Čas se s časem sešel a je tu druhý díl našeho představování organizačního týmu Gameconu. Tentokrát se podíváme na Dukolma. Ten letos přebírá otěže nad sekcí RPG, tak se pojďme podívat kdo tomu bude letos vlastně šéfovat a co asi tak od něj můžeme očekávat.
Poprvé jsem o Gameconu slyšel někdy okolo roku 2007. Na Gamecon mě pozval Sirien v roce 2010, když sháněl vypravěče na RPG, ale poprvé jsem se účastnil až v roce 2011. Pod Sirienem jsem 4 roky předtím vedl otevřené hraní RPG na Festivalu Fantazie.
Hraní RPG jsem vedl už na svém prvního Gameconu 2011. V roce 2012 jsem se trochu připletl i do zákulisí RPG sekce. Další rok už jsem byl zástupce šéfa linie, s tím že ji v budoucnosti převezmu. Tahle nabídka přišla trochu nečekaně.
Myslím, že na tuhle otázku budu moci přesně odpověděl až příští rok. Letos ještě sám příliš netuším, jak náročné to bude. Další rok ale už budu mít i s čím porovnávat.
Náročnější oproti ostatním je určitě postavení časového harmonogramu her, kdy člověk musí pracovat s mnoha parametry a pravidly. Aby si vypravěči mohli chvíli oddechnout, aby program seděl do jeho programu – vypravěčů je hodně a naskládat všechny požadavky do sebe není zrovna snadné. Loni jsme nad tím strávily tři dlouhé večery.
Pokud dovolíš rád bych si toto téma nechal do jiného příspěvku zde na blogu. A to Naše vaše zpětná vazba: RPG. Tam se tomu chceme věnovat dost podrobně.
Nejčastěji hraji nejspíš pod FATE. Světy mám různé … od steampunku, přes gaimanovské urban-fantasy a občas si rád zahraji i sci-fi.