Tomáš „Kearl“ Pohůnek

popisek od vypravěče nemáme

#

I pro nováčky
Horor
Komedie
Současnost
Vlastní systém
Věk: 15+
Začalo to čajem, pokračovalo motáním se mezi světy - a jak to skončí, to je na vás.
pátek 14–18  ((0/4)) 

#

I pro nováčky
Horor
Komedie
Současnost
Vlastní systém
Věk: 18+
Je rok 2024. Na okraji vašeho rodného města je kopeček, kde jste naposled byli jako děti. Na něm je starý dům, s vymlácenými okny. Prý zde bydlel čaroděj.
čtvrtek 19–0  ((0/4)) 

FunnyHorror: Mezi sférami

I pro nováčky
Horor
Komedie
Současnost
Vlastní systém
Věk: 15+

Začalo to čajem, pokračovalo motáním se mezi světy - a jak to skončí, to je na vás.

Slyšíš máchání křídel a víš, že je za tebou. Běžíš a skočíš z mostu jen proto, abys padl na další, skoro stejný. Jiný je jen v tom, že na konci tohoto je zářící kruh. Skoro bys řekl, že je to portál, a to proto, že skrz něj vidíš divný strom. Slyšíš ševelivý zvuk podobný větru a jak se blížíš, všimneš si jedné věci – lístky stromu jsou tvarované jako malé postavičky a dle zvuku si povídají mezi sebou.

Jedná se o styl hry v současném světě s prolínáním dalších sfér a existujícím nadpřirozenem (stejně jak v tom našem…). A se spoustou humoru, který však netlačím na sílu, ale vzniká i díky hráčům. Střídají se chvíle, kdy postavy mají volné jednání, s těmi, kdy na ně děj nečeká a ubíhá i bez nich.

Systém je vlastní, založený na kostce d20 a obsahuje pouze dovednosti, vlastnosti postav jsou upozaděny. Pro spoustu činností lze použít různé dovednosti. Za kostru systému vděčím mému PJi s přezdívkou Alquist.

Budete si moct vybrat z několika archetypů postav, z nichž každý má speciální talent. Dovednosti postav se neomezují na archetyp. Prosím, předem si promyslete, co přibližně od své postavy chcete. Postavu budeme domlouvat po mailu, případně si můžete na místě vybrat z předem připravených.

Vypravěč:

Tomáš „Kearl“ Pohůnek

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

pátek 14–18  ((0/4)) 

FunnyHorror: Strašidelný dům

I pro nováčky
Horor
Komedie
Současnost
Vlastní systém
Věk: 18+

Je rok 2024. Na okraji vašeho rodného města je kopeček, kde jste naposled byli jako děti. Na něm je starý dům, s vymlácenými okny. Prý zde bydlel čaroděj.

Víš, že jsi do tohoto domu kdysi vstoupil. Doteď si pamatuješ to klapání zleva a zvuk vroucí vody. Taky víš, že je to už hrozně dávno. A nyní sleduješ další nešťastníky, jak vstupují. Chtěl bys jim říct, aby se otočili, ale místo toho se začneš hystericky smát. Protože to humor chrání naši mysl, když i naděje selže.

Jedná se o styl hry v současném světě s prolínáním dalších sfér a existujícím nadpřirozenem (stejně jak v tom našem…). A se spoustou humoru, který však netlačím na sílu, ale vzniká i díky hráčům. Střídají se chvíle, kdy postavy mají volné jednání, s těmi, kdy na ně děj nečeká a ubíhá i bez nich.

Systém je vlastní, založený na kostce d20 a obsahuje pouze dovednosti, vlastnosti postav jsou upozaděny. Pro spoustu činností lze použít různé dovednosti. Za kostru systému vděčím mému PJi s přezdívkou Alquist.

Budete si moct vybrat z několika archetypů postav, z nichž každý má speciální talent. Dovednosti postav se neomezují na archetyp. Prosím, předem si promyslete, co přibližně od své postavy chcete. Postavu budeme domlouvat po mailu, případně si můžete na místě vybrat z předem připravených.

Vypravěč:

Tomáš „Kearl“ Pohůnek

Informace:

4
5 h
220

Termíny:

čtvrtek 19–0  ((0/4)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube