popisek od vypravěče nemáme
Přežili jste až doteď, takže jste asi fakt dobří, a snad proto dostanete nabídku, která se neodmítá. S tou cifrou, co vám nabízí, můžete hned skončit. Váš poslední run začíná...
Mona Rise je evropský městský komplex ovládaný třemi globálními korporacemi a vás si sem zavolali na špinavou práci. Operátor vám nabídl práci, kterou nelze odmítnout, a vy jste se chopili příležitosti. A tak si na palubě stříbřitého Tacjetu prohlížíte dostupná data.
Nákladní loď Saigo, mrtvá na vlnách. Dovnitř, vyzvednout balíček a ven. Jednoduchá rutina. Tentokrát je to ale jiné. Pokud uspějete, můžete klidně skončit. Odejít na odpočinek, tak se tomu říká. Chcete farmu na Fidži, odstěhovat se na Mars, nebo si jen s někým vyřídit účty? Na okamžik se zasníte, po tváři vám možná přeběhne úsměv. Ale ještě to nemáte a času není nazbyt, dost možná nejste jediní.
Postavy hráčů nejsou hrdiny, naopak. Jsou to žoldáci, zločinci, rebelové, žijící na okraji společnosti, ve stínu drsného, ultranásilného světa. Světa, ve kterém je část planety zničená po poslední velké válce před 50 lety. Lidé převážně žijí v přelidněných Megapolích, protkaných technologií a vlezlou reklamou. Svět ve kterém selhává klima a vládnou mu korporace, ale kde se také cestuje ve vesmíru a žije na Marsu. V každé hře jsou postavy přivedeny k životu jako tým připravený dělat obrovské kompromisy, aby dosáhl svých cílů. Jejich fixer je jednoduše znám jako Operátor, anonymní strojový hlas na druhém konci komlinku, který vidí postavy pouze jako postradatelné zdroje.
CBR+PNK Augmented je hra pro jednorázová sezení v žánru kyberpunku. Vyšla v netradičním formátu pamfletů, kdy celou hru tvoří sada bohatě ilustrovaných rozkládacích brožur, z nichž každá představuje jinou část pravidel, herního světa nebo třeba připravený scénář. Brožury se dají modulárně kombinovat a volit, které z nich se při hře zrovna budou používat.
Pravidly je hra zjednodušenou variantou systému Forged in the Dark. Postavy nemají pevně definované archetypy, místo toho si hráč pokskládá vlastní postavu kombinací přístupů, dovedností a cyberwaru. Dále už ve hře figuruje většina tradičních prvků Forged in the Dark: hodiny zajišťující gradaci děje, stres, možnost vzdorovat následkům neúspěchu, abstrahovaný inventář…
Ke hře jsou potřeba šestistěnné kostky, optimálně 5+1 jinak barevná. Postavy si vytvoříme na místě. Znalost angličtiny vhodná.
Tento systém klade větší požadavky na hráče, protože se více podílejí na vyprávění příběhu.