Radek „Aeril“ Kašparovský

popisek od vypravěče nemáme

#

Pro pokročilé
Psychologická
Mysteriózní
Tragédie
Současnost
Sociální drama
Věk: 15+
Malá vesnice, kde se všichni znají… Nebo snad ne? Každý máme svá tajemství, svá trápení a své sny. Máme své blízké přátele, kterým můžeme věřit. Prozatím.
čtvrtek 19–23  ((0/9)) 
Vypravěč: Radek „Aeril“ Kašparovský

pátek 19–23  ((0/9)) 
Vypravěč: Radek „Aeril“ Kašparovský

Temná ulička

Pro pokročilé
Psychologická
Mysteriózní
Tragédie
Současnost
Sociální drama
Věk: 15+

Malá vesnice, kde se všichni znají… Nebo snad ne? Každý máme svá tajemství, svá trápení a své sny. Máme své blízké přátele, kterým můžeme věřit. Prozatím.

Byl neobvykle chladný letní večer. Dva lidé se procházeli úzkou uličkou mezi domy ukrývající se ve stínech stromů. Všichni o ní věděli, ale nikdo ji nepoužíval – až na občasné bezdomovce a mládež skrývající se s alkoholem a cigaretami. Puch moči a lihu držel všechny obyvatele vesnice v uctivé vzdálenosti.

V poslední době se však v této uličce začala scházet mládež ve věku kolem dvaceti let. Proč to dělají – a proč zrovna v této uličce, která nemá nejlepší pověst? To zůstává otázkou pro všechny kromě oněch čtyř mladých, kteří se neustále tváří zasmušile a záhadně. Něco se tam děje. A nejeden občan vesnice by rád přišel na to, co…

Temná ulička je hra plná tajemství, odhalování dávno zapomenutých událostí, intrik a lží. Odehrává se v současnosti v malé vesnici, ve které se všichni znají. Zahrajete si za devět obyvatel vesnice (čtyři mladiství a pět dospělých), kteří všichni něco skrývají a snaží se vypátrat tajemství ostatních. Čeká vás rodinné drama, problémy se zákonem, tíživá a závažná témata, která není dobré brát na lehkou váhu.

Většina hry leží silně na rozhodnutí a schopnostech hráčů. Každá postava má spoustu dějových linek, po kterých se dá pustit, s nejvyšší pravděpodobností nestihnete prozkoumat všechny. Minulost, hlavní zápletka i vztahy k ostatním postavám jsou dané, ale u několika postav jejich celkový charakter (například introvert vs. extrovert) dotváří hráč sám.

Hra se pomocí hudby a zvuků dělí na dny a noci, hráči předem vědí, kolik času na všechno mají. Je vážná, depresivní, tíživá, dramatická. Hraje se vevnitř, v několika místnostech, které mají vytvořit atmosféru vesnice / malého městečka.

Připrav se na citlivá témata (domácí násilí, smrt dítěte/rodiče, vážná nemoc, drogy, vražda), stísněnou atmosféru a silný emoční prožitek. Fyzický kontakt může a nemusí nastat – záleží na hráčích a domluvě před hrou i na vývoji celé hry. Může dojít k herní rvačce, případně milostným hrátkám (zcela závisí na rozhodnutí hráčů a nikdo po nich nebude chtít, aby se k někomu tulili, pokud jim to bude proti srsti).

Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Autor: Kateřina „Diké“ Andrysová

Vypravěč:

Radek „Aeril“ Kašparovský

Informace:

9
4 h
300

Termíny:

čtvrtek 19–23  ((0/9)) 
pátek 19–23  ((0/9)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube