19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Lukáš „Velen“ Dvořáček

Příběhy jsem žil už od malička, a když jsem v roce 1992 zakopnul o možnost dát vyprávění a bezuzdné fantazii nějaká pravidla, celá ta věc s vyprávěním v mých očích o dost povýšila. Od těch dob jsem poznal desítky různých systémů RPG a s postupem času se ta záležitost s pravidly obrátila. Uvědomil jsem si, že to co mě na RPG opravdu baví je vyprávění příběhu. Příběh, kterému člověk rozumí, nemusí mít vyjádřen v číslech a formulích, aby si tím příběhem a svou rolí v něm byl jist, stačí přirozená intuice a prosté porozumění. RPG mohou přinášet podobné zážitky jako vyprávění u táborových ohňů či vyprávění pohádek před spaním. Dobrý příběh by měl být cestou na zkušenou, takovou cestou tam a zase zpátky, z které by se každý měl vrátit o nějakou tu nevšední zkušenost bohatší. Na GameCon jezdím od roku 1998 a do řad PJs jsem vstoupil v roce 2014. Mým povoláním je věda, plná přesných pravidel, proto je pro mě vyprávění skvělým odreagováním.


Akce:



Roleplaying:




Pravidla:

Atmosféra:





Vtip:



Mistrovství v DrD má svoje specifika, která je potřeba ctít. Přesto i při takové hře velmi ocením, pokud hráči spolupracují na tvorbě příběhu, atmosféry a daří se prožívat emoce adekvátní herní scéně. Také ocením, pokud se hráči nesnaží PJe „porazit“ a atmosféra nepřipomíná hru „Člověče, nezlob se“ (házení kostkou a mimoherní pokec o všem možném). Na pravidla hledím minimálně, hlavní je pro mě porozumění herní realitě, příběhové logice a správné a zajímavé hraní role postavy. Proto je pro mě důležité, když hráči při každé akci vysvětlí motivaci svých postav a čeho by chtěli dosáhnout a já se s nimi potom domluvím, jak to dopadlo. Ale pozor, pořád je to mDrD, prostoru pro to není zase tolik, jako při domácí hře.

Mistrovství v DrD - Čtvrtfinále

pátek 19–23 (4/4)
č.24 Immortal Fighters

Sponzoři

Partneři