Vlastimil „Duirin“ Kubíček

popisek od vypravěče nemáme

#

I pro nováčky
Worker Placement
Fantasy
Ekonomická
Věk: 14+
Dvě království svádějí boj o přežití. Kdo je hoden moci Měsíčních kamenů? Kinghill spojuje strategii workerplacementu s napětím karetních bitev, kde je cílem zničit soupeřův hrad!
pátek 9–13  ((4/4)) 

#

I pro nováčky
Deckbuilding
Kooperativní
Fantasy
Věk: 12+
Pojďme bránit podzemí před hrdiny, kteří nám chtějí ukrást naše poklady.
čtvrtek 14–16  ((4/4)) 

#

I pro nováčky
Kartičková
Fantasy
Strategická
Věk: 14+
Strategická karetní hra zasazená do temně ponurého světa plného fantastických mýtických stvoření a kouzel.
sobota 14–17  ((4/4)) 
Vypravěč: Vlastimil „Duirin“ Kubíček

#

I pro nováčky
Kartičková
Fantasy
Pán prstenů
Věk: 15+
Karetní Válka o Prsten – povede se Frodovi zničit Jeden prsten a ubrání se Svobodné národy hordám skřetů a dalších nestvůr, nebo svět upadne do temnoty?
pátek 19–23  ((4/4)) 

Kinghill

I pro nováčky
Worker Placement
Fantasy
Ekonomická
Věk: 14+

Dvě království svádějí boj o přežití. Kdo je hoden moci Měsíčních kamenů? Kinghill spojuje strategii workerplacementu s napětím karetních bitev, kde je cílem zničit soupeřův hrad!

Kinghill se odehrává v 9 proměnlivých kolech, ve kterých hru mění přibývající možnosti workerů a přicházející události spouštěné čerpáním energie Měsíčních kamenů, přičemž je samozřejmě potřeba reagovat na kroky protiháče.

Trénuj dělníky na horníky, vojáky, mágy, průzkumníky a vrahy, shromažďuj cenné suroviny a najímej legendární hrdiny, zatímco připravuješ síly k boji. A až přijde ten správný čas, zaútoč na nepřátelský hrad. Ale dej si pozor na protiútok nepřítele! Jen ten, kdo vytrvá, získá vládu nad královstvím Kinghill.

Jedná se o 2 paralelní hry, každá pro 2 hráče

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Vlastimil „Duirin“ Kubíček

Informace:

4
4 h
200

Termíny:

pátek 9–13  ((4/4)) 

Příšeří: Hrdinům vstup zakázán

I pro nováčky
Deckbuilding
Kooperativní
Fantasy
Věk: 12+

Pojďme bránit podzemí před hrdiny, kteří nám chtějí ukrást naše poklady.

Říkají nám hroznejma jménama – příšery, monstra, obludy, nestvůry… nejsme ale všichni zlí. Netoužíme ovládnout svět a nemáme megalomanský plány. Někteří z nás chtěj jen najít místo, kde si odpočinou. A ten náš drak… to je prostě božan!

No tak dobrá, sem tam jsme v podzemí pár tejdnů drželi nějakýho holobrádka, co cítil potřebu se nám bez dovolení kvartýrovat do bytu. Ale zničehonic o nás věděj všichni hrdinové v okolí a maj najednou „svatý poslání“ jít rozkrást naše poklady?! Tak to kategoricky odmítáme!

Příšeří je hra typu „base defense“, ve které hráči v roli příšer brání své podzemí a poklady v něm před zlatachtivými hrdiny. Jde o kooperativní hru, ve které musí hráči – příšery – ubránit svůj nejcennější poklad, jinak prohrají.

Hra se hraje na 2 vlny, během kterých přichází do podzemí rabovat vždy 16 hrdinů. Každý hráč ovládá jednu skupinu příšer pomocí 10 karet (v jednom tahu jich standardně zahraje 5), kterými se snaží podzemí čistit od nepohodlných vetřelců. Sekundární mechanikou je také deckbuilding, díky kterému lze v podzemí získávat další karty (zbraně, lektvary, svitky, mazlíčky), které si hráč přidá do svého balíčku.

Hra má 3 úrovně obtížnosti a v české verzi je 20 scénářů (my zahrajeme asi druhý).

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Vlastimil „Duirin“ Kubíček

Informace:

4
2 h
100

Termíny:

čtvrtek 14–16  ((4/4)) 

Sorcerer

I pro nováčky
Kartičková
Fantasy
Strategická
Věk: 14+

Strategická karetní hra zasazená do temně ponurého světa plného fantastických mýtických stvoření a kouzel.

Není světec, naopak. Vlastně je démon. Sbírání duší je jeho denní chléb. Klaní se před ním, plazí se a on jim vyhoví. Je jejich pán, mocný a chce získat celé město, před kterým stojí. Není tu však sám, cítí to, ví to. Dlouho před ním něco osnovalo své plány. Říká si Miselda, prý mocná čarodějnice ovládající nemrtvé. Ona chce to, co on, a přeci ne. On by měl být tím, kdo pohltí tohle místo a nastolí svůj řád. Před ním se budou třást a prosit o odpuštění. On bude tím, kdo bude poroučet a nezastaví se.

Jenomže tahle ženská bude překážkou a musí se s ní utkat tady a teď. Ve všech třech rozlehlých oblastech. Musí postupovat opatrně a postupně. Tohle není malinkaté městečko a bude tu číhat více než jen strach, něco horšího, a musí se tomu postavit za využití svých otroků. Jeho stvoření mu vyhrají tuto bitvu a ji zadupou.

V Sorcererovi budeš hrát za jednoho z čarodějů, jehož síla je definována smícháním tří různých balíků karet značících rod/povolání (lineage – 20 karet), postavu (character – 10 karet) a oblast, které vládne (domain – 10 karet). Díky tomu hra zajišťuje velkou variabilitu a různorodost čarodějů, kteří se proti sobě postaví.

Čarodějové mají k dispozici 6 akcí, střídají se v tazích, ve kterých můžou na bojiště vyvolávat přisluhovače , získávat manu, meditovat (dobírat karty), či využívat speciální akce své či svých přisluhovačů.

Poté nastává fáze boje na jednotlivých bojištích. Vyhrává ten čaroděj, kterému se podaří dobít 2 ze 3 bojišť dříve než jeho soupeř. Útoky jsou řízené kostkami, ale ty je možné přehazovat, pokud má čaroděj k dispozici žetony omenů, či je osud na jeho straně. Náhoda tu je, ale je možné ji trochu přelstít.

Lze hrát jako 2 paralelní hry 1 vs. 1, nebo jednu 2 vs. 2, rozhodne se na místě dle preferencí účastníků a vypravěče.

Upozornění: hra obsahuje karty s anglickým textem, proto je nutná alespoň základní znalost.

Vypravěč:

Vlastimil „Duirin“ Kubíček

Informace:

4
3 h
200

Termíny:

sobota 14–17  ((4/4)) 

Válka o Prsten: Karetní hra

I pro nováčky
Kartičková
Fantasy
Pán prstenů
Věk: 15+

Karetní Válka o Prsten – povede se Frodovi zničit Jeden prsten a ubrání se Svobodné národy hordám skřetů a dalších nestvůr, nebo svět upadne do temnoty?

Společenstvo se vydává na cestu. Pomůže jim Gandalf a tajuplný Chodec, nebo rovnou Aragorn odhalí svou identitu? Jak si povedou stateční hobiti a přemluví ke spolupráci Elronda, Galadriel, Éowyn, Stromovouse, případně dokonce Gluma?

Ale Stín má špehy všude, Saruman připravuje svá vojska, jižanští nájezdníci se také šikují (někdo dokonce slyšel báchorky o slonech), skřeti v Mordoru také a nad tím vším visí přízrační Nazgulové. A je otázka, zda z dalších temných děr nevylezou obři, či dokonce Balrog nebo Odula.

Válka o Prsten: Karetní hra byla inspirována deskovou Válkou o Prsten, ale nabízí jednodušší pravidla a hru plně řízenou kartami. Hrají proti sobě Stín (Černokněžný král a Saruman) a Svobodné národy (Frodo a Aragorn) – každý hráč má k dispozici 30 karet s postavami a armádami daných frakcí.

Cílem obou týmů je získat převahu na bojištích, na kterých se udály bitvy z Pána Prstenů, a také na stezkách, kterými putuje Společenstvo a na kterých se je Stín snaží zpomalit. Vyhraje ten, kdo získá více úspěchů v bojích na bojištích a stezkách a tím i více vítězných bodů.

Bude se hrát 2 vs. 2.

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Vlastimil „Duirin“ Kubíček

Informace:

4
4 h
200

Termíny:

pátek 19–23  ((4/4)) 
info@gamecon.cz
© 2024 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube