19.–22. 7. 2018 v Pardubicích
Nejste přihlášeni na web
Přihlásit / registrovat / obnovit heslo

Výběr aktivit
Typ
Rok
Obsazenost

Martin „Šedý“ Honek

popisek od vypravěče nemáme

Go to Gate 6

pátek 19–23 (7/7)
Larp odehrávající se v současnosti, s nádechem mystična a tajemna. V závislosti na postavě to může být hrou detektivní, napínavou, emotivní a pro některé postavy až kompetitivní.
pro pokročilé
Vážný
Věk: 18+

Zimní noc, malé letiště kdesi v Americe, pár let po začátku nového tisíciletí. V celém areálu je jen pár zaměstnanců a cestujících, kteří čekají na svůj noční let. Každý z nich má důvod tu v tuhle hodinu být. Každý z nich si s sebou nese svá přání, své touhy i své vnitřní démony. Přidáte-li se k pasažérům letu NH 1492, potkáte za přepravní kontrolou mnohem zajímavější spolucestující, než by se na první pohled mohlo zdát.

Hra je založena na ztvárnění jednotlivých postav a jejich charakterů, které dotváří ponurou noční atmosféru. Jedná se o hru spíše pro pokročilé hráče, která jim poskytuje hodně volnosti.

Klub přátel anglické magie

sobota 14–18 (7/7)
Konverzační hra volně inspirována Jonathanem Strangem a Panem Norrellem. Klasická žánrovka, slibující anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
i pro nováčky
Vztahový
Historický
Kostýmový
Věk: 18+

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.

Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud celého impéria.

Znalost předlohy není podmínkou, ale ani překážkou. Dobový kostým není nutný, ale pro lepší zážitek důrazně doporučujeme společenský oděv.

Nomic

sobota 19–22 (6/7)
Pro někoho pravidla platí a pro někoho možná trochu méně. V této hře uvidíme, jak dobře dokážete s pravidly kličkovat vy.
Přemýšlecí
Věk: 15+

Nomic je hra společenská, ale není to ani hra desková, ani hra karetní – alespoň ne na začátku. Později může být. Nomic totiž může být cokoli. Počáteční pravidla hry pouze stanovují, jak mohou být navržena a odhlasována pravidla další. Hráči se pak snaží pravidla hry pozměnit tak, aby zvítězili. Do pravidel Nomicu se tak dá zatáhnout cokoliv, co si hráči odsouhlasí. Nic není jisté – vše může být pozměněno, zrušeno a pak zase zavedeno.

(Vzhledem k nepředvídatelné povaze hry se může také stát, že se protáhne i déle, než je uvedeno v programu. Samozřejmě pouze, pokud si to hráči odhlasují jako pravidlo.)„

Vraní pohřeb

pátek 14–15 (12/20)
Vraní pohřeb je larpová jednohubka pro jednu nebo několik skupin hráčů ve frekventovaném prostoru.
i pro nováčky
Odlehčená
Komediální
Argumentační
Věk: 12+

Vážení hosté, sešli jsme se dnes k pietnímu obřadu. Také ovšem, abychom zjistili, co zesnulou potkalo – a zajistili, že nás to nepotká také.

V průběhu hry může dojít k interakci s nehrajícími, fyzickému kontaktu rukou a nadprůměrnému množství křiku (dokonce i na larp).

Sponzoři

Partneři