Michal „Ratta“ Mičkal

popisek od vypravěče nemáme

Fallout: Wasteland Warfare#

Wargame
Post-apo
Pulp
Alternativní historie
Věk: 15+
War, war never changes. Příjďte okusit Fallout na vlastní kůži. Jak dlouho byste přežili v radioaktivní pustině, ať už v čele přeživších, či supermutantů?
sobota 9–11  ((2/4)) 
Vypravěč: Michal „Ratta“ Mičkal

sobota 11–13  ((3/4)) 
Vypravěč: Michal „Ratta“ Mičkal

neděle 11–13  ((4/4)) 
Vypravěč: Michal „Ratta“ Mičkal

Fallout: Wasteland Warfare - Scénařová Kampaň#

Wargame
Post-apo
Pulp
Alternativní historie
Jak se místní přiblížili k radiovému vysílači, Nájezdníci vypadají že zapínají kabely jakoby chtěli ukrást elektřinu pryč. Je nejasné na co tu energii potřebují ale je jisté že tím
sobota 14–18  ((4/4)) 

Fallout: Wasteland Warfare

Wargame
Post-apo
Pulp
Alternativní historie
Věk: 15+

War, war never changes. Příjďte okusit Fallout na vlastní kůži. Jak dlouho byste přežili v radioaktivní pustině, ať už v čele přeživších, či supermutantů?

Vítej v pustině! V místě zničeném atomovou válkou hrstky přeživších vedou nekonečný boj o přežití a skupiny nájezdníků nemilosrdně drancují vše, co má nějakou hodnotu. V místě, kde radiace zmutovala zvířata a předválečné pokusy na lidech daly za vznik neuvěřitelným stvůrám.

Fallout Wasteland Warfare je figurková taktická hra, ve které ovládáte několik figurek a snažíte se splnit úkol vaší frakce dříve než nepřítel dokončí ten svůj. Figurky jsou rozděleny do frakcí a jsou obohaceny o frakční schopnosti. Hra probíhá na čtvercové mapě 91,4 × 91,4 cm, na které v diverzitě pomáhá množství terénů.

Během ukázkové hry vám budou vysvětlena pravidla a budou vám zapůjčeny všechny potřeby pro hru, a to včetně miniatur. Na scénaři se můžeme domluvit předem, nebo použít ten, co bude nejvíce vyhovovat frakcím, které si zvolíte.

A tady pozor, pro ten čtyřhodinový blok mám trochu jiné anotace (jestli to teda nebude problém). Kdyby o něj byl větší zájem, můžu ještě v neděli dopoledne vzít větší blok. Nevím, jak moc se to tesá do kamene tímhle zápisem, tak jen říkám, že je pro mě možné se přizpůsobit, kdyby mělo více lidi zájem o kampaň, než jen o rychlé jedno-bitevní hry.

Vypravěč:

Michal „Ratta“ Mičkal

Informace:

4
2 h
150 Kč

Termíny:

sobota 9–11  ((2/4)) 
sobota 11–13  ((3/4)) 
neděle 11–13  ((4/4)) 

Fallout: Wasteland Warfare - Scénařová Kampaň

Wargame
Post-apo
Pulp
Alternativní historie

Jak se místní přiblížili k radiovému vysílači, Nájezdníci vypadají že zapínají kabely jakoby chtěli ukrást elektřinu pryč. Je nejasné na co tu energii potřebují ale je jisté že tím

Vítej v pustině! V místě zničeném atomovou válkou hrstky přeživších vedou nekonečný boj o přežití a skupiny nájezdníků nemilosrdně drancují vše, co má nějakou hodnotu. V místě, kde radiace zmutovala zvířata a předválečné pokusy na lidech daly za vznik neuvěřitelným stvůrám.

Fallout Wasteland Warfare je figurková taktická hra, ve které ovládáte několik figurek a snažíte se splnit úkol vaší frakce dříve než nepřítel dokončí ten svůj. Figurky jsou rozděleny do frakcí a jsou obohaceny o frakční schopnosti. Hra probíhá na čtvercové mapě 91,4 × 91,4 cm, na které v diverzitě pomáhá množství terénů.

Během tohoto programu vám budou vysvětlena pravidla a bude vám nabídnuta možnost vybrat si, zda se ujmete Nájezdníků, nebo Přeživších, a vámi zvolenou frakci pak provedete kampaní pěti na sebe navazujících bitev propojených lehce ohebným příběhem.

Vypravěč:

Michal „Ratta“ Mičkal

Informace:

4
4 h
100 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((4/4)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube