Martin „Ferda“ Fereš

popisek od vypravěče nemáme

#

I pro nováčky
Science-fantasy
Star Wars
Atmosférická
DnD 5e upravené
Věk: 15+
Před dávnými časy, v předaleké galaxii. Od smrti Císaře uplynulo 5 let. Nová Republika stále bojuje s Impériem. Velkoadmirál Thrawn prý se vrátil. Ord Mantell zažívá horké chvilky.
sobota 14–18  ((5/5)) 

#

I pro nováčky
Science-fantasy
Star Wars
Atmosférická
DnD 5e upravené
Věk: 15+
Před dávnými časy, v předaleké galaxii. Císař byl zabit, válka zuří dál. Ambiciózní gangster sestavuje tým nejlepších a nejšílenějších zlodějů k vykradení Císařovy pokladnice.
pátek 14–18  ((4/4)) 
Vypravěč: Martin „Ferda“ Fereš

sobota 19–0  ((4/4)) 
Vypravěč: Martin „Ferda“ Fereš

Hvězdné války: Hříchy Povstání

I pro nováčky
Science-fantasy
Star Wars
Atmosférická
DnD 5e upravené
Věk: 15+

Před dávnými časy, v předaleké galaxii. Od smrti Císaře uplynulo 5 let. Nová Republika stále bojuje s Impériem. Velkoadmirál Thrawn prý se vrátil. Ord Mantell zažívá horké chvilky.

Je období zmatku a civilní války. Od smrti Císaře nad lesním měsícem Endoru uplynulo 5 let. Zatímco Imperiální admirálové a moffové soupeřili o moc, Nová Republika, zrozená z Povstání pod vedením Mon Mothmy a admirála Ackbara dobyla téměř třičtvrtě galaxie. Ale udržovat pořádek na širokých nově osvobozených územích je snad ještě náročnější než vést válku se zbytky Impéria. Síly byly vyrovnány, dokud Imperiální jednotky nesjednotil poslední velkoadmirál a nevydal se do ofenzívy.

Osud, či snad sama Síla, vás zaváli na planetu Ord Mantell. Jeho význam a bohatství netkví ani v obrovské vnitrozemní skládce, jejíž přebíráním a recyklací se živí většina populace, ani v kouzelných plážích s komplexy opulentních resortů a kasin, nýbrž v jeho podsvětí. Už od dob Staré Republiky byl Ord Mantell hnízdem pašeráků, kriminálníků a dalších podvratných živlů a ani Impérium, natožpak Nová Republika na tom nedokázali, nebo snad nechtěli mnoho změnit. Výnosy z černých přístavů a stanic jsou velkou motivací si Ord Mantell podmanit jak pro Novou Republiku, ke které se před rokem planetární vláda neochotně připojila, tak pro zbytek Impéria, jehož hranice jsou stále nepříjemně blízko. Život zde není jednoduchý a zdá se, že se potíží blíží mnohem víc.

Hříchy Povstání poběží na zjednodušeném systému SW5e, což je celkem věrná mutace páté edice standardního Dungeons & Dragons (pravidla volně k dispozici na www.sw5e.com). Nicméně znalost ani jednoho ze systému není podmínkou – vše bude podstatné bude vysvětleno, systém bude také trochu upraven pro jednodušší a rychlejší vnoření do hry. Stejně se to má se znalostí angličtiny – vše bude přeloženo či vysvětleno. Na začátku hry dostanete na výběr z osmi předpřipravených postav (povolání + schopnosti + historie), obsahujících jak známé archetypy, tak neobvyklé kombinace; separátně se bude dát vybrat rasa. Znalost Hvězdných válek velkou výhodou, ale dá se hrát (a užít si) i bez. Pro účely Hříchů Povstání bude kanonická pouze Lucasova původní hexalogie (inspirace je brána silně i odjinud, převážně novely Dědic Impéria, avšak vždy modifikována).

Vypravěč:

Martin „Ferda“ Fereš

Informace:

5
4 h
200

Termíny:

sobota 14–18  ((5/5)) 

Hvězdné války: Poklad mrtvého císaře

I pro nováčky
Science-fantasy
Star Wars
Atmosférická
DnD 5e upravené
Věk: 15+

Před dávnými časy, v předaleké galaxii. Císař byl zabit, válka zuří dál. Ambiciózní gangster sestavuje tým nejlepších a nejšílenějších zlodějů k vykradení Císařovy pokladnice.

Je období zmatku a civilní války. Je tomu přesně týden, co Povstalecká Aliance zničila druhou Hvězdu smrti nad lesním měsícem Endoru. Proslýchá se, že poslední přeživší rytíř Jedi, Luke Skywalker vlastnoručně porazil císařova strašlivého přisluhovače, Darth Vadera, a zabil samotného císaře. Imperiální vedení je sice ochromeno, avšak válka tím rozhodně zdaleka neskončila. Galaxii ještě čeká mnoho krveprolití a síly se po dlouhé době zdají vyrovnané.

Mezitím co je pohled galaxie pevně obrácen na sjednocenou Alianci a třepící se Impérium, tajuplný gangster Crom Bulch sestavuje tým těch nejlepších a nejšílenějších mizerů. Jeho cílem jsou osobní komnaty císaře na druhé Hvězdě smrti a hlavně jeho pokladnice, která výbuch musela přežít – nebude však lehké dostat se k ní, a ještě těžší bude dostat se k ní první. Všichni by však v této pokladnici byli schopni nalézt přesně to, po čem jejich srdce touží nejvíc a pro všechny, ať už tak či tak, by tahle práce mohla být tou poslední.

Poklad mrtvého císaře poběží na zjednodušeném systému SW 5e, což je celkem věrná mutace páté edice standardního Dungeons & Dragons (pravidla volně k dispozici na www.sw5e.com). Nicméně znalost ani jednoho ze systému není podmínkou – vše bude podstatné bude vysvětleno, systém bude také trochu upraven pro jednodušší a rychlejší vnoření do hry. Stejně se to má se znalostí angličtiny – vše bude přeloženo či vysvětleno. Na začátku hry dostanete na výběr z šesti předpřipravených postav (povolání + schopnosti + historie), obsahujících jak známé archetypy, tak neobvyklé kombinace; separátně se bude dát vybrat rasa. Znalost Hvězdných Válek velkou výhodou, ale dá se hrát (a užít si) i bez. Pro účely Pokladu mrtvého císaře bude kanonická pouze Lucasova původní hexalogie.

Vypravěč:

Martin „Ferda“ Fereš

Informace:

4
5 h
200

Termíny:

pátek 14–18  ((4/4)) 
sobota 19–0  ((4/4)) 
info@gamecon.cz
© 2024 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube