Jan „Jerson“ Průcha

RPG jsem začal hrát v roce 1993, v roce 1997 jsem z donucení vytvořil svůj první RPG systém, v roce 2008 druhý, který hraju a vylepšuju dodnes. Myslím si, že čísla do RPG vůbec nepatří, a preferuju mechaniky pracující přímo se slovními popisy. Celkově mám u RPG rád tu část roleplaying, ponoření do charakteru, a hlavně když příběh vzniká během hry za přispění všech hráčů u stolu.

Mezi mé nejoblíbenější settingy patří svět před 2. světovou válkou doplněný o Teslovy technologie a paranormální jevy. V něm hraju multikampaň s několika pravidelnými skupinami a stovkami dalších hráčů, jejichž postavy jsou propojeny výzkumnou organizací Projekt Omega. Do ní se hráči můžou zapojovat i mimo hru na komunitním Discordu.

S kamarádem Countem nahráváme podcast RPG Stvořitelna, ve kterém rozebíráme různé aspekty našeho koníčku. Kromě toho vedu RPG kroužky pro děti a snažím se k této zábavě přivést další lidi.

#

I pro nováčky
Mysteriózní
Historie
Projekt Omega
Věk: 15+
Rok 1939. Cizinec tvrdí, že je z budoucnosti a chce zabránit atomové válce. Nejspíše je šílený, nebo lže. Ale co když ne?
pátek 19–23  ((0/4)) 

Záblesk budoucnosti

I pro nováčky
Mysteriózní
Historie
Projekt Omega
Věk: 15+

Rok 1939. Cizinec tvrdí, že je z budoucnosti a chce zabránit atomové válce. Nejspíše je šílený, nebo lže. Ale co když ne?

V srpnu 1939 odeslali Albert Einstein a Leo Szilárd dopis prezidentovi Rooseveltovi, ve kterém psali o nutnosti vytvořit atomovou zbraň dříve, než ji vyrobí Německo. O šest let později byly atomovky použity ve válce, poprvé a naposledy. Jenže co když existuje jiná budoucnost, ve které došlo k celosvětové atomové válce? A co kdyby byla možnost této budoucnosti zabránit?

Dobrodružství je součástí multikampaně Svět zítřka odehrávající se v roce 1939 s několika detaily odlišnými od historie. Postavy hráčů jsou agenti organizace shromažďující znalosti o neobvyklých a paranormálních jevech a mají volnost v rozhodování i jednání. Každý jejich čin může mít dopad na další desítky hráčských postav.

Systém RPG Projekt Omega je založený na aspektech – slovních popisech důležitých prvků postav a herního světa – a vyhodnocování akcí pomocí vytažených karet. Tvorba postav má jen několik požadavků a velmi málo omezení. Popisy a roleplaying tvoří nezbytnou součást hry i herních mechanik.

Noví hráči si vytváří postavy sami a je vhodné začít včas, aby bylo možné připravit pro každého hráče karty aspektů. Pokud se přihlásíte, počítejte s výměnou několika e-mailů na toto téma.

Vypravěč:

Jan „Jerson“ Průcha

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

pátek 19–23  ((0/4)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube