František „Sniper“ Neznaj

popisek od vypravěče nemáme

11 hodin#

I pro nováčky
Warhammer (svět)
Vlastní systém
Věk: 15+
Být elitní jednotkou na špici útoku je váš denní chléb. Ale občas se válka nevyvíjí tak, jak si velení představovalo, a pak je potřeba se rychle přizpůsobit.
pátek 14–18  ((5/5)) 

Krvavý úplněk#

I pro nováčky
Dark Fantasy
DnD 5e
Věk: 15+
Skupina podivných individuí, kde každý má nějaké tajemství, se potkává v malé vesničce na kraji civilizace. A z lesů se ozývá vlčí vytí…
pátek 19–0  ((5/5)) 

Odraz ode dna#

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
Vlastní systém
Věk: 15+
Zrada posádky vaší lodi? Nouzový výsadek na planetu s probíhající bitvou? Málo informací co se přesně děje? Naštěstí máte víru v Boha-Císaře a ta vás ochrání!
pátek 9–13  ((5/5)) 

Tajemná knihovna#

I pro nováčky
My Little Pony
Tails of Equestria
Věk: 10+
Pozvánka od kamaráda Papyruse na otevírání nové knihovny - co se může pokazit?
čtvrtek 19–23  ((5/5)) 
Vypravěč: František „Sniper“ Neznaj

neděle 9–13  ((5/5)) 
Vypravěč: František „Sniper“ Neznaj

Temné časy I: Soumrak#

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+
Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - jak se s začínajícím konfliktem vypořádají slavní a mocní z dané oblasti?
sobota 9–13  ((5/5)) 

Temné časy II: Temná noc#

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+
Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - jak se s nedostatkem posil a nadbytkem nepřátel vypořádají slavní a mocní z dané oblasti?
sobota 14–18  ((5/5)) 

Temné časy III: Naděje na úsvit#

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+
Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - najdou slavní a mocní z dané oblasti způsob jak zvrátit průběh konfliktu, když nepřátel jen přibývá?
sobota 19–0  ((5/5)) 

11 hodin

I pro nováčky
Warhammer (svět)
Vlastní systém
Věk: 15+

Být elitní jednotkou na špici útoku je váš denní chléb. Ale občas se válka nevyvíjí tak, jak si velení představovalo, a pak je potřeba se rychle přizpůsobit.

Zvuk deště, rojení hmyzu pod obřími listy prastarých velikánů v srdci džungle, ozvěny vzdáleného bombardování, chroptění orků padajících pod čepelemi rotomečů a pod salvou z las-pušek a kulometů… prostě výjev běžného dne elitní jednotky Catachanských bojovníků.

Hra za elitní vojenskou skupinu operující před hlavní armádou, dělající průzkum i eliminaci strategických cílů. Máte poměrně velkou autonomii na poměry imperiální gardy, ale také jsou od vás očekávány excelentní výsledky. Občas se ale válka nevyvíjí příznivě, i když to není vaší vinou.

Postavy budou předpřipravené, systém je vlastní a postavený na kartách akcí, kdy je důležité zda například běžíte (je těžší vás trefit, ale vaše střelba je nepřesná) či stojíte (střílíte s vysokou přesností, ale jste snadný cíl, pokud nemáte dobrý kryt). Znalost světa Warhammer 40K není potřeba. Hra je zaměřená na souboje, celková strategie a jednání se spojenci však velmi ovlivní to, v jakém stavu se do jednotlivých soubojů dostanete.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
4 h
150 Kč

Termíny:

pátek 14–18  ((5/5)) 

Krvavý úplněk

I pro nováčky
Dark Fantasy
DnD 5e
Věk: 15+

Skupina podivných individuí, kde každý má nějaké tajemství, se potkává v malé vesničce na kraji civilizace. A z lesů se ozývá vlčí vytí…

Prší. Jako skoro každý den. Obyvatelé vesnice Svatý kámen se krčí u krbů ve svých domech, přesto jim ale běhá mráz po zádech – venku se ozývá vlčí vytí. A to znamená další mrtvé a ztracené.

Co vás do Svatého kamene táhne? Jste jen obyčejní vandráci a dobrodruzi hledající výdělek? Tomu málokdo uvěří – každý má svá tajemství a žádná setkání nejsou náhodná.

Dobrodružství v DnD 5e s postavami na 5. úrovních – silnější než valná většina smrtelníků, ale stále si musí dávat pozor na monstra a ty, jenž získali nadpřirozenou sílu paktováním s temnými silami. Pravidla jsou upravená pro temnější fantasy. Postavy pro vás vytvořím a domluvím přes e-mail.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
5 h
150 Kč

Termíny:

pátek 19–0  ((5/5)) 

Odraz ode dna

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
Vlastní systém
Věk: 15+

Zrada posádky vaší lodi? Nouzový výsadek na planetu s probíhající bitvou? Málo informací co se přesně děje? Naštěstí máte víru v Boha-Císaře a ta vás ochrání!

Být Svobodným kapitánem a jeho věrnými pobočníky je skvělé… než se posádka vzbouří a vy tak tak vyváznete živí. Ale s vírou v Boha-Císaře a spravedlivým hněvem se dočkáte odplaty!

Hra za elitní skupinu v temné budoucnosti, na planetě na kraji galaxie. Bude potřeba najít spojence, jinak není šance dostat se zpět na svou loď a potrestat zrádce! Trocha diplomacie, zjišťování informací, odhalování zrádců, soubojů mezi jedinci, bojovými vozidly i v oblacích – vše je tu možné!

Postavy budou předpřipravené, systém je vlastní a extrémně jednoduchý (2k10 + stupeň dovednosti proti pasti), aby nezdržoval zábavu. Znalost světa Warhammer 40K není potřeba.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
4 h
150 Kč

Termíny:

pátek 9–13  ((5/5)) 

Tajemná knihovna

I pro nováčky
My Little Pony
Tails of Equestria
Věk: 10+

Pozvánka od kamaráda Papyruse na otevírání nové knihovny - co se může pokazit?

Pozvánka na otevření nové knihovny? To není něco, co si máš nechat ujít! Hlavně proto, že za tím stojí Papyrus – už dlouho jste se neviděli, takže je to dobrá záminka na zavzpomínání si na staré časy. Vypadá to na zajímavý výlet a klidný víkend…

I když tomu na první pohled nic nenasvědčuje, bude to určitě skvělé dobrodružství, kde potkáš nové kamarády a společně budete čelit různým výzvám. Ostatně Papyrus byl poměrně samotářský a tichý zemský poník – zpráva, že v malé vesničce otevírá knihovnu, je tedy docela překvapivá.

Dobrodružství v My Little Pony: Tails of Equestria je podle jednoduchých pravidel, která se snadno vysvětlí přímo ve hře. Na začátku se vytvoří (a namaluje!) postava poníka a následně se s ním vrhneme přímo do příběhu. Je možné si přinést postavu poníka z předchozích her, nejvýše na 3. úrovni.

Pozor! Jsi li dívka ve věku 5-10 let nebo chlapec ve věku 15-35 let, MLP je vysoce návykový!

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
4 h
150 Kč

Termíny:

čtvrtek 19–23  ((5/5)) 
neděle 9–13  ((5/5)) 

Temné časy I: Soumrak

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+

Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - jak se s začínajícím konfliktem vypořádají slavní a mocní z dané oblasti?

V temné vzdálené budoucnosti je celá galaxie ve válce. Jedno z bojišť je i hvězdná soustava Veron – probouzí se zde totiž nepřítel, proti kterému se budou muset znesvářené strany spojit. Dokáží vytvořit a udržet křehké spojenectví, nezbytné k přežití?

Hra je první ze série tří her – jednotlivé hry na sebe navazují, ale není potřeba se zúčastnit všech – válka na planetách hvězdné soustavy je velká, hrdinové umírají a přicházejí nové posily. První hra bude hlavně o tom, zjistit, kdo je nepřítel, kdo zrádce a kdo spojenec, ale už zde propuknou první boje. Bude tedy třeba válečného umu, zjišťování informací i diplomacie. V jaké situaci necháte systém Veron pro další hráče?

Hraje se v systému postaveném na Powered by the Apocalypse a upraveném pro potřeby univerza Warhammer 40.000. Přes email vyřešíme jak postavy, tak stručné seznámení se systémem i světem.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
4 h
150 Kč

Termíny:

sobota 9–13  ((5/5)) 

Temné časy II: Temná noc

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+

Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - jak se s nedostatkem posil a nadbytkem nepřátel vypořádají slavní a mocní z dané oblasti?

V temné vzdálené budoucnosti je celá galaxie ve válce. Jedno z bojišť je i hvězdná soustava Veron – probudil se zde totiž nepřítel, proti kterému stojí nejisté spojenectví znesvářených stran. Co obětují? Co ochrání? A jaké nové síly se objeví, aby zamíchaly kartami?

Hra je druhá ze série tří her – jednotlivé hry na sebe navazují, ale není potřeba se zúčastnit všech – válka na planetách hvězdné soustavy je velká, hrdinové umírají a přicházejí nové posily. Druhá hra bude o tom, co nejlépe se vypořádat se situací po první hře, čelit nebezpečnému nepříteli a dělat těžká rozhodnutí, protoze nepůjde zachránit vše. Kdo vše změní stranu? A podaří se dosáhnout alespoň malých vítězství?

Hraje se v systému postaveném na Powered by the Apocalypse a upraveném pro potřeby univerza Warhammer 40.000. Přes email vyřešíme jak postavy, tak stručné seznámení se systémem i svět.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
4 h
150 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((5/5)) 

Temné časy III: Naděje na úsvit

I pro nováčky
Space opera
Warhammer (svět)
PbtA
Věk: 15+

Velký příběh velké bitvy v hvězdné soustavě Veron - najdou slavní a mocní z dané oblasti způsob jak zvrátit průběh konfliktu, když nepřátel jen přibývá?

V temné vzdálené budoucnosti je celá galaxie ve válce. Jedno z bojišť je i hvězdná soustava Veron – probudil se zde totiž nepřítel, proti kterému se zuby nehty brání zbytky těch, co zde žili od počátku věků i těch, co přišli na pomoc. Co když se objeví naděje na záchranu? A co bude potřeba za pomoc zaplatit?

Hra je poslední ze série tří her – jednotlivé hry na sebe navazují, ale není potřeba se zúčastnit všech – válka na planetách hvězdné soustavy je velká, hrdinové umírají a přicházejí nové posily. Do jaké situace vás dostanou hráči prvních dvou her? A jak se s tím vypořádate? Dokážete nepřítele zastavit? Nebo hrdinně padnete do posledního muže?

Hraje se v systému postaveném na Powered by the Apocalypse a upraveném pro potřeby univerza Warhammer 40.000. Přes email vyřešíme jak postavy, tak stručné seznámení se systémem i světem.

Vypravěč:

František „Sniper“ Neznaj

Informace:

5
5 h
150 Kč

Termíny:

sobota 19–0  ((5/5)) 
info@gamecon.cz
© 2022 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube