Vilém „Blackgord“ Plaček

popisek od vypravěče nemáme

Cthulhu: Death May Die

I pro nováčky
Ameritrash
Kooperativní
Fantasy
Cthulhu Mythos
Věk: 12+
Jak zabít Prastarého: Krok 1: Zešílet ✔ Krok 2: Vyvolat Prastarého ✔ Krok 3: Pořádně ho nakopat do jeho chapadlaté prdele! ⬜.... Tak jednoduchý plán přece nemůže selhat, ne?!
neděle 13–16  ((5/5)) 
Vypravěč: Vilém „Blackgord“ Plaček

Mechs vs. Minions

I pro nováčky
Kooperativní
Věk: 12+
Svařit trochu šrotu a skočit do něj umí každej trouba. Pravé umění je dokázat si mecha naprogramovat.
sobota 19–23  ((4/4)) 

Cthulhu: Death May Die

I pro nováčky
Ameritrash
Kooperativní
Fantasy
Cthulhu Mythos
Věk: 12+

Jak zabít Prastarého: Krok 1: Zešílet ✔ Krok 2: Vyvolat Prastarého ✔ Krok 3: Pořádně ho nakopat do jeho chapadlaté prdele! ⬜.... Tak jednoduchý plán přece nemůže selhat, ne?!

Vaším úkolem bude vžít se do role skupiny „vyšetřovatelů“ (nesourodé skupiny vyšinutých hovad vystavené temným znamením, kteří záhadně utekli z cvokárny) a pokazit večírek jiné skupiny rozjařených kultistů a jejich bubáků slavících příchod svého vyvoleného Prastarého boha, který udělá na světě konečně pořádek. Jak už to tak bývá, správné vyšetřování je plné násilí, krve a šílenství. Tak vám nezbude nic jiného než si vzít první věc, která dokáže ublížit, pronést jeden citát, nezapomenout se pomodlit k bohům kostek a vyrazit na párty.

Hra je čistokrevný dungeon crawler (kooperativní a plný kostek), takže nečekejte kdovíjak rozvinuté záhady a šifry ani náročnost pravidel. Prostě běháte po místnostech a zabíjíte spoustu zlosynů, co chtějí zabít vás, sem tam něco rozbijete, abyste se nakonec utkali s Finálním Bossem. Hra vám ale nedá nic zadarmo a kooperace je důležitá. Jak už to tak bývá, kostky ve hře zařizují plno náhody, napětí a dalších zábavných momentů. Nicméně je tu několik mechanismů, které vám pomáhají s náhodou pracovat a také zajímavý vývoj postav během hry, který pramení z vašeho šílenství.

Hra je v angličtině a obsahuje karty s anglickým textem. V případě, že angličtinu příliš neovládáš a přesto se chceš zúčastnit, nemusíš mít obavy. Organizátor ti s tím pomůže.

Vypravěč:

Vilém „Blackgord“ Plaček

Informace:

5
3 h
120 Kč

Termíny:

neděle 13–16  ((5/5)) 

Mechs vs. Minions

I pro nováčky
Kooperativní
Věk: 12+

Svařit trochu šrotu a skočit do něj umí každej trouba. Pravé umění je dokázat si mecha naprogramovat.

Hraješ za jednoho ze čtyř yordlů: Heimerdinger, Corki, Ziggs nebo Tristana, z nichž každý má svého unikátního mecha, osobnost a schopnosti, které postupně odemykáš. Při každém tahu získáváš nové příkazy pro svého mecha, pomocí kterých se můžeš pohybovat, otáčet a hlavně útočit. Tyto příkazy umístíš (neboli naprogramuješ) svému mechovi do sekvence a hra může začít.

Hra má několik různých misí z nichž každá má jinou mapu, jiný průběh a jiný cíl. Všechny mají ale jedno společné… Hromady minionů útočící na tvé mechy! Někdy stačí utéct, někdy musíš cestou ještě posbírat pár krystalů. Jindy musíš s bombou přejít nebezpečné lávové pole nebo dokonce porazit hlavního bosse. Ale pozor, při každém zranění se ti může zaseknout některý příkaz nebo se tvému mechovi poplete jejich pořadí a ty pak budeš bezradně pobíhat po mapě nebo se otáčet dokola na místě a musíš to rychle opravit. Troufneš si?

Vyber si postavu a zuřivý boj může začít!

Hra je jazykově nezávislá.

Vypravěč:

Vilém „Blackgord“ Plaček

Informace:

4
4 h
120 Kč

Termíny:

sobota 19–23  ((4/4)) 
info@gamecon.cz
© 2021 Gamecon, Created by Gamecon
kontakt Facebook