Od roku 2000 je pro mne GameCON tradice. Ať již z pohledu účastníka, vypravěče nebo Pána Jeskyně. Především jako PJ jsem na Mistrovství v DrD (a tudíž na GC) poznal desítky zajímavých lidí. A přestože jsem musel kvůli rodině a zaměstnání omezit v roce 2015 své působení, GC nedokáži opustit. Nechci!
Od roku 1990, kdy se u nás doma objevila první pravidla DrD jsem propadl kouzlu vyprávění příběhů. Z malých příběhů (stejně jako z lidí) se najednou stávají velké. Lidé přicházejí, aby do nich přinesli trochu své inspirace, svých zážitků a představ. A to je tím, co neomrzí. Podílel jsem se mnoho let na GC jako vedoucí tvář sekce Mistrovství v Dračím doupěti. A věřím, že to nebylo jen proto, že jsem byl jedním z tvůrců DrD verze Plus. Ale nejen fantasy hrami živ je hráč a vypravěč. Proto mezi mé koníčky patří i hry deskové, hlavně kooperativní – tam mohou vyhrát jedině všichni nebo nikdo.
Je noc jako každá jiná. Na Úsvit dopadá vlahý letní déšť a zase se přetlačuje s mlhou z pobřeží o to, kdo dnes svlaží ulice města.
Poslední chodci míří z Červené lucerny či práce domů. Jen jeden nikam nemíří… A pokud ano, tak ne do svého domova. Záře se kolem něj šíří, až z něj nezbyde vůbec nic.
Jste členové Candely Obscury – vyšetřovatelé nadpřirozených fenoménů. Vaší prací je vyhledávat a studovat rozličná nebezpečenství. A také před nimi chránit okolní svět.
Patříte do kruhu, který si říká „Blesky a závěry“. Výstupy z vašich misí shromažďujete v majákové pevnosti nacházející se uprostřed Záře (mimo tento svět).
Odhalíte během jedné noci, kdo nebo co je za podivným „úmrtím“?
Hra bude probíhat ve stejnojmenném systému – Candela Obscura, hororovém RPG, které pomohli vyvinout a vydat lidé z Critical Role.