popisek od vypravěče nemáme
Ne každá literální postava je ve svém příběhu spokojená. Možná se v něm už i trochu nudí? Najít svou roli v příběhu novém však nebude vůbec jednoduché, podaří se jim osvobodit?
Čtenář kráčel dlouhou potemnělou chodbou lemovanou policemi šeptajících knih. Povědomě vzal do rukou jeden svazek a zastavil se. Snad na minutu, snad na pár dní. Odložil dočtenou knihu zpět na místo a pokračoval v chůzi. Na zažloutlých stranách opět zemřel dánský princ.
„Mohu vám nějak pomoci?“ vystoupil z vazby Schrödinger a sklonil se vedle ležícího nešťastníka.
„Klademe si podobné otázky, doktore.“ Odvětil Hamlet a sevřel smutně vlastní lebku v rukou.
Hra pro 6–8 literárních postav, 2–3 čtenáře a jednoho op– knihovníka. Larp využívá knihy jako nástroje a symbolu. Postavy se postupně snaží dosáhnout svého vytyčeného cíle, navazovat nová přátelství, vyjednávat a pletichařit a vytvářet tak nové příběhy, ve kterých by se mohly zabydlet a tak se osvobodit.
Lze uskutečnit v libovolné místnosti obsahující větší než malé množství tohoto nosiče informací. Náročnost na přípravu a rekvizity minimální, náročnost na fantazii a kreativitu střední.
Kooperativní hra s minimem stresových situací vhodná pro začátečníky, děti a introverty.
Gameconové uvedení umožňuje přinést si vlastní knihu a s ní i hrdinu. Jaké téma a zápletky se budou řešit, bude tak záležet na vás. Pokud se přihlásíte, pošlete svou volbu vypravěči, váš výběr spojíme.
Autoři: Jan Lička a Jan Winkelhöfer