19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Jiří „Maugir“ Vinklář

Odmalička mám sklony snít o příšerách, kouzlech a tajemných místech. Jedním z mých oblíbených způsobů, jak toho docílit, je hraní RPG. Na GameConu mě proto nejčastěji najdete tam, kde se společně vyprávějí příběhy plné fantazie.


Na RPG mě baví to, že dávají vyprávění strukturu a vymezují hranice, které pomáhají udržet příběh srozumitelný pro všechny zúčastněné. Pravidla jsou pro mě však spíše inspirací než tvrdými omezeními a u složitějších her si je často přizpůsobuji. Mezi mé oblíbené hry patří v poslední době Dračí Doupě II, Příběhy Impéria a pátá edice DnD.

Žánrově jsem zaměřen dost úzce, ke spokojenosti potřebuji alespoň nádech tajemna a nadpřirozena, pročež hraji většinou fantasy.

Nový řád

čtvrtek 14–18 (5/5)
Nelidské stvůry se plíží nocí, zasívají strach do srdcí prostých obyvatel a požírají hrdiny, kteří se jim postavili. Přijďte si za tyto stvůry zahrát.
DrD II
i pro nováčky
Fantasy
Věk 15+

Život ve stínu prastarého lesa a mlhou zahalených blat si od lidí vždy vybíral svou daň. Proměnlivá tvář luny odpočítává noci, kdy je lepší zavřít dveře na petlici a nevycházet ven. Stezky na blatech mění počátky i konce a hladové bahno dychtivě pohltí zatoulanou ovci i pocestného. Dítě, které si hraje příliš daleko od domova, občas zadáví vlk, medvěd nebo – Ty. Přes to všechno Tě lidé nechávali na pokoji. Jenže něco se mění…

Někteří vám říkají bytosti temnot. Jiní příšery, strašidla či stvůry. Ať už jste víla, umrlec nebo ježibaba, lidé se vás bojí a snaží se předcházet vašemu hněvu. Vedete zkrátka poklidný, pohodový život. Nebo alespoň do nedávna to tak bylo. Zdá se ale, že se v kraji začíná dít něco, co má nelidská stvoření o klid připravit. Jestli spojí své síly, aby dokázala čelit událostem, které mají nastat, je už na Vás.

Hrát se bude v systému Dračí Doupě II, jehož zjednodušenou (tzv. Pirátskou) verzi pravidel je možné nalézt např. zde, znalost pravidel však není nutná. Na výběr budete mít z předpřipravených postav, po domluvě je možné si přinést postavu vlastní.

Země zaslíbená

čtvrtek 19–0 (5/5)
Ze staré domoviny zničené válkou odjíždějí poslední karavany přes hory, aby dosáhly země, jež královna vybrala za novou vlast. Cesta je ale zrádná a plná nebezpečí.
i pro nováčky
Fantasy
Věk: 15+
Symbaroum
Temné

Krákání černých ptáků nad stezkou zaniká v lomozu kol a těžkém rytmu kroků desítek nohou. Od úst stoupá pára a lezavý chlad proniká pod kožešiny s každým závanem večerního větru. Není příliš bezpečné vést karavanu přes Titány těsně před nástupem zimy. Jenže synové a dcery Alberetoru už odrostli strachu – ten nechávají za sebou ve staré domovině, společně s žalem, bolestí a utrpením. Na druhé straně hor čeká naděje, nová říše a nový život přislíbený královnou. Stačí vydržet už jen pár dní; už jen pár dní a všechno bude dobré… Nad hlavami uprchlíků zašelestí perutě. „Říká se, že věstí krveprolití,“ zašeptá barbarský stopař, když na pokroucenou větev nad průsmykem usedne další krutavec.

Alberetor sice před jednadvaceti lety vyhrál válku s černokněžníky, za své vítězství ale zaplatil krutou daň. Mladá královna se odhodlala k odvážnému kroku – opustit království zničené zvrácenou magií, převést svůj lid přes hory na severu do nových zemí, podmanit si tamější barbarské kmeny a založit říši tak silnou, že už si na ni nikdo nikdy nedovolí zaútočit. Po dvou dekádách se zdá, že byla úspěšná. Ambrie, zaslíbená země, vzkvétá, původní obyvatelé jsou asimilováni, vyhlazeni či zatlačeni do Davokaru, rozlehlého lesa tvořícího severní hranici říše. A je to právě Davokar, plný divokých zvířat, jedovatých rostlin a krvelačných elfů, co láká Ambrijské prospektory i dobrodruhy. V hlubinách hvozdu se totiž nacházejí rozvaliny dávné říše Symbaroum: ruiny plné bohatství, artefaktů i zapomenutých znalostí. Jenže zlo, které kdysi Symbaroum zničilo, stále číhá v prastarých, mechem a lišejníky pokrytých stavbách. A s každým dalším návštěvníkem se stále více probouzí.

Země zaslíbená je úvodní dobrodružství hry Symbaroum, jehož úkolem je seznámit hráče s pravidly i světem. Postavy budou tvořit část eskorty doprovázející karavanu vesničanů přecházející hory za svojí královnou do Ambrie. Na výběr budete mít z předpřipravených postav, ať už z řad civilizovaných lidí mířících do nové domoviny nebo divokých národů vracejících se do země, která už jim nepatří. Po domluvě je možno si přinést postavu vlastní.

Hra se protáhne do 1:00 hodiny ráno.

Sponzoři

Partneři