Zdeněk „Boadrius“ Jeřábek

popisek od vypravěče nemáme

Cave Evil#

I pro nováčky
Dark Fantasy
Horor
Dungeoncrawl
Věk: 16+
Bádání v temné propasti je podle mě tím nejpronikavějším způsobem okouzlení.
čtvrtek 19–23  ((4/4)) 

Rising Sun#

Fantasy
Strategická
Věk: 15+
Kdo bude tím vyvoleným, který bude vládnout zemi vycházejícího slunce a navrátí jí sílu a duchovní tradice?
pátek 14–18  ((5/6)) 

Cave Evil

I pro nováčky
Dark Fantasy
Horor
Dungeoncrawl
Věk: 16+

Bádání v temné propasti je podle mě tím nejpronikavějším způsobem okouzlení.

Hra Cave Evil rozhodně patří mezi deskoherní klenoty. Jedná se však o velice kompetitivní a eliminační amerithrash, a to opravdu ryzí. Ve hře se totiž ujímáte role jednoho z temných nekromantů a snažíte se zničit protivníky svými poskoky, relikviemi či kouzly, nebo sami vyrazíte do boje. Vše se odehrává na modulární mapě, kterou si můžete vyhrabat dle vašich nejhlubších krtčích představ. Ale pozor, své kroky musíte plánovat s rozvahou, jelikož čas neúprosně běží a prastaré temné zlo vás sleduje svým zrakem z hluboké propasti a rozhodně nebude spát věčně. Pokud se probudí, nejspíš vám nebude stačit zabít jen své protivníky.

Jedná se o eliminační hru, kde je cílem být poslední hráč.

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Zdeněk „Boadrius“ Jeřábek

Informace:

4
4 h
120 Kč

Termíny:

čtvrtek 19–23  ((4/4)) 

Rising Sun

Fantasy
Strategická
Věk: 15+

Kdo bude tím vyvoleným, který bude vládnout zemi vycházejícího slunce a navrátí jí sílu a duchovní tradice?

Rčení, že člověk má falešné srdce v ústech, aby ho svět viděl, jiné v prsou, aby ho ukázal svým zvláštním přátelům a své rodině, a skutečné, pravé, tajné, které nikdo nezná, kromě něj samotného, skrytého jen bůhvíkde.

Ve hře Rising sun se spolu utkáte coby jeden z japonských klanů toužících po ovládnutí a sjednocení Japonska. Hra je vcelku nemilosrdný area kontrol, u kterého můžete využívat jak své vojska, tak mytické démony a božstva. Hra využívá jako další mechaniky plánováním akcí a deckbuilding, který je spíše okrajovou, ale stále důležitou záležitostí.

Hru však nejvíce ovlivňuje tvorba aliancí mezi hráči. Je tedy nezbytné, aby ti, jenž touží po vítězství, byli ochotni pro něj jít přes mrtvoly svých bývalých spojenců a zradit kdykoli, kdy je to výhodné. To navozuje jedinečnou atmosféru, která skvěle znázorňuje feudální Japonsko a jeho mocenské boje mezi klany.

Pokud tedy chcete zažít podobný pocit jako generálové japonských armád, kteří se nebáli pro vítězství obětovat jakéhokoli spojence, jste směle vítáni. Pokud chcete od začátku do konce kooperovat v týmu, doporučuji sáhnout po jiné hře.

Hra je v čestině.

Vypravěč:

Zdeněk „Boadrius“ Jeřábek

Informace:

6
4 h
120 Kč

Termíny:

pátek 14–18  ((5/6)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube