19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Daniel „Beldin“ Kadlec

Na GameCon jsem poprvé vyrazil v roce 2007 a od té doby se – až na jednu výjimku – stal nedílnou součástí mého léta. Prvotním lákadlem bylo mistrovství v DrD, ale okruh mých zájmů se brzy rozrostl i na další RPGčka a kromě nich i deskovky. Minulý rok jsem dospěl k závěru, že černých „účastnických“ triček už mám až moc a jediná cesta, jak se dostat k jiné barvě, je začít vést nějaké aktivity :-)


U RPG jsem sice začínal na klasickém „dungaření“, ale dnes dávám přednost atmosféře, společné tvorbě příběhu a možnosti zahrát si roli. Což ovšem neznamená, že bych čas od času pohrdl přímočařejší bojovou akcí! Kromě toho si myslím, že při hře by měla být především sranda, protože máloco tak zahřeje u srdce jako pohled do seznamu hlášek nasbíraných z různých sezení. Z herních systémů jsem zdaleka nejvíce odehrál klasického Dračáku, který pro mě vždycky bude mít své kouzlo. Z dalších her bych zmínil Warhammer Fantasy i 40k, Příběhy impéria a DrD II.

Do neznáma

pátek 19–0 (5/5)
Za mýtickou branou čeká tajemný svět plný podivuhodných stvoření i věcí… Vstoupit mohou jen ti nejvybranější. Troufnete si?
Příběhy Impéria
i pro nováčky
Věk: 12+

Trůnní sál přeplněný lidmi jako na povel ztichl, když se dvorní ceremoniář ujal slova: „Princezna se ztratila neznámo kam a její nalezení je pro trůn prvořadou prioritou…“ Tají se ti dech, protože již víš, že další slova budou směřována právě tobě.

Poklidný běh života na královském dvoře dramaticky obrátilo naruby zmizení prvorozené princezny. Nezůstala jediná stopa nebo zjevnější příčina, jak se to stalo. Existuje titěrné vodítko, které ukazuje na tajemný svět „Za branou.“ Jenže ten existuje jen v báchorkách starých babek a chůviček, nikdo doopravdy nevěří v jeho existenci. Nicméně na tom nezáleží, nalezení princezny je prvořadou záležitostí s nejvyšší prioritou.

Hrát budeme ve světě Příběhů impéria. Chybět nebudou mýtické bytosti, neočekávaná setkání a kuriózní situace. Postavy budou předpřipravené, předchozí znalost pravidel naprosto není nutná.

Lesklý, spící věc

sobota 14–16 (5/5)
Tlupa je v ohrožení! V posledních týdnech se čas od času někdo záhadně ztratí a leckdy se už nevrátí…
Og
i pro nováčky
Komediální
Věk: 10+

- Lesklý, spící věc!
- Praštit?
- LESKLÝ, SPÍCÍ VĚC!!
- Praštit!

Vaše pračlověčí tlupa si až donedávna užívala celkem poklidného života, ale tomu je teď konec. Jakési záhadné bytosti kradou a neznámo kam unášejí jednoho z vás po druhém. Jakožto nejsilnější a nejchytřejší z kmene jste byli vybráni, abyste tomu učinili přítrž a zachránili tak přežití tlupy.

Og je hra, ve které se vžíváte do role pravěkých lidí. A abych použil citaci z pravidel: „Znáte ty pralidi, kteří vymysleli oheň, kolo a civilizaci? Vy nejste tenhle typ pralidí.“ Ve hře si budete muset vystačit se slovní zásobou několika málo slov a pouze s jejich pomocí se dorozumívat se spoluhráči. Nečekají vás žádné důmyslné zápletky, žádné intriky, žádné mocné artefakty – shodnout se na tom, kterým směrem dál půjdete, už je velký výkon, praštit soupeře kyjem je intrika tak, jak ji chápou vaši společníci, artefakt? – JÍDLO!

Předchozí znalost pravidel naprosto není nutná (jsou velmi jednoduchá), charaktery vytvoříme na začátku sezení.

Příběh písku

neděle 9–13 (4/5)
Archeologická, badatelská mise putuje na jedno z nejlákavějších míst – do Údolí králů. Ale pozor! Zdá se, že staří mudrcové hovořící o pradávných kletbách nemluvili do větru…
Příběhy Impéria
i pro nováčky
Věk: 12+

Abd al-Quadir se otřásl při pohledu na jednoho z nosičů, jehož hlava praskla pod spadnuvším kamenem jako zralý meloun. Honem pryč z tohoto proklatého místa! Každé malé dítě přece ví, že kdo si popudí duchy zesnulých faraónů, je odsouzen k nepěknému konci…

Egyptská badatelská společnost, která již řadu let provádí archeologické výzkumy na řadě lokalit, stojí před vážným problémem – tým pracující v Údolí králů na odkrytí Merenptahovy hrobky hlásí řadu obtíží, domorodci odmítají pracovat a dva ze členů týmu utrpěli těžký úraz, který zavání cizím zaviněním… Podaří se týmu Flinderse Petrieho, uznávané kapacity na egyptskou archeologii, uvést věci do pořádku a odkrýt další část prastaré historie?

V příběhu se podíváme do Egypta, zejména do Karnaku a Údolí králů. Nebude chybět písek, smrduté vody Nilu ani při troše štěstí (nebo smůly?) ani nějaká ta mumie. Postavy budou předpřipravené, předchozí znalost pravidel naprosto není nutná.

Sponzoři

Partneři