popisek od vypravěče nemáme
Každá postava má svůj jedinečný příběh. A jaký bude ten váš? Tak dojezte rychle buchtičky před vámi, zapijte to slimenkou a ukažte, co ve vás je.
Přišla noc a svíčka z vosku zeleného slima osvětluje váš útulný pokoj. Sedíte zahleděni do grimoáru, který jste zachránili z opuštěného dračího hnízda. Na druhé straně pokoje řádí v kleci agresivní mrkev, kterou jste vytáhli ze zahrádky na venkově. Horizont za hradbami hlavního města slibuje dobrodružství, zkoušky a bohatství. Pobočka Adventurers’ Guild je plná úkolů a misí, které čekají na nadšené dobrodruhy jako jste vy. Najdete tam cokoli od sběru kytek přes vymýcení slimů až po ochranu světa před démony. Jenomže minulou výpravu vás spolkl obří brouk a prošli jste si celým jeho trávicím ústrojím. Nebylo by lepší zůstat v civilizaci a udělat kariéru v jakékoli jiné profesi, které vás v tomto světě uživí?
Pět postav a pět příběhů. V Cornucopia TRPG se můžete těšit na osobní příběh v magickém, roztomilém a někdy i brutálním fantasy světě.
Hra je založena na známých prvcích fantasy JRPG a anime. Obsahuje otevřený vývoj postav a systém elementárních reakcí. Postavy si vytvoříme dopředu, ale nebude to žádná velká práce z vaší strany. Každá hra bude mít jedinečný příběh, takže se hráči mohou přihlásit na více her.
Vstupte do Královy arény, kde se střetávají magie a síla! Kdo se odváží vstoupit a postavit se před zkoušku osudu? Odměna? Splnění jakéhokoliv slibu od samotného Krále.
Díváš se na svůj vlastní dech. Je léto, ale tady je pod bodem mrazu. Kolem slyšíš pohyb zvláštních zařízení, mystické posouvání nejrůznějších strojů, mechanismů a robotů. Tvůj výtah se pomalu zvedá do arény. Svůj cíl znáš. Umíš si živě představit jaké přání chceš předložit králi. Teď… nebo nikdy. Skandování diváků je stále hlasitější, jako mohutný vodopád hřmící ke tvému uchu. Jaká bude králova aréna mít překvapení, nepřátelé a zkoušky, to vám zřejmě nikdo neřekne, ale co víte z minulých roků je, že předešlí dobrodruhové si museli poradit s bestiemi, s neustále měnícím se terénem, s pastmi a někdy… nedej bože, museli i přemýšlet.
Na magickém kontinentu Katrias, po válce s bouřkovými giganty, zavládla prosperita a obchodní rozmach. Začaly se budovat stovky nových lokalit a jednou z nich je Králova aréna. Tu vedou mocní mágové města Hiltknight s požehnáním samotného krále. Vy jste dobrodruzi, kteří chtějí nebo potřebují odměnu Královy arény. Ať už s dobrými úmysly, nebo jinými.
Hra proběhne ve hře Dungeons & Dragons 5th Edition. Postavy si hráči mohou zvolit předpřipravené, nebo si je mohou s předstihem navrhnout sami. Postavy budou na 7. úrovni.
V této hře budete součástí sci-fi příběhu, jehož směr předem neznáte. Vše bude záležet na vašem ztvárnění postav a na vašich rozhodnutích. Podaří se vám stát se hlavními postavami?
V této hře se dostanete do předem neznámé situace bez představ a předsudků o tom, co na vás čeká. Soustředíme se na příběh, který budete postupně v rolích postav prožívat a tvořit. Něco jako byste byli postavou ve filmu. Vybráno může být cokoli ze science fiction ve velmi široké definici tohoto termínu. Systém samotný bude hrát jen méně podstatnou podpůrnou roli. Hra silně stojí na hráčském ztvárnění postav.
Postavy si hráči mohou zvolit předpřipravené, nebo si je částečně mohou s předstihem navrhnout sami – i v tomto případě ovšem bude počáteční situace ve hře překvapením. Hráči mohou s absolutní volností rozhodovat o jejich motivacích a činech a nejsou nijak vázáni na ostatní hráče.
V novém věku vzdálených hvězd vzkvétají staré zvyky. Pokud mají národy dospět k míru, nebude to dobrovolně. Při boji o právo nazývat novou planetu domovem nebude ústupu.
V poušti vzdálené planety lidské války pokračují. Jak daleko budete ochotni zajít v boji o nadvládu? Budete chránit svobodu za každou cenu, nebo umlčíte každého, kdo se vám postaví? Budete bojovat za světový mír? A když na to dojde, dokážete dát povel k použití zbraní hromadného ničení? Na vašich rozhodnutích záleží. Kontrola nad touto planetou totiž znamená kontrolu nad celou lidskou civilizací. Ať už budete bojovat jakýmkoliv způsobem, ostatní budou muset v tomto světě žít. Tedy v tom, co z něj zbyde.
Trademark Colony je military science fiction setting, ve kterém se frakce a ideologie starého světa střetávají s těmi moderními. O nadvládu nad první obyvatelnou planetární kolonií bojují Spojené národy, Aryjská říše, Komunistická univerzála a Japonské císařství. Do toho musí tyto velmoce také navigovat prostor mezi vesmírnými korporacemi neustále rostoucími na síle a teroristy bojující za práva nelidí. Původní židovsko-arabští kolonisté jsou tak chyceni v krvavém konfliktu, ze kterého není úniku.
Tato aktivita je série dvou navazujících her. První část je strategické desková hra, ve které hráči zaujmou role zmíněných národů při boji o planetu a její zdroje. Průběh této hry vykreslí svět pro druhou část hry. Druhá část je hra na hrdiny, která se bude odehrávat ve světě po skončení vašeho konfliktu z první části. Vžijete se do rolí lidí, kteří musí prožívat následky vašich rozhodnutí. Systém samotný bude hrát jen méně podstatnou podpůrnou roli. Hra silně stojí na hráčském ztvárnění postav.
Informace k první části: Každý hráč ve vojenském konfliktu o významnou vesmírnou kolonii zaujme roli jednoho národu. Tyto národy musí bojovat o suroviny, plnit kontrakty, využívat různorodé technologie nebo ideologie, zvažovat preemptivní útoky a činit těžká rozhodnutí o tom, jak daleko jsou ochotni zajít. Mezi prvky hry patří například společné skládání mapy, strategické využívání geografie, kontrola šesti druhů surovin s unikátními funkcemi, přímý a nepřímý konflikt, kontrola mapy skrze vojenské jednotky a hrozby útoku, zbraně hromadného ničení, speciální schopnosti karet, diplomacie a obchody.
V novém věku vzdálených hvězd vzkvétají staré zvyky. Pokud mají národy dospět k míru, nebude to dobrovolně. Při boji o právo nazývat novou planetu domovem nebude ústupu.
V poušti vzdálené planety lidské války pokračují. Jak daleko budete ochotni zajít v boji o nadvládu? Budete chránit svobodu za každou cenu, nebo umlčíte každého, kdo se vám postaví? Budete bojovat za světový mír? A když na to dojde, dokážete dát povel k použití zbraní hromadného ničení? Na vašich rozhodnutích záleží. Kontrola nad touto planetou totiž znamená kontrolu nad celou lidskou civilizací. Ať už budete bojovat jakýmkoliv způsobem, ostatní budou muset v tomto světě žít. Tedy v tom, co z něj zbyde.
Trademark Colony je military science fiction setting, ve kterém se frakce a ideologie starého světa střetávají s těmi moderními. O nadvládu nad první obyvatelnou planetární kolonií bojují Spojené národy, Aryjská říše, Komunistická univerzála a Japonské císařství. Do toho musí tyto velmoce také navigovat prostor mezi vesmírnými korporacemi neustále rostoucími na síle a teroristy bojující za práva nelidí. Původní židovsko-arabští kolonisté jsou tak chyceni v krvavém konfliktu, ze kterého není úniku.
Tato aktivita je série dvou navazujících her. První část je strategické desková hra, ve které hráči zaujmou role zmíněných národů při boji o planetu a její zdroje. Průběh této hry vykreslí svět pro druhou část hry. Druhá část je hra na hrdiny, která se bude odehrávat ve světě po skončení vašeho konfliktu z první části. Vžijete se do rolí lidí, kteří musí prožívat následky vašich rozhodnutí. Systém samotný bude hrát jen méně podstatnou podpůrnou roli. Hra silně stojí na hráčském ztvárnění postav.
Informace k první části: Každý hráč ve vojenském konfliktu o významnou vesmírnou kolonii zaujme roli jednoho národu. Tyto národy musí bojovat o suroviny, plnit kontrakty, využívat různorodé technologie nebo ideologie, zvažovat preemptivní útoky a činit těžká rozhodnutí o tom, jak daleko jsou ochotni zajít. Mezi prvky hry patří například společné skládání mapy, strategické využívání geografie, kontrola šesti druhů surovin s unikátními funkcemi, přímý a nepřímý konflikt, kontrola mapy skrze vojenské jednotky a hrozby útoku, zbraně hromadného ničení, speciální schopnosti karet, diplomacie a obchody.