Čau, jsem Jirka, je mi řekněme kolem třiceti a hry jsou moje láska. Prošel jsem evolucí od gamebooků přes DrD a další systémy, deskovky až po těžké atmosferické seance s LARPovými prvky pod taktovkou World of Darkness. Pídžej i hráč. Řekněte slovo „kostka“, řeknu „hodit“. Řekněte „hrát“, řeknu „kdy a kde?“. A protože množství her v mém životě mi nestačilo, založil jsem přáteli firmu Loris Games, která dělá české deskovky, a nedávno jsem spustil blog Gamegeek.cz. V RPG preferuji roleplay, horor, atmosféru.
Vyřešte detektivní zápletku ve vesnici s innsmouthským vibem a pak se pusťte do akčního dungeon crawlu! Prastarý kult, nestvůry, průzkum a poklady čekají na skupinu dobrodruhů.
A pak se objevila na terase chrámu. Čarovná velekněžka samotného moře. Copánky vlasů se jí kroutily v mořském vánku jako chapadla. Rybí lidé ze Zátoky kouleli šťastně očima v němém úžasu. Tleskali a pleskali rukama. Stáli ve vodě po kolena i po pás, děti, dospělí i starci. Odporní, fanatičtí, slizcí. Volali slávu. Den poté ztroskotala další obchodní loď a moře vyplavilo její trosky a bohatství přímo v Zátoce medúz.
V přestrojení se vydáváte do Zátoky medúz s tajným úkolem: zničit Chrám mořské bohyně. Chrám je kazatelnou i svatyní mořského kultu, který nabývá na nežádoucí moci a významu. Obyvatelé zátoky jsou nevlídní podivíni, prý bytostně spjatí s mořským živlem. Za pár dní se v Zátoce medúz koná náboženská slavnost, na níž se sjede celé pobřeží. Naštěstí máte v zátoce spojence, který vám umožní provést celou akci snadno. Zná důkladně všechny místnosti a chodby chrámu. Podaří se vaší skupině nájemných zabijáků a čarodějů zdolat chrám a vyvrátit kult? Bude to více stealth akce nebo se strhne brzy bojová vřava? Odnesete si drahocenné poklady mořského chrámu? Akční fantasy s prvky detektivka na úvod. Raději pro zkušené hráče.
Herní systém: můj vlastní k6 systém s jednoduchými pravidly. Postavy vytvoříme během úvodních 30 minut.