popisek od vypravěče nemáme
Co dělá německá vzducholoď nad východním pobřežím USA? A proč jsi na její palubě právě ty?
Srpen roku 1939. Vzducholoď LZ-130 Graf Zeppelin II nečekaně přilétla do USA. Několik lidí dostalo letenku na vyhlídkový let podél východního pobřeží. Jsi mezi těmito vyvolenými. Tušíš, že je to kvůli tvým neobvyklým schopnostem, ale víc se dozvíš, až bude tenhle obrovský balón naplněný vodíkem ve vzduchu. Jediná šance je nastoupit – a pak se uvidí.
Dobrodružství je součástí multikampaně Svět zítřka, která se odehrává v lehce upravené historii předválečného světa. Každá postava má vliv na vývoj děje, každý čin má své následky. Hra je koncipována jako sandbox odehrávající se na palubě vzducholodi. Hráči dostanou úvodní informace, vše ostatní je v jejich rukách. Na události v této hře bude přímo navazovat dobrodružství Ve stínu kříže.
Hrát se bude podle pravidel Projekt Omega. Postavy si tvoří hráči sami jen s několika požadavky ze strany vypravěče, proto s jejich vytvářením začneme už po přihlášení.
Od hráčů se očekává proaktivní jednání, pátrání a řešení situací s tím, že na konci hry by měli předat zjištěné informace někomu z druhé skupiny.
Stín vzducholodi s hákovým křížem se plazí krajinou amerického pobřeží. Na palubě máte svého člověka, který má zjistit, po čem posádka pátrá. Vaše mise začne, až se to dozvíte.
Srpen roku 1939. Vzducholoď LZ-130 Graf Zeppelin II nečekaně přilétla do USA. Několik lidí dostalo letenku na vyhlídkový let podél východního pobřeží a mezi nimi je i člověk, kterého znáš a který má zjistit pravý účel tohoto „vyhlídkového letu“. Pak ti snad dá vědět.
Vzducholoď ale sledují i jiní. Možná máte stejný důvod, ale máte i společný cíl? To budeš muset zjistit.
Dobrodružství je součástí multikampaně Svět zítřka, která se odehrává v lehce upravené historii předválečného světa. Každá postava má vliv na vývoj děje, každý čin má své následky. Hra je koncipována jako sandbox navazující na události, které se stanou na palubě vzducholodi v dobrodružství „Das okkultes Luftschiff“. Hráči dostanou úvodní informace, vše ostatní je v jejich rukách.
Hrát se bude podle pravidel Projekt Omega. Postavy si hráči tvoří sami jen s několika požadavky ze strany vypravěče, proto s jejich vytvářením začneme už po přihlášení.
Od hráčů se očekává proaktivní jednání, pátrání a řešení situací s tím, že na začátku hry dostanou informace od hráčů předchozí hry.