RPG jsem začal hrát v roce 1993, v roce 1997 jsem z donucení vytvořil svůj první RPG systém, v roce 2008 druhý, který hraju a vylepšuju dodnes. Myslím si, že čísla do RPG vůbec nepatří, a preferuju mechaniky pracující přímo se slovními popisy. Celkově mám u RPG rád tu část roleplaying, ponoření do charakteru, a hlavně když příběh vzniká během hry za přispění všech hráčů u stolu.
Mezi mé nejoblíbenější settingy patří svět před 2. světovou válkou doplněný o Teslovy technologie a paranormální jevy. V něm hraju multikampaň s několika pravidelnými skupinami a stovkami dalších hráčů, jejichž postavy jsou propojeny výzkumnou organizací Projekt Omega. Do ní se hráči můžou zapojovat i mimo hru na komunitním Discordu.
S kamarádem Countem nahráváme podcast RPG Stvořitelna, ve kterém rozebíráme různé aspekty našeho koníčku. Kromě toho vedu RPG kroužky pro děti a snažím se k této zábavě přivést další lidi.
Duch sítě, lidé s elektrickými protézami, myslící roboti, vše propojené Teslovými věžemi. Jsou to jen hloupé povídačky... nebo pravda?
„Marek 5:9: „Mé jméno je Legie, a je nás mnoho.“
Poslední vzkaz od vašeho přítele, zmrzačeného válečného veterána. Někdo mu nabídl nový život, který bude mít smysl. Poté zmizel.
O půl roku později, jste dostali podivný vzkaz. Mluví se v něm o vědomí strojů, propojení lidských myslí, lidech kombinovaných s roboty. O tom jste už četli v brakových románech a v bulvárních novinách. Nebyl důvod brát tyhle věci vážně. Ale co když někdo vážně vytváří nezastavitelnou armádu k ovládnutí světa? A co s tím vlastně můžete dělat?
Dobrodružství je polouzavřenou epizodou z multikampaně Svět zítřka, která se odehrává v mírně pozměněné historii na konci léta roku 1939. Vaše postavy jsou buď lidé, kteří mají své důvody zabývat se záhadnými fenomény, nebo členové organizace Projekt Omega, která informace o takových fenoménech shromažďuje. Během jedné mise nejspíše nevyřešíte celou záhadu, ale můžete prozkoumat a složit důležitý kus. Očekává se, že získané poznatky předáte druhé skupině řešící stejný fenomén.
Projekt Omega je bezčíselný RPG systém využívající popisy a karty náhody. Postavy jsou popsané pomocí aspektů, jejichž použití se řídí logikou fikční pozice a schopností hráčů tyto aspekty v dané situaci využít. Je vhodný i pro úplné začátečníky, předchozí znalost systému není pro hru nutná.
Postavu si hráči vytvoří podle svých představ během druhého a třetího kola přihlašování. Pokud mají postavu v Omeze už vytvořenou, použijí tu. K dispozici bude řada zpráv a hlášení z předchozích misí a během hry se postavy můžou spojit s aktivními agenty Omegy a zeptat se jich. Po hře by hráči měli napsat stručnou zprávu do další hráčskou skupinu.
Duch sítě, lidé s elektrickými protézami, myslící roboti, vše propojené Teslovými věžemi. Jsou to jen hloupé povídačky... nebo pravda?
„Marek 5:9: „Mé jméno je Legie, a je nás mnoho.“
Poslední vzkaz od vašeho přítele, zmrzačeného válečného veterána. Někdo mu nabídl nový život, který bude mít smysl. Poté zmizel.
O půl roku později, jste dostali podivný vzkaz. Mluví se v něm o vědomí strojů, propojení lidských myslí, lidech kombinovaných s roboty. O tom jste už četli v brakových románech a v bulvárních novinách. Nebyl důvod brát tyhle věci vážně. Ale co když někdo vážně vytváří nezastavitelnou armádu k ovládnutí světa? A co s tím vlastně můžete dělat?
Dobrodružství je polouzavřenou epizodou z multikampaně Svět zítřka, která se odehrává v mírně pozměněné historii na konci léta roku 1939. Vaše postavy jsou buď lidé, kteří mají své důvody zabývat se záhadnými fenomény, nebo členové organizace Projekt Omega, která informace o takových fenoménech shromažďuje. V této misi budete moct navázat na poznatky získané předchozí skupinou zkoumající stejný fenomén.
Projekt Omega je bezčíselný RPG systém využívající popisy a karty náhody. Postavy jsou popsané pomocí aspektů, jejichž použití se řídí logikou fikční pozice a schopností hráčů tyto aspekty v dané situaci využít. Je vhodný i pro úplné začátečníky, předchozí znalost systému není pro hru nutná.
Postavu si hráči vytvoří podle svých představ během druhého a třetího kola přihlašování. Pokud mají postavu v Omeze už vytvořenou, použijí tu. K dispozici bude řada zpráv a hlášení z předchozích misí i čerstvé informace od skupiny řešící stejný fenomén. Během hry se postavy můžou spojit s aktivními agenty Omegy a zeptat se jich.