je variabilita, díky které při hraní za různé Mocnosti vede k vítězství odlišná cesta, přesto jsou v případě zkušenějších hráčů šance jednotlivých bohů poměrně vyvážené. Hra si přitom zachovává svižné tempo a je obvykle dohratelná během dvou až tří hodin.

Hra je v češtině (neoficiální překlad karet z www.zatrolene-hry.cz).

Vypravěč:

Martin „Smaug“ Dvořák

Informace:

5
4 h
120 Kč

Termíny:

čtvrtek 14–18  ((5/5)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube