Opatrné našlapování pavučinami zaplněnou chodbou ve světle pochodní, nebo dramatické přeskakování střihem mezi akcí nabitými lokacemi? Dva pohledy na dungeoncrawl v jediné diskusi!
Má se hledání pastí popisovat, nebo se na něj má házet? Jak ve hře vytvořit podzemí o velikosti Khazad-dûm? Jsou tajné dveře dobrý nápad? Kdo má kreslit mapu? Má smysl počítat pochodně? A mají v dnešních RPG nějaká podzemí vůbec ještě místo? O tom všem a o mnoha dalších tématech bude řeč v diskusi mezi Markusem, zástupcem OSR scény a tradičních čtverečkáčových podzemí, a sirienem, stoupencem moderních RPG přístupů, jejichž rozdílné náhledy a názory vám dají hlubší vhled do problematiky a do toho, co je nejlepší pro právě vaše vlastní RPG podzemí!
Přednáška začne krátkými vstupy k historii a vývoji role podzemí v RPG, ze kterých se přenese do diskuse na různá témata mezi přednášejícími samotnými i mezi nimi a publikem.