18.–21. 7. 2019 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Lukáš „Zrzek“ Vernar

popisek od vypravěče nemáme

Zbytky lidstva přežívají na orbitální stanici. Zdrojů je málo, pravidla jsou přísná a pro narušitele zde není místo. Co jste ochotni obětovat pro bezpečí vašich blízkých?
i pro nováčky
Sci-fi
Argumentační
Věk: 15+
Psychologická

Každý prohřešek proti řádu se trestá. A.R.C.H.A. si nemůže dovolit plýtvat cennými zdroji na ty, kteří nabourávají křehký řád. Nejste schopni žít podle pravidel? Budete vypuštěni do mrazu vesmíru a vaše místo zaujme někdo, kdo si ho jistě bude vážit lépe. Všichni obyvatelé chápou, že je nutné pravidla dodržovat, aby mělo lidstvo šanci vydržet tak dlouho, než bude Země opět obyvatelná.

Hráči se ocitnou v kůži obyvatel kosmické stanice, kteří mají rozhodnout o osudu jejích obyvatel. Dají přednost blahobytu celku nebo upřednostní zájmy svých blízkých? A stojí vůbec oni o to?

Sci-fi rámec tvoří základ pro argumentační hru, ve které se snažíte překlopit váhy většiny na svou stranu. Ale nic není černobílé a v průběhu hry mají hráči možnost podívat se věc očima různých stran.

Nečekejte akční scény, ani epické sci-fi kulisy, ale hutnou atmosféru důležitého rozhodnutí, které je třeba udělat tady a teď. Hrát se bude v bunkru, kde může být trochu chladněji a prašno.

Larp vznikl v rámci kurzu larpového designu Škool 2015.

Autoři: Jirka Bříza Březina, Pavlína Dráče Zvěřinová, Renata Tari Doubravová, Kateřina Kaacza Kalačová

Klub přátel anglické magie

čtvrtek 19–23 (7/7)
neděle 10–14 (7/7)
Konverzační hra volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem. Klasická žánrovka, slibující anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
žánrovka
i pro nováčky
Alternativní historie
Věk: 12+
Vztahová
kostýmová

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.

Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud celého impéria.

Konverzační hra s předepsanými postavami je volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem od britské autorky Susanny Clarkové. Jde o klasickou žánrovku, která si nedělá ambice udělat díru do světa, ale slibuje věci typické pro její předlohu – anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.

Sponzoři

Partneři