Na svůj první Gamecon jsem se vydal úplnou náhodou. Kamarádům chyběl jeden člověk do skupiny na Mistrovství v Dračím doupěti a tak vzali i mě, rpg a deskovkami v té době nepostiženého jedince. Od té doby proteklo již řekami hodně vody, ale já se pořád rád vracím každý červenec zpátky, dnes už ale jako jeden z organizátorů.
Za svoji hráčskou kariéru jsem již vyzkoušel nespočetné množství žánrů a systémů. Nemám žádné jasné preference a rád střídám styly. Rád si zahraji taktickými boji propletenou hru ve 4. edici Dungeons and Dragons, detektivku v Gumshoe nebo horor ve World of Darkness. Obecně preferuji spíše vážnější stylizaci, ale nebráním se ani prvoplánově vtipné hře.
We've had our big break. A hit indie comics, dedicated fans, even a movie studio bought an option. But it all ended. Years later, a chance reunion will draw our dreams out again.
We've been on top of the world once – hit indie comics, throngs of dedicated fans, money. And the crowning achievement of all fiction writers – a movie studio bought an option for it. But the film never got made and we've parted. Each of us for our own reasons, good or bad. Now, with bitterness and estrangement between us, we gather together at GameCon to play a roleplaying game, for old times' sake…
Die RPG is a roleplaying game based on the comic of the same name by Kieron Gillen and Stephanie Hans – and it too has been made by Kieron Gillen and Stephanie Hans! In Die, you play a group of authentically flawed and desperate real-world people (Personas) who are sucked into a cursed roleplaying game and take on the form of heroes, villains and power players (Paragons).
You’re trapped in a fantasy world stitched together from your obsessions, dreams and nightmares. What will you do to get home safe? What will you do to stay here forever?
The Die RPG uses an original rules system written by Kieron Gillen designed from the ground up to power emotional stories and pulp action. It's been playtested for five years and refined by the experts at Rowan, Rook and Decard to make it into the ultimate expression of Die. The core mechanic consists of building a pool of six-sided dice – the better you are at something, the more dice you roll – and those that show 4 or more are successes.
We will create characters at the start of the game. The game will be played in English.
Unést superhvězdu, nikoho nezbít a týden ji udržet na bezpečném místě. Nic lehkýho, ani pro skupinu zkušených žoldáků. Ale prachy mluví jasnou řečí...
Období bez práce je těžké pro všechny nájemné žoldáky – účtenky za bydlení, jídlo a údržbu kyber-implantátů nečekají. A tak když vás kontaktuje váš oblíbený fixer Marvin, přijmete jeho nabídku i přes všechny varovné signály. Unést hvězdnou zpěvačku Novu, vlastním jménem Crystal Callahan. Nikoho nezabít, ideálně ani nezranit. A pak jí týden udržet. A i ta odměna vypadá až příliš dobře.
Cities Without Number je nový systém od Kevina Crawforda, který se po sci-fi (Stars Without Number) a fantasy (Worlds Without Number) vydal aplikovat svůj rpg engine i na cyberpunk. Setting je záměrně neurčitý a kniha obsahuje mnoho možností a rad, jak si namíchat svůj ideální ideální kyberpunkový svět.
Systém je pak jednoduchý a používá zejména dvacetistěnnou kostku spolu se systémem schopností, výhod a zaměření. Základní kniha v angličtině je pak dostupná i zdarma. Je možné si po domluvě vytvořit vlastní postavu, ale na výběr budou i předpřipravené charaktery.
Povedlo se ti dostat na loď směřující na kolonii Tark VII,když se život zločince stal až příliš nebezpečným. Jenže život ti připravil nouzové probuzení z kryospánku mimo kurz cesty
Život zločince na planetě Yvan IV byl dlouhá léta pohodlný, ale změna vládnoucích elit a nastalé tvrdé zákroky proti podsvětí to vše zvrátily. V panice se ti povedlo dostat na jednu z minima lodí v přístavu, co nepožadovala osobní doklady. Nemáš nejmenší tušení kde se kolonie Tark VII nachází a jak to tam vypadá, ale všude líp než tady. Jenže nouzové probuzení z kryospánku v lodi mimo hyperprostor a vypnutými motory si rozhodně v plánu neměl.
Turbulence je v mnohém naprosto klasický sci-fi horor – postavy se probudí téměř samy v nefunkční a opuštěné lodi a navzdory všemu nebezpečí se pokusí přežít.
Mothership RPG je moderní systém pro hraní vesmírného hororu využívající v mnohém principy hnutí OSR. Pravidla jsou minimalistická, atmosféra hutná a šance na přežití minimální. Postavy budeme tvořit na začátku hry.