19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

David „Folcwine“ Kamrla

popisek od vypravěče nemáme

Morová rána

neděle 10–14 (5/5)
Podaří se vám proniknout závojem intrik různých zájmových skupin a najít původce nemoci, jenž sužuje město Salazarova Ruka?
Dračí kutloch
Detektivní
Fantasy
Věk: 15+

Salazarova Ruka je ovládano několika frakcemi – nesmlouvavými obchodnickými rytíři Dračích Spárů, žoldáckými Železnými Štíty, fanatickými uctívačkami Paní bolesti, svatými muži Awendara, intrikujícími šlechtici, kouzelnickou univerzitou a vládnoucím vévodou.

Přicházíte obtěžkáni lupem z vyrabované hrobky, a doufáte utržit dost na udržení dobrodružného živobytí. Ale už z dálky je poznat, že s městem něco není v pořádku – na míle daleko je cítit puch leklých ryb a vidět šňůru měšťanů prchajících z města.

Vévoda vypsal za vyřešení morového problému odměnu vyšší, než co jste si vydělali za celý rok. Dohromady.
Náhodou znáte velmi schopného alchymistu, který žije v ústraní a vyzná v podobných problémech. Má to však dva háčky - bydlí v přístavní slumové čtvrti, nad kterou visí karanténa. A některé zájmové skupiny vám - ať úmyslně či neúmyslně - hází klacky pod nohy.

Vidina bohatství a slávy je příliš velká na to, abyste jste to vzdali po prvním náznaku nebezpečí. Podaří se vám proniknout závoji intrik, najít alchymistu a s jeho pomocí učinit přítrž moru, který sužuje Salazarovu Ruku?

Bude na výběr z pěti připravených postav (válečník, hraničář, zloděj, alchymista, kouzelník). Pravidla budou vysvětlena.

Ozvěny minulosti

čtvrtek 19–0 (3/5)
Žádné hody kostkou - půjde jen o to co, kdy a jak uděláte. Všichni zemřete. Několikrát. Pokaždé dostanete novou příležitost dokud neodhalíte Pravdu nebo dokud Vám nevyprší čas.
Fantasy
Věk: 15+
Bez systému
Časová smyčka

Je tomu již takřka šestnáct let, co padl upírský Temný pán, jeho hordy vlkodlaků a nemrtvých byly rozprášeny a svatá Inkvizice si připsala všechny zásluhy za jeho skon.
Mnoho vlivných rádo zaplatí velkou odměnu za důkaz, že Inkvizice nemá zas takové zásluhy za konec období temna. Podle pověr artefakt, kterým byl Temný pán poražen, stále někde leží zapomenut v jeho sídle.

V zapadlé vesnici Černý Střep kolují zvěsti o dobrodruzích a potulných lovcích, kteří zabloudili poblíž prokletého sídla a již je nikdo nikdy neviděl. Nicméně ochotně vám ukáží cestu.

Ze zarostlé cesty jste přešli na udržovanou cestu, ale v tu samou chvíli vás obklopila nepřirozená fialová mlha a dozvuk nedalekého kouzelnického vyvolávání. Jen chvíli na to jste ke své smůle překvapili smečku vlkodlaků, kteří vás rozsápali. Po chvíli jste procitli na cestě a uslyšeli známý dozvuk kouzelnického vyvolávání, ale jste něco slabší než dříve.

Podaří se vám včas odhalit zákonitosti této černé můry a uniknout, než zemřete tolikrát, že po vás nezbude více než bludné duše, které rozšíří panoptikum toho místa?

Bude připraveno pět postav s různým příběhovým pozadím, charakterem a motivy.

Spadlá hvězda

sobota 19–0 (4/5)
Drakopád. Měla to být ospalá díra, ale podivnosti neberou konce. Podaří se vám odhalit nebezpečí včas a zhatit plány děsivým silám?
Dračí kutloch
Detektivní
Fantasy
Věk: 15+

Do odlehlé oblasti někde poblíž zapadlé vesnice Drakopád dopadla hvězda. Zeman Igris se hned chopil příležitosti a sestavil družinu dobrodruhů, aby místo zajistila dříve, než nějaká z větších frakcí dorazí místo.

Drakopád je zapadlá vesnice na území nikoho. I potulní lovci se sem zatoulají jen zřídka. Na první pohled ospalá díra, ale na ten druhý odhalíte až příliš podivností a nepořádku, aby se vám tu klidně spalo.
O spadlých hvězdách koluje mnoho pověstí - od pověr, které tvrdí, že hvězdy jsou krásné mladé ženy, po příběhy o lidech, kteří prodali jen malinkatý odštěpek alchymistovi a vydělali celé jmění. Tradují se legendy o zbraních vykovaných z hvězdného kovu a děsivé zkazky o hvězdách, jenž při dopadu zemřely a pak se mrtvé ploužily krajem a šířily mor nebo otevíraly brány do samotných pekel.

Vidina bohatství je však příliš silná na to, abyste jste se vzdali při prvním náznaku nebezpečí. Podaří se vám najít hvězdu a odhalit všechny hrozby včas, než skryté síly dotáhnou svůj děsivý plán do konce?

Bude na výběr z pěti připravených postav (válečník, hraničář, zloděj, alchymista, kouzelník). Pravidla budou vysvětlena.

Sponzoři

Partneři