Martin „Smaug“ Dvořák

popisek od vypravěče nemáme

Duna: Impérium

I pro nováčky
Deckbuilding
Worker Placement
Sci-fi
Strategická
Věk: 12+
Nová hra podle slavného románu Franka Herberta, využívající originální kombinace deckbuildingu a workerplacementu. Kdo ovládá Dunu, ovládá koření. Kdo ovládá koření, ovládá vesmír.
sobota 14–18  ((4/4)) 
Vypravěč: Martin „Smaug“ Dvořák

Chaos in the Old World

Ameritrash
Strategická
Věk: 15+
Sigmar selhal a vítězství Chaosu je neodvratné. Skutečný konflikt však teprve začíná. Vyzkoušej si tuto skvělou asymetrickou hru a ukaž, že právě ty jsi z temných bohů nejmocnější!
čtvrtek 14–18  ((5/5)) 

Numenera

Post-apo
Science-fantasy
Numenéra
Věk: 15+
Prozkoumejte podivný svět vzdálené budoucnosti, v níž lidstvo upadlo do doby temna a všudypřítomná pokročilá technologie předků je k nerozeznání od magie.
neděle 11–16  ((5/5)) 

Duna: Impérium

I pro nováčky
Deckbuilding
Worker Placement
Sci-fi
Strategická
Věk: 12+

Nová hra podle slavného románu Franka Herberta, využívající originální kombinace deckbuildingu a workerplacementu. Kdo ovládá Dunu, ovládá koření. Kdo ovládá koření, ovládá vesmír.

Duna, oficiálně Arrakis – v podstatě neobyvatelná pouštní planeta téměř bez vody. Avšak právě zde se na jediném místě v galaxii nachází vzácná droga melanž, zvaná též koření, která prodlužuje lidský život, propůjčuje psionické schopnosti a především umožňuje navigátorům Kosmické gildy řídit vesmírné lodě při cestování nadsvětelnou rychlostí, čímž udržuje pohromadě celé galaktické Impérium.

Zajištění nepřetržité těžby melanže je zcela zásadní a správcovství Duny je proto velmi lukrativní a prestižní pozice – ale též smrtelně nebezpečná. Padišáh imperátor Shaddam Corrino IV se rozhodl pověřit v dalším období tímto úkolem právě Tvůj velkorod, vévodo. Nyní bude na Tobě, abys udržel imperátora a Kosmickou gildu spokojené a zároveň odrazil intriky ostatních velkorodů v landsraadu a CHOAM, jakož i jejich sabotáže a vojenské útoky na Duně samotné. Podaří se Ti získat podporu tajemného sesterstva Bene Gesserit či domorodých fremenů a zajistit tak nejen přežití svého velkorodu, ale dosáhnout též zvětšení jeho moci a slávy?

Kdo ovládá Dunu, ovládá koření. Kdo ovládá koření, ovládá vesmír.

Duna: Impérium je úspěšná desková hra z roku 2020 vycházející ze slavného románu Franka Herberta, dalších navazujících knih i připravovaného filmu. Hra je založena na vzájemné kombinaci mechanismů stavby balíčku (deckbuilding) a umisťování dělníků (workerplacement). Přestože cílem hry je zisk nejvyššího počtu vítězných bodů, zahrnuje i značnou míru interakce a konfliktu mezi hráči.

Hra je v češtině.

Vypravěč:

Martin „Smaug“ Dvořák

Informace:

4
4 h
120 Kč

Termíny:

sobota 14–18  ((4/4)) 

Chaos in the Old World

Ameritrash
Strategická
Věk: 15+

Sigmar selhal a vítězství Chaosu je neodvratné. Skutečný konflikt však teprve začíná. Vyzkoušej si tuto skvělou asymetrickou hru a ukaž, že právě ty jsi z temných bohů nejmocnější!

Na nebi byla spatřena dvouocasá kometa, zvěstovatel převratných událostí. V lesích Říše slídí zmutované bestie, na venkově dle zpráv císařských inkvizitorů bují zvrácené kulty uctívačů Chaosu jako houby po dešti. Ve velkém městě Nulnu udeřila morová epidemie a nikdo již nestačí odklízet mrtvé. Avšak nákaza Chaosu má mnoho podob a může se skrývat kdekoliv. Zatímco se šlechtici Tiley a Estálie oddávají svým zvrhlým potěšením, shromažďuje se v pustinách poblíž severního pólu armáda, jakou Starý Svět dosud neviděl. Od svého vpádu do Starého Světa Chaos po tisíce let sílil a nyní se zdá být připraven zasadit poslední úder. Jediné, co tomu ještě brání, je samotná podstata Chaosu.

K velkému štěstí všech inteligentních bytostí věnují čtyři temní bohové, Mocnosti Chaosu – Khorne, Krvavý bůh; Nurgle, Pán nákazy; Tzeentch, Měnitel cest a Slaanesh, Princ extáze – většinu své pozornosti vzájemnému soupeření ve snaze o převahu vlastního principu. A v kanálech pod Nulnem zatím čeká na svou příležitost hlodavčí rasa Skavenů, uctívači Rohaté krysy…

Chaos ve Starém Světě (Chaos in the Old World) je zasazen do známého prostředí Warhammeru a dává vám příležitost zahrát si pro jednou za ty zlé. Hra má střední podíl náhody, nabízí zajímavé strategické možnosti. Velkou výhodou je variabilita, kdy při hraní za každou Mocnost vede k vítězství odlišná cesta, přesto jsou v případě zkušenějších hráčů šance jednotlivých bohů poměrně vyvážené. Hra si přitom zachovává svižné tempo a je obvykle dohratelná během dvou až tří hodin.

Hra je v češtině (neoficiální překlad karet z www.zatrolene-hry.cz).

Vypravěč:

Martin „Smaug“ Dvořák

Informace:

5
4 h
120 Kč

Termíny:

čtvrtek 14–18  ((5/5)) 

Numenera

Post-apo
Science-fantasy
Numenéra
Věk: 15+

Prozkoumejte podivný svět vzdálené budoucnosti, v níž lidstvo upadlo do doby temna a všudypřítomná pokročilá technologie předků je k nerozeznání od magie.

Katechismus vědění:

Sláva budiž původcům pravdy a pochopení. Chvalme inovátory oceli a plastu. Chvalme ty, jež vytvarovali maso a kosti a mysl. Sláva budiž těm, kteří přestavěli plodící Zemi a životodárné Slunce. Chvalme vysílatele signálů, kteří dokonce i nyní našeptávají strojům a oživují to, co je neživé. Chvalme ty, jež cestovali ke hvězdám a do říší za hvězdami. Sláva budiž původcům pravdy a pochopení.

Nyní budeme pokračovat v recitaci z Posvátné kroniky, tak jak byla nadiktována Praotcem Calavalem, Jantarovým papežem, zakladatelem Potrubní citadely a Řádu pravdy, a zapsána jeho praneteří Doroaou Mlčící písní.

Planeta Země miliardu let v budoucnosti. Slunce mělo dávno usmažit veškerý život, byla však přijata protiopatření. V průběhu osmi epoch – světů – byly civilizace s technologiemi překračujícími naše nejdivočejší představy střídány pády do nejhlubšího barbarství. Nanotechnologie, genetické inženýrství, hvězdné brány, dimenzionální cestování, formování planet a samotných hvězd, překonání potřeby hmotného těla – to vše a mnohem více bylo v průběhu času v lidských možnostech.

Nyní žije lidstvo v Devátém světě na troskách předchozích civilizací, kterým nerozumí. Tvář planety se změnila a je poznamenána jizvami kontinentálních rozměrů. Pravidelná řada kopců může být povrchem obřího stroje, jeskyně útrobami kosmické lodi nebo pradávnou laboratoří. Obávaný horský štít ukrývá superpočítač se zálibou v ovládání počasí. Po pláních kráčí chodící města a na nebi levitují krystalické monolity. Divotvůrní nanové poroučí všudypřítomným neviditelným stroječkům a dokaží tak vytvořit ohnivou kouli či vyvěštit odpověď na svou otázku z datasféry. Někteří tvrdí, že všeuměl Jack vyšplhal po Stonku fazole – nepředstavitelně vysokém kabelu z uhlíkového vlákna – až na oběžnou dráhu, kde uloupil znalosti obrů.

Tak jako dávní předkové těžili v lesích dřevo a v horách kovy, pokouší se odvážlivci shromáždit dosud fungující technologické artefakty – numenéry, porozumět jim a využít je pro zlepšení každodenního života…

Numenéra využívá tzv. Cypher System vyvinutý v roce 2013 Monte Cookem původně právě pro tuto hru. Tento herní systém se opírá o dva základní pilíře, jimiž jsou jednak přímá úměra mezi investovaným úsilím (effort) a šancí na úspěch určité akce (zásobárny síly, rychlosti a intelektu zde fungují zároveň jako zdroje a výdrž), jednak časté používání jednorázových numenér – udělátek (cyphers), které jsou Devátém světě k nalezení na každém kroku a měly by mít co nejpodivnější různorodé efekty. Pravidla vysvětlím na místě, k dispozici budou předpřipravené postavy (osobní deníky jsou v angličtině, ale nejsou příliš rozsáhlé a všechny charakteristiky vysvětlím v rámci výkladu pravidel).

V letošním roce bude na GameConu odehráno nové dobrodružství. V průběhu se počítá s pauzou na oběd.

Vypravěč:

Martin „Smaug“ Dvořák

Informace:

5
5 h
150 Kč

Termíny:

neděle 11–16  ((5/5)) 
info@gamecon.cz
© 2021 Gamecon, Created by Gamecon
kontakt Facebook