„Stačí poslední úder a to proklaté město nám konečně padne k nohám. A vy jste má pěst, která ten úder zasadí!“
Šiky Ovladina, sjednotitele všech pronárodů, již několik týdnů obléhají město Vyrch. Mimo pevných hradeb je to magie, díky které lidé, hobiti, trpaslíci a všechna další chátra uvnitř dosud odolávala. To ale skončí. Plán na infiltraci a uloupení nejmocnějšího artefaktu, který město chrání, je hotov. A pokud vy, šampioni z řad goblinů, skřetů, gnolů a zlobrů uspějete, další ráno pro ně už nebude.
Událost, při které si můžete vyzkoušet hru „za ty zlé“, se bude odehrávat uvnitř města pozdně středověkého střihu připraveného na válku. Na vašich vyprávěcích schopnostech bude, zda zdárně dosáhnete cíle a artefakt z města odnesete, dokážete v nesourodé skupině kooperovat, nebo dá každý průchod svým choutkám a pudům.
Hrát budeme podle pravidel Omega Junior, což jsou zjednodušená pravidla Projektu Omega a představím je v úvodu. Hra bude z velké části improvizace. Postavy do hry budou předpřipravené.
Jamajka jednoho mlhavého a asi posledního rána, protože každý v téhle kobce Port Royal si vyslechl stejný rozsudek já: „Budete viset tak dlouho pověšen za krk, dokud nezemřete!“
Karibik první poloviny 18. století je zvláštním místem. Každá námořní velmoc si chce urvat kus bohatství Nového světa a pod leskem zlata odpouští král, církev i nebe. Anne Bonny, John Rackham nebo Edward Teach, ti všichni jsou už legendami, byť jejich těla ještě nestačila pořádně vychladnout. Legendami, které inspirují zástupy následovníků, ale ne každý je dítě štěstěny. Cestu k vrcholu si prostě musíte proklestit a je jedno, jestli mačetou tnete cukrovou třtinu, nebo hlavu chlapa co stojí před vámi.
Děj se bude odehrávat v samotném srdci Karibiku, na moři i na souši a budete mít možnost na chvíli okusit život těch, kteří na svých bedrech nesli slasti i strasti, ale především ty strasti zlaté éry pirátství, aniž by se jejich jména zapsala do historie. Zrádných bocmanů, prodejných doktorů, nahluchlých dělostřelců či zběhlých otroků. Alternativní historii doplní mýty a legendy spjaté se životem na moři, do myslí námořníků tak vryté, že nevěřit jim, by byla veliká chyba. Nakonec, na každé lodi se najde Jonáš, který skončí v moři, aby bouře ustala.
Hra je koncipována jako jeden úkol, který byste měli společnými silami splnit. Hrát budeme podle pravidel vyprávěcího systému Omega, která představím v úvodu. Postavy připravíme společně předem. Hra bude z části improvizace a jazykové bariéry jednotlivých národů pro účely naší hry zanedbáme.